חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריכים דוגמניות ודוגמנים כדי להצליח בתחום הדוגמנות?

מאת: מיכלעבודה וקריירה - כללי28/12/20111104 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה נשים וגברים רוצים להיות דוגמנים ולהרוויח כסף על היותם אנשים נאים ופוטוגניים שעושים פוזות מול המצלמה. בסך הכל נשמע שמאוד פשוט להיות דוגמניות ודוגמנים ושכל מה שצריך זה פנים יפות וגוף חטוב, אך בפועל, כדי להשיג חוזה עם סוכנות דוגמנות ולהצליח בתחום צריך הרבה יותר מאשר יופי.

מה שטוב בעולם הדוגמנות הוא העבודה הגמישה, שהרבה היו רוצים, כי הימים והשעות משתנים כל הזמן. זהו למעשה חלק עיקרי באופי העבודה. בנוסף לכך, דוגמניות ודוגמנים מקבלים יחס שונה מאשר אנשים ממקצועות אחרים, כמו מורים, רופאים וכדומה, כיוון שהם חיים את חיי הזוהר. אבל חשוב לציין שחיי הזוהר שלהם תלויים במידת ההצלחה שלהם בתחום, וזו תלויה בדברים הבאים:

  1. דוגמנים ודוגמניות בשאיפה יתקשו לעבוד ללא חוזה עם סוכנות דוגמנות שתשיג עבורם עבודות, בעיקר משום שרוב המקומות שמחפשים דוגמניות ודוגמנים עובדים אך ורק דרך סוכנויות.
  2. כדי להשיג חוזה עם סוכנות דוגמנות צריך להיות לא רק פנים יפות אלא גם להיות עם יכולות דוגמנות טובות, כלומר לדעת להצטלם ו/או ללכת על מסלול, ולא פחות חשוב, צריך גם אישיות טובה. מי שיש לו או לה אישיות כובשת יצליחו עוד יותר.
  3. אין ספק שכדי להיכנס לתחום, נשים שרוצות להיות דוגמניות וגברים שרוצים להיות דוגמנים חייבים להיות יפים. עם זאת, אם לגבר או לאישה יש מראה יוצא דופן מיד יבחינו בהם והסיכויים שלהם להצליח גבוהים יותר כי הקהל משתעמם מהר מאוד ומחפש ריענון.
  4. כדאי למצוא סוכנות דוגמנות שיש לה ניסיון. הוותק של הסוכנות פחות חשוב מאשר המקצועיות ומילת המפתח בעסק הזה, כמו בכל עסק אחר, היא פרוטקציה. סוכנות שיש לה קשרים רבים וטובים יותר עם צלמים והפקות שונות תעזור לדוגמנים והדוגמניות שלה יותר. אם אתן דוגמניות חדשות או אתם דוגמנים חדשים, ומעולם לא היה לכם חוזה, סוכנות דוגמנות קטנה שמחפשת פנים חדשות ולא מוכרות תתאים לכן יותר, בניגוד לסוכנויות שיש בהן מאות דוגמנים ודוגמניות.
  5. הדבר הכי חשוב שצריך כדי להצליח בתחום הוא אופי חזק. דוגמנות הוא מקצוע שדורש הרבה משמעת ומי שמדגמן צריך תמיד להיראות במיטבו, ולהגיע תמיד בזמן, להיות מקצועי ולהיות נחמד לכולם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151948 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151721 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222936 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222809 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187383 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187542 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187491 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188028 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179622 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica