חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השיטה היעילה למניעה ושיקום של אוסטיאופורוזיס

אוסטיאופורוזיס או "בריחת סידן" , בשמה העממי, היא מחלה שבה פוחתת צפיפות המינרלים בעצם  וכתוצאה מכך עצמות השלד חשופות לפגעים ושברים. בנוסף לשיטות תרופתיות, הקיימות לטיפול במחלה, ישנה הסכמה גורפת של הקהילה הרפואית כי פעילות גופנית עקבית בגיל המעבר מסייעת במניעת אוסטיאופורוזיס והחמרתו.

מאחר והמחלה מושפעת בעיקר מירידת ההורמון הנשי אסטרוגן,המחלה רווחת בקרב נשים. על פי מחקר שערך המרכז הלאומי לבקרת מחלות בישראל בשנת 2003 עלה כי שיעור התחלואה באוסטיאופורוזיס בקרב נשים בגיל 45 -55 עומד על 9% ומעל גיל 65 שיעור זה עומד על כ- 30%.

בשנים האחרונות נחקרה רבות יעילות האימון בשיטת הרטט.אחד מהמחקרים הבולטים  שנערך ע"י mineral American society for bone and  מצא, כי  בקרב 70 נשים אשר עברו את גיל המעבר, נעצרה לחלוטין בריחת הסידן בעמוד השדרה ובעצמות הירך לאחר זמן קצר של אימון  .יתרה מזו, בקרב מספר גדול של נשים אף נרשמה עלייה ברמת הסידן בגוף. בקבוצת הביקורת נמשכה בריחת הסידן .כמו כן נמצא, כי בקרב נשים שהתאמנו בשיטת הרטט חל שיפור במצב הרוח ובהרגשה הכללית. ההסבר לכך טמון בייצור המואץ של ההורמונים, כתוצאה מהאימון.

שיטת Vibratech החדשה יעילה,בטוחה ונוחה למניעה ושיקום של אוסטיאופורוזיס.

באמצעות בנייה ממוחשבת של תכנית אימונים אישית, המותאמת למתאמן הספציפי ומתבססת על נתונים ומרכיבים אישיים כגון: גיל, צרכים, BMI ,מטרות פיזיולוגיות ועוד   ועל ידי  תמיכה,הדרכה וליווי של פיזיותרפיסט מוסמך בבית הלקוח מובטחת פעילות גופנית ברמת סיכון נמוכה ויעילות מרבית לפעילות אינטנסיבית על השרירים והעצמות.

 
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאוטק הוקמה בראשית המילניום, במטרה לאפשר לכל אחת ואחד לעסוק בפעילות גופנית, גם אם אינו יכול לעסוק בספורט. זאת מתוך ראייה כי עולם בריא יותר, הוא עולם טוב יותר.
מומחי החברה שקדו על פיתוח שיטת  Vibratech החדשנית המבוססת על אימון רטט.
הנחת היסוד הייתה כי כל בן אדם הוא ייחודי עם צרכים, העדפות ומטרות משלו ולכן, שיטת Vibratech כוללת לא רק טכנולוגיה מתקדמת, אלא גם תכנית אימונים אישית ומאמן אישי המגיע לבית הלקוח.
כל מאמנים של החברה הם פיזיותרפיסטים מוסמכיםאימון ברטט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר סרג'יו סטרוגווין

מאת: ד"ר סרג'יו סטרוגוויןבריאות גיל הזהב25/08/091579 צפיות
חוסר יציבות ואי שיווי משקל ,הנפוצים בגיל השלישי,נגרמים על פי רוב כתוצאה מהחלשות מתמדת של העצמות והשרירים.ארגון הבריאות העולמי מתייחס לנפילות ושברים בגיל השלישי כאל מגפה של ממש ומחקרים מראים,כי בעיה זו רחבה מכפי שנדמה: לא זה בלבד שאחוז הנפילות והשברים עולה באופן משמעותי בשנים אלו, אלא שקצב ההחלמה הופך לאיטי יותר ואנשים רבים מאבדים את ביטחונם העצמי בעקבות הגבלת יכולת התפקוד וחופש התנועה .

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196648 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149431 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148993 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139227 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138911 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138856 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138792 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica