חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת נמלים במטבח

מאת: פורטל שיפוצים הדברה27/12/2011842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בורחים מהבית כי הוא כולו מלא מזיקים? יש אורחים זוחלים לא רצויים בבית היונים מלכלכות את הקירות, הרצפות, המכוניות והכביסה יש נחשים בחצר אתם צריכים להביא הדברת נמלים במטבח!

הדברת עכברושים זה שירות הכרחי ביותר, כי לא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם הם מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים מסוג תיקנים, פשפשים ויתושים מסמן על בעיה במבנה או ברמת הנקיון, ועלול להפוך לסכנה בריאותית.

כמה פרטים חשובים לגבי כל הנושא של הדברת נחשים:

- בעל מקצוע הגון, אשר משתמש בחומרים תקניים אמור להציע אחריות על העבודה, בכדי שתדעו שאתם מכוסים לכל מקרה שלא יהיה ושלא תזכו לביקור מחודש מטעם המזיקים בעוד זמן קצר.

- וודאו שאתם מבקשים מהמדביר שיראה לכם תעודת הדברה, כך תוכלו להיות רגועים שהאיש מוסמך לעבוד בתחום ההדברה.

- אחרי ריסוס בבית רצוי לנקות את רצפה בסחבה לחה וללא חומרי ניקוי, אך בשום אופן לא לשפוך מים ולעשות שטיפה כללית, וזאת בכדי שלא להפחית את יעילות פעילות החומרים.

- במידה ויש לכם חיות מחמד, הקפידו לשאול כמה זמן אחרי הריסוס ניתן יהיה להחזיר אותן בחזרה הביתה. בנוסף בררו אם יש אפשרות לבצע את הריסוס עם חומרים שאינם מסוכנים להן.

- בכל הקשור ליונים ולמכרסמים, ריסוס אינו הומאני ואינו מועיל, לכן יש ללכוד אותם ולשחרר בטבע בקרבת מקום. חולדות, לשם הדגמה, מסוגלות להריח רעל ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לאזור. יונים יכולות להיכלא במקומות כמו גגות, למות מהחומרים הרעילים ולהפוך למפגע בריאותי וריחני, שקשה מאוד לטהר. ומבחינת התמונה הגדולה יותר, סילוק של בעלי החיים הללו מאזור המחייה שלו מוביל להשפעה אקולוגית עמוקה, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים ונוראיים יותר, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שיתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- הקפידו להזמין מדביר כל פרק זמן קבוע, עדיף בסביבות חודש מאי, בכדי לשמור על הבית נקי באופן ממושך.

 



תגיות המאמר: הדברת נמלים במטבח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוץ דירה בבית? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל שיפוצים

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים15/01/12924 צפיות
התקנת גופי תאורה מעוצבים ורהיטים כמזנונים מגבס אשר משתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח של אינספור גוונים שונים, הסוגים השונים של הצבע והשיטות למתן אפקטים מיוחדים, מסוגלים לרענן כל חלל משעמם.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים06/01/12864 צפיות
התעקשו לחתום על חוזה העברה שכולל את מחיר העבודה הכוללת, הסכם ביטוח ההעברה, זמן תחילת העבודה ואת כל החפצים שיש להעביר. חוזה מסודר פותר המון בעיות.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים31/12/11899 צפיות
אולי זה יקר יותר, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו את מה שחסכתם על כירופרקטים ואורתופדים. ככה תתפנו לניהול העבודה. נוסף על כך, אם תזמינו הובלות דירה בירושלים אפשר לרכוש ביטוח תכולה בתעריף מוזל.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים30/12/11879 צפיות
במקרה שרכשתם את דוד השמש שלכם בתקופה של פחות מ-5 שנים, אז הוא עדיין תחת אחריות. מצאו את תעודת האחריות וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים27/12/11908 צפיות
אדריכלים ומעצבי פנים תפקידם להפוך את חללי הבניין לשימושיים ואסתטיים, בעזרת בחירה טובה של פריטי הריהוט, האלמנטים הקישוטיים והמבניים ע"פי התפקיד של כל אחד מהחללים השונים - חדר אירוח, חדר שינה חלל מסחרי וכיו"ב.

מאת: פורטל שיפוצים עסקים קטנים ובינוניים25/12/11979 צפיות
איך הכי טוב לבחור ייעוץ עסקי שיווקי ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם משלמים כסף רב? הכנו לכם כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם המון:

מאת: פורטל שיפוצים גינון25/12/11967 צפיות
כמה מתאים לכם לשלם? כעיקרון, שערים וגדרות עשויי פלסטיק יקרים הרבה פחות ממקביליהם עשויי המתכת והעץ, ברזל עולה יותר ממתכות כמו אלומיניום, ועץ מלא עולה יותר מדיקט או סיבית. גורמים אחרים שיישנו את המחיר כוללים את גובה הגדר או השער, אורכם, הזמנות חריגות מבעל מקצוע, מאפייני דקורציה ומנגנונים שאתם מעוניינים שיותקנו בהם.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181368 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181267 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica