חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפער בין איכות הכסאות במשרד נסגר

מאת: אבנר כהןרהיטים21/12/2011832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השוואה בין כסאות משרדיים לבין כסאות מנהלים יכולה ללמד הרבה על הדרך הטובה ביותר לרכוש ריהוט משרדי. כידוע, כסאות משרדיים שונים מכסאות מנהלים בעיקר ביוקרה שלהם. יחד עם זאת, אין ספק כי השקעה בכסאות משרדיים צריכה להיות ברמה זהה להשקעה בכסאות מנהלים.

לא כדאי לרכוש כסאות מנהלים על חשבון שאר הכסאות במשרד, וההיפך. בסופו של דבר, הריהוט המשרדי צריך להיות דומה וזאת למרות צורות השימוש השונות בו. בחירת כסא מנהלים יקר לעומת כסא עובד זול ופשוט יכולה ליצור תחושת מרמור וכעס. אך ניתן לפתור את הפער הזה בקלות, בעזרת בחירה בחברת ריהוט מקצועית. בחברות כאלו מושקעת מחשבה גם בפרטים הכי קטנים. אידיאולוגיה כזו מביאה לכך שהריהוט המשרדי מיוצר ברמה גבוהה, ולמרות שנשמרים ההבדלים בין כסאות משרדיים לבין כסאות מנהלים עדיין נשמרת תחושת האיכות והייחודיות.

הכסא שלך יקבע: איזה סוג של מנהל אתה?

הדגמים הפופולאריים של כסאות מנהלים הם אלו המציעים ריפוד רך ומפנק. ישנם כסאות בעלי תמיכות בצדדים ותמיכה לגב התחתון, וכסאות המשלבים בין מושב מרופד ומעוצב למנגון יציבות ונדנוד. כיום ניתן גם לרכוש כסאות מנהלים בעלי מנגנון סינכרוני וידיות המרופדות בדמוי עור ובהתאם לכסא עצמו. שיפורים טכנולוגיים הביאו לכך שחברות ריהוט מובילות מייצרות כיום גם כסאות כולל משענות ראש מתכווננות. הנוחות המירבית שמציעים כסאות מנהלים באה לידי ביטוי לא רק במושב, אלא גם בתמיכה. הגב התחתון והעליון נתמכים בצורה מושלמת על ידי ריפודים מיוחדים המיועדים לכך.

דגמים יוקרתיים במיוחד של כסאות מנהלים מציעים מנגונים מיוחדים לכיוון משענת הראש והידיות, וישנם גם כסאות בעלי גב גבוה ובסיס ניקל. בחלק מהקטלוגים של חברות הריהוט ניתן גם לבחור בין כסאות עם גב רשת ומראה אוורירי, או כסאות בעלי מראה דק הנחשב מודרני יותר. בניגוד לעבר, מגוון כסאות המנהלים גדול יותר וכל חברה יכולה לבחור את הכסא המתאים למנהל שלה. מבחינת פונקציונאליות, ניתן לבחור כסא מנהלים בעל ידיות מתכווננות ובוכנות אוויר לצורך סינכרון בין גב המושב, גובהו, הבסיס והידיות. מלבד כסאות עם שלושה מצבים בסיסיים, ישנם כסאות המאפשרים קיבוע של הכסא בכל מצב הרצוי למנהל. גם מהאספקט הבריאותי יש לכסאות כאלה חשיבות, משום שישיבה ממושכת על כסא איכותי יכולה לא רק למנוע כאבי גב אלא גם לשפר כאבים קיימים.

עובדים על כסאות איכותיים

בתחום הכסאות המשרדיים אפשר למצוא לא פחות שיפורים המשפיעים על תפוקת העבודה. כיום כסא משרדי הוא הרבה יותר מאשר פריט ריהוט אסתטי, אלא חלק בלתי נפרד מאופי החברה. כסאות משרדיים מיוצרים תוך הקפדה מקסימאלית על נוחות. בכסא משרדי ישנה אנטומיה מיוחדת המיועדת לישיבה ממושכת, מול שולחן או מחשב. גם בוכנות לשינוי הגובה ומנגנוני נדנוד נחשבים לסטנדרט בקרב כסאות למשרד, ואותם ניתן לרכוש עם גב רשת או גב דמוי עור. כמעט כל סוג של כסאות למשרד ניתן לרכוש עם או בלי ידיות, וכך להתאים את הכסא למיקום בתוך אופן ספייס.

גם בכל הקשור לקשת הצבעים ניתן לראות חידושים משמעותיים בתחום הריהוט. מלבד הצבעים הקלאסיים של שחור או אפור, העובדים יכולים היום לשבת על כסא בצבע פסטורליים, עדינים, בהירים או כהים. השילוב בין הצבעים לסוג הכסא מספק אווירה חדשה לחדרי העבודה, ולכן הוא נחשב לחידוש משמעותי. זכרו כי גם אתם רוצים להכניס משב רוח מרענן לעסק שלכם, הכסאות עליהם אתם יושבים הם מקום טוב להתחיל בו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157214 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510986 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147539 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145777 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204805 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195982 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181778 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181621 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica