חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חינוך לחיסכון באנרגיה במכללה האקדמית לחינוך אורנים

המכללה, הממוקמת בקרית טבעון, זכתה לאחרונה במענק מיוחד ממשרד התשתיות, לביצוע סקר מקיף לביצוע פרויקט התייעלות אנרגטית ברחבי הקמפוס.

מכללת אורנים, החוגגת בימים אלו 60 שנה להיווסדה, שמה לה למטרה, כיאה לאקדמיה המכשירה את דור מחנכי העתיד, את נושא הקיימות והחיסכון באנרגיה ברחבי הקמפוס.

המתחם האקדמי,  משלב מבנים ישנים וחדשים, לצד גן אקולוגי מרהיב, ומבני מעונות סטודנטים, מהווה צרכן אנרגיה הן בשימוש במיזוג אוויר, שימוש בתאורת חוץ ופנים, חימום מים למקלחות המעונות ועוד, בהיקפים כלכליים משמעותיים.

קבוצתEES  (Energy Efficiency Solutions) מיסודם של איתן לוי ושמואל אביב שפיגל,  נבחרה עוד בספטמבר השנה ללוות את המכללה כיועצים מומחים, בכל הקשור לתחום ההתייעלות האנרגטית, ולאחרונה סייעה בידה לזכות במכרז למענקים מטעם משרד התשתיות הלאומיות.

המענק אותו קיבלה המכללה, ישמש לביצוע סקר מקיף של כלל הצרכנים האנרגטיים ברחבי הקמפוס, ובסופו יופק דו"ח טכנו-כלכלי שיהווה את המצע לביצוע פרויקטים בהתייעלות כפי שיבחרו.

לדברי מנכלי"ת המכללה, הגב' נגה בוטנסקי: "הבחירה בקבוצת EES נעשתה מתוקף ההתבוננות הרב מערכתית שלה, הנוגעת לכל תחומי האנרגיה, תוך מתן פתרונות יצירתיים, אסטטיים וכלכליים, העומדים בקנה אחד עם צרכי המכללה ותפיסת העולם אותה אנו מנחילים לסטודנטים הלומדים אצלנו"

איתן לוי  מנכ"ל הקבוצה: "ביצוע הפרויקט במכללה מוכיח, כי נושא ההתייעלות הוא רלוונטי כמעט בכל רמת מבנה, בגופים כדוגמת מכללת אורנים ויכול להוות מנוף כלכלי שיחסוך מאות אלפי שקלים שינותבו לפיתוח ושדרוג המכללה לפי צרכיה"

שמואל אביב שפיגל מוסיף: "הדגש במתן הפתרונות, הוא בראש ובראשונה כלכלי / טכנולוגי, אך לא פחות מזה, אסטטי וויזואלי, מתוך רצון אמיתי לשמור על אופיו הייחודי של הקמפוס ואורח החיים של הסטודנטים הלומדים בו ורווחתם".  

סקר ההתייעלות, החל בימים אלו, והפרויקטים שיבחרו בעקבותיו, צפויים להתחיל להתממש במסגרת השנה הקרובה ולהתחיל ולחסוך למכללה, מהיום הראשון לקיומם.

במקביל, מתוכנן "יום ירוק" בו יוצגו העקרונות של ההתייעלות כאשר הסטודנטים ישולבו ויחשפו למיזם ומשמעויותיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת אורנים היא מכללה אקדמית לחינוך מהגדולות,הוותיקות והמובילות בישראל.
המכללה הוקמה בשנת 1951 ומהווה מוסד אקדמי, חינוכי ותרבותי, המשלב מגוון תכניות לימוד בניהול סגל מרצים מוביל, המחויב לשמירה על סביבה אקדמית גבוהה, תוך הקפדה על איכות ההוראה לצד אווירת לימודים תומכת ויחס אישי.
מיקומה האסטרטגי של המכללה, מעל גבעה ירוקה סביב חורש טבעי יפהפה, מעיד על אופי הלימודים בה, איכות ההוראה ועל הערך המוסף המוענק לבוגריה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכללת אורנים

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים07/02/12887 צפיות
פרופ' צביה מרקוביץ, ראש החוג לחינוך מתמטי במכללה האקדמית לחינוך אורנים פיתחה יחד עם גב' צ'רנה נשר, תוכנית לימודים חדשנית, המורכבת מבעיות מתמטיות שנלקחו מפרשות השבוע.

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים31/01/121104 צפיות
מכללת אורנים מציינת את יום ההולדת ה-102 של סופרת הילדים האהובה מרים רות ז"ל, באירוע רב משתתפים שיעסוק בנושא 'היה היה טעם – על אוכל בספרות ילדים'

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים25/01/121024 צפיות
מכללת אורנים מציעה תוכנית לימודים ייחודית העוסקת בהקניית מיומנויות טיפוליות הנעזרות בבעלי חיים. זוהי תוכנית שיקומית/טיפולית המכשירה מטפלים לעבודה עם מטופל וחיית מחמד (לבחירת המטופל). התוכנית מיועדת לסטודנטים בתחום הפסיכולוגיה, פסיכותראפיה, זואולוגיה או ביולוגיה שעברו ראיון אישי לבדיקת התאמתם לנושא. את התוכנית מרכזות הפסיכולוגיות שרית לב בן דב וענבר בראל, המקיימות בשבוע הבא (27.1) יום עיון מרתק בנושא זה.

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים02/10/11805 צפיות
"הקורס הוא מעגל עיון והעמקה בשאלות שעלו במהלך הקיץ האחרון בקשר ליחס שבין המרחב הפרטי והציבורי, לעיצוב של המרחב הציבורי והסימנים ההופכים אותו שלנו או של אחרים".

מאת: מכללת אורניםאומנות - כללי17/07/111298 צפיות
בתערוכה עבודות ציור, פיסול, וידיאו, אנימציה, צילום והדפס, בכולן, שאלות ותכנים העוסקים בחברה הישראלית, מנקודת מבט אישית, ומתוך מודעות לבחירת השפה האמנותית. מן העבודות משתקף המבנה הייחודי של המכון לאמנות, המפגיש סטודנטים ממגזרים שונים ללימוד השיח האמנותי, התרבותי והביקורתי

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים27/06/111034 צפיות
"ייחודה של התוכנית המהפכנית", אומר נשיא המכללה, פרופ' יאיר קארו, "בכך שהיא מאפשרת לימוד משולב של תואר שני ותעודת הוראה על בסיס לימודי התואר הראשון, ובכך פותחת את הדלת בפני אקדמאים, בוגרי מקצועות שונים, חסרי תעודת הוראה, שהם בעלי רצון, יוזמה וחזון להשתלב במערכת החינוך ולחולל בה שינויים מבורכים."

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים23/06/111068 צפיות
"אהבה הינה רגש מאד מיוחד. אהבה גורמת לנו לתחושה מאד נעימה במוח, לעיתים אפילו לערפול חושים, היא משנה התייחסות ולעיתים קרובות גם משנה התנהגות. יש הטוענים כי מותר האדם מן הבהמה ביכולתו לחוות רגשות, אך מה עם רגשות בבעלי חיים? האם מה שאנו רואים בהתנהגות בעלי החיים הוא האנשה שלנו? האם יש להם רגשות אמיתיים?"

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214004 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204855 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica