חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תערוכת בוגרים המכון לאמנות - מכללת אורנים

מאת: מכללת אורניםאומנות - כללי17/07/20111300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתערוכת בוגרי המכון לאמנות משתתפים השנה 19 בוגרים ובוגרות, המציגים את פרויקט הגמר.

בתערוכה עבודות ציור, פיסול, וידיאו, אנימציה, צילום והדפס, בכולן, שאלות ותכנים העוסקים בחברה הישראלית, מנקודת מבט אישית, ומתוך מודעות לבחירת השפה האמנותית.

מן העבודות משתקף המבנה הייחודי של המכון לאמנות, המפגיש סטודנטים  ממגזרים שונים ללימוד השיח האמנותי, התרבותי והביקורתי.

בין הבוגרים, איתמר פרנס המעלה בציוריו סצנות אנושיות, המכוונות אל מציאות המתרחשת בבארים, במועדונים ובטיוליו למזרח, סצנות ליליות, אפלוליות ומסתוריות, הכאילו, מלוות בצלילי ג'אז ואימפרוביזציה.

אצל נג'ואן זועבי ניתן להבחין בשני פרקי יצירה. באחד, דיוקנאות של דמויות אשר פגשה במהלך לימודיה, המייצגות עבורה יחסים של קבלה וכבוד, תוך הבלטת קשר עין ומבט, ובשני, מסע אישי של ילדות והתבגרות, זיכרונות ומצבי חיים אשר עוברים  ביצירתה עיבוד, בימוי ושכלול הנוגעים בגבולות החיים והמוות .

מעין גרוניך מציגה סידרת עבודות במדיומים שונים, מלאכות שונות של קיפולי נייר, קולאז' וסריגה, המתכנסות לעבודה מושגית פוליטית. יצירתה ה"חווה הסינית" מטפלת במקומי – פוליטי, תוך שימוש בטכניקות יפניות של קיפולי נייר.

אורית אלון  מציגה שתי סדרות, האחת של צילומים בה נראית צלילתה, מעוותת משהו, של האמנית מאחורי פרגוד, וציורים שחורים אקספרסיביים עם הבלחות צבעוניות, המדגישות את המנעד שבין האישה לילדה.

בין צוות המכון לאמנות נמנים אמנים, אוצרים וחוקרים ביניהם: גלעד אופיר, פאריד אבו שקרה, עידית לבבי גבאי, עמי לוי, יהודה יציב, ענת גטניו, רותי הלביץ כהן, יוחאי אברהמי, ד"ר גליה בר אור, שולי נחשון, נירה פרג, פרופ' דוד וקשטיין, דורית רינגרט וד"ר יעל גילעת המשמשת כיום ראש המכון לאמנות.

את חומרי התערוכה ניתן למצוא בקטלוג בדפוס ובאתר המכון לאמנות

עריכת הקטלוג : רותי הלביץ – כהן, הפקה : נעה צורן

התערוכה פתוחה  בימים  א,ב,ד,ה,   11.00-18.00   יום ג'  12.00-20.00  שישי שבת  11.00-16.00

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת אורנים היא מכללה אקדמית לחינוך מהגדולות,הוותיקות והמובילות בישראל.
המכללה הוקמה בשנת 1951 ומהווה מוסד אקדמי, חינוכי ותרבותי, המשלב מגוון תכניות לימוד בניהול סגל מרצים מוביל, המחויב לשמירה על סביבה אקדמית גבוהה, תוך הקפדה על איכות ההוראה לצד אווירת לימודים תומכת ויחס אישי.
מיקומה האסטרטגי של המכללה, מעל גבעה ירוקה סביב חורש טבעי יפהפה, מעיד על אופי הלימודים בה, איכות ההוראה ועל הערך המוסף המוענק לבוגריה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכללת אורנים

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים07/02/12888 צפיות
פרופ' צביה מרקוביץ, ראש החוג לחינוך מתמטי במכללה האקדמית לחינוך אורנים פיתחה יחד עם גב' צ'רנה נשר, תוכנית לימודים חדשנית, המורכבת מבעיות מתמטיות שנלקחו מפרשות השבוע.

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים31/01/121106 צפיות
מכללת אורנים מציינת את יום ההולדת ה-102 של סופרת הילדים האהובה מרים רות ז"ל, באירוע רב משתתפים שיעסוק בנושא 'היה היה טעם – על אוכל בספרות ילדים'

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים25/01/121025 צפיות
מכללת אורנים מציעה תוכנית לימודים ייחודית העוסקת בהקניית מיומנויות טיפוליות הנעזרות בבעלי חיים. זוהי תוכנית שיקומית/טיפולית המכשירה מטפלים לעבודה עם מטופל וחיית מחמד (לבחירת המטופל). התוכנית מיועדת לסטודנטים בתחום הפסיכולוגיה, פסיכותראפיה, זואולוגיה או ביולוגיה שעברו ראיון אישי לבדיקת התאמתם לנושא. את התוכנית מרכזות הפסיכולוגיות שרית לב בן דב וענבר בראל, המקיימות בשבוע הבא (27.1) יום עיון מרתק בנושא זה.

מאת: מכללת אורניםחינוך ולימודים - כללי26/12/11846 צפיות
המכללה, הממוקמת בקרית טבעון, זכתה לאחרונה במענק מיוחד ממשרד התשתיות, לביצוע סקר מקיף לביצוע פרויקט התייעלות אנרגטית ברחבי הקמפוס.

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים02/10/11806 צפיות
"הקורס הוא מעגל עיון והעמקה בשאלות שעלו במהלך הקיץ האחרון בקשר ליחס שבין המרחב הפרטי והציבורי, לעיצוב של המרחב הציבורי והסימנים ההופכים אותו שלנו או של אחרים".

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים27/06/111037 צפיות
"ייחודה של התוכנית המהפכנית", אומר נשיא המכללה, פרופ' יאיר קארו, "בכך שהיא מאפשרת לימוד משולב של תואר שני ותעודת הוראה על בסיס לימודי התואר הראשון, ובכך פותחת את הדלת בפני אקדמאים, בוגרי מקצועות שונים, חסרי תעודת הוראה, שהם בעלי רצון, יוזמה וחזון להשתלב במערכת החינוך ולחולל בה שינויים מבורכים."

מאת: מכללת אורניםלימודים אקדמאיים23/06/111071 צפיות
"אהבה הינה רגש מאד מיוחד. אהבה גורמת לנו לתחושה מאד נעימה במוח, לעיתים אפילו לערפול חושים, היא משנה התייחסות ולעיתים קרובות גם משנה התנהגות. יש הטוענים כי מותר האדם מן הבהמה ביכולתו לחוות רגשות, אך מה עם רגשות בבעלי חיים? האם מה שאנו רואים בהתנהגות בעלי החיים הוא האנשה שלנו? האם יש להם רגשות אמיתיים?"

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223294 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223583 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223322 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205179 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205219 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206155 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192338 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica