חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב שמלות כלה: מי תעצב עבורך את שמלת החלומות?

התחום של שמלות כלה הוא תחום רחב ומגוון בתוכו פועלים מעצבים רבים המובילים בתחומם, דוגמת סילביה ורסנו, לימור רוזן, עדה חפץ, גלית רובניק.

סילביה ורסנו מפיקה דגמים מעוררי התפעלות בתפירה עילית, ומציעה קולקציה יוקרתית רחבה של שמלות לבר מצווה בעיצובים ייחודיים שלא רואים כל יום, עם בדים מיובאים אישית מאירופה ומהמזרח שנבחרו על ידה בקפידה רבה. בדרכה הייחודית והאיכותית, סילביה ורסנו נחשבת לאחת המעצבות המובילות בתחום של שמלות כלה. אך גם לימור רוזן מציעה קו ייחודי משלה הכולל גזרות מוקפדות, רכות וזורמות, בדים מובחרים ותפירה ללא פשרות, לצד עיצוב מינימליסטי, מעודן, נוח ונקי מטרנדים מתחלפים. לשתי מעצבות מובילות אלו: סילביה ורסנו, לימור רוזן, מצטרפות עוד שתי מעצבות מובילות עדה חפץ, גלית רובניק, שמציעות עיצובים ייחודיים.

עדה חפץ מעצבת לך את שמלת חלומותייך ליום המאושר בחייך שבו תרגישי נסיכה אמיתית, עם הניסיון והכישרון עד לתוצאה המושלמת שנרקמת עם הרבה אהבה. הקולקציה מציגה סטייל עדין, מודרני וייחודי תוך מתן דגש לפרטים הקטנים. בסטודיו קיים צוות מקצועי ואיכותי המתמחה בתפירה עילית (הוטקוטור) ועבודות יד, תוך שימוש בבדים יוקרתיים. כל תהליך היצירה נעשה בשיתוף עם הכלה באווירה חמה ונעימה. עדה חפץ עומדת בשורה הראשונה יחד עם מעצבות שמלות כלה אחרות: סילביה ורסנו, לימור רוזן, כמו גם גלית רובניק.

המעצבת גלית רוביניק אומרת: "השמלות שלי הן גרנדיוזיות, מפוארות, ועוצרות נשימה, המטרה היא להדהים את הקהל באולם ולתת לו שואו אמיתי". הסטודיו המפואר של גלית, היחס המדהים של גלית וצוות העובדות הפכו את המקום למוקד עליה לרגל לכלות ולסלבריטאיות מכל רחבי הארץ. גלית רוביניק היא רק אחת מיני מעצבות מובילות דוגמת סילביה ורסנו, לימור רוזן, כמו גם עדה חפץ, שפועלות כיום בארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי כהן

מאת: אורי כהןמתכונים ואוכל - כללי01/10/141168 צפיות
כשתמר פלג, שף קונדיטורית המתמחה באפייה ללא גלוטן ובעלת העסק 'המאפים של תמר', הבינה כי אפייה ללא גלוטן בריאה ומזינה את גופנו באנרגיות והרגשה טובה לאורך כל היום, היא החליטה להביא את הבשורה לכולם. היא למדה והתמחתה בנושא, אפתה ימים ולילות, טעמה ושיפרה, יצרה תערובות קמחים ייחודיים ורק אז התחילה במלאכה. כיום, אופה תמר במקצועיות והרבה אהבה למאות משפחות, מוצרים בריאים, מזינים וטעימים. תמר הוכיחה כי מאפים ללא גלוטן יכולים להיות גם טעימים. היכנסו לאתר של תמר ותיהנו גם אתם.

מאת: אורי כהןהפרעות קשב וריכוז01/09/142954 צפיות
ככל שהעולם הולך ומתקדם כך התחום האבחוני והטיפולי בכל עניין שהוא הולך ומתפתח. פעם, ילד שהיה מתקשה בלימודים היה מיד מתויג כילד בעייתי, כזה שהמורים לא רוצים להשקיע בו ובהתאם גם ההורים היו מתייאשים וחושבים ש"לא ייצא ממנו כלום" אך היום מבינים כבר שלכל ילד יש את הסיבות שלו לקשיים ובחלק גדול מהמקרים ניתן לעזור ואפילו לפתור את הבעיה. על ידי אבחון לקויות למידה ניתן לעלות על הבעיה ולסייע לתלמיד להדביק את חומר הלימוד עם שאר בני כיתתו וכך לתרום להעלאת הביטחון העצמי שלו.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143525 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141357 צפיות
אבחון TOVA הוא בדיקה ממוחשבת להערכה נוירולוגית שבודקת תפקודי קשב ממושך. האותיות t.o.v.a מייצגות את ראשי התיבות Test of Variables of Attention שמשמעותן מבחן ליכולות משתנות של תשומת לב. למרות השם המלחיץ והמילה הפרעה שהוצמדה לבעיות קשב וריכוז סה"כ מדובר במשחק מחשב פשוט שמציג לילד גירויים חזותיים ומודד את התגובות שלו אליהם

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141176 צפיות
הגדרת לקות למידה היא קושי ברכישת מיומנויות למידה בסיסיות כתוצאה מהפרעה נוירו התפתחותית כלשהי, אשר מונעת מהאדם למצות את פוטנציאל היכולות שלו בתחום מסוים. ההנחה הרווחת היא שהפרעות מוחיות הן שגורמות להיווצרותן של לקויות הלמידה ומכאן נגזרים גם אופי אבחון לקויות למידה ואופי הטיפול בהן. במסגרת אבחון לקויות למידה נבדקות יכולות קוגניטיביות שונות ותפקודים שונים הנדרשים לקיום תהליכי למידה. חשוב לציין שלקויות למידה הן רבות ומגוונות ושונות מאדם לאדם ולכן הטיפול יתחיל באבחון נקודתי של לקות הלמידה אצל האדם וב

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144162 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144147 צפיות
אבחון ליקויי למידה שונה מהאבחונים הפסיכולוגיים בכך שהוא מתמקד בליקויי למידה מנקודת מבט נוירולוגית. אבחון TOVA שונה מאבחונים אחרים בכך שהוא מבוצע פעמיים על גבי המחשב, בפעם הראשונה ללא השפעת תרופות ובפעם השנייה לאחר נטילת תרופה שאמורה לסייע בשיפור יכולת הריכוז. בעוד אבחון הליקויים יורכב ממערך בדיקות על סמך פגישה מקדימה עם יועץ אבחונים, אבחון פסיכודידקטי שלפעמים ייכלל במסגרת מערך אבחון ליקויי הלמידה יעסוק בעיקר בגורמים סביבתיים המשפיעים על מצבו הנפשי של הנבחן.

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171509 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171927 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162225 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162093 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161869 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161887 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161852 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica