חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפשר לצחוק גם בכביש

מאת: Dr. Dan Gang. תחבורה ורכב - כללי24/08/20091264 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני מספר שנים בקרתי במכון המחקר של חברת רכב גדולה ביפן. מיותר לציין שהרעיונות והמחקרים שראיתי שם נושקים למה שאנו קוראים מדע בדיוני במיוחד בתחום שלשמו נקראתי למכון - בינה מלאכותית. היפנים חפשו איך לזהות את מצב הרוח של הנהג וחפשו דרכים לשנות את מצב רוחו בעזרת מוסיקה. היפנים חשבו אולי בצדק שנהג מלנכולי ואולי גם קצת עייף נהנה פחות מן הנסיעה ברכב המשובח שהם בנו בשבילו והוא בוודאי גם יותר מסוכן לעצמו ולסובבים אותו. נהג מלנכולי ביפן זה לא דבר נדיר, נסו אתם לשלם בטוקיו עבור האוכל או הדירה שלכם - אז אולי באמת ניתן לשמח את הנהג המלנכולי ולהעיר אותו בעזרת מוסיקה שמחה! נשמע לכם מעניין? גם לי זה נשמע, בהתחלה... 

אבל איך יודעים שהנהג עייף, ואיך יודעים שהוא במצב רוח מלנכולי, ולא פחות קשה מזה איך משפרים את מצב רוחו ועירנותו בעזרת המוסיקה...? נכון שקיימות מערכות נסיוניות שיכולות למדוד ולעקוב אחר תבניות הנהיגה שלהנהג: תכיפות הלחיצות על הדלק הברקס ההגה ועוד, ויש חיישנים ביומטריים וגם קיימת מערכת שיודעת ללמוד את טעמו המוסיקאלי של הנהג ולייצר לו מוסיקה שמחה שהוא אוהב (אשר אני מעורב בהקמתה ראו: www.musicgenome.com). אבל זה כל כך מסובך ויקח זמן רב לפתח כאילו מערכות...

לפני כמה חודשים ראיתי מוצר המיוצר בסין אשר פותר היטב את הבעיה המתוארת לעיל בדרך מקורית ורעננה. מוצר קונדסי שמעורר צחוק אצל הנהג ומעיר אותו והסובבים במכוניתו ובמכוניות אחרות לפעולה של תקשורת והומור. קונדס לרכב הוא גאדג'ט (יחידת תצוגה מוארת) המוצמד לחלון האחורי של המכונית ומופעל על ידי הנהג או הנוסע בעזרת שלט אינפרא אדום. השלט מכיל 5 מצבים אשר כל לחיצה על אחד מהם מדליקה את פרצופון המסר המתאים על יחידת התצוגה ל-5 שניות. קונדס לרכב מציג 5 פרצופוני מסר: שמח, אצבע משולשת, חצוף, עצוב ופלרטטני. כל מי שנמצא מאחורי הרכב, יכול לראות את המסר ו...לצחוק :-) תמונות של המוצר או אפשרות לרכישתו ניתן לבצע באתר קונדס שכתובתו: www.kundas.co.il.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר דן גנג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dr. Dan Gang.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204153 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205072 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica