חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס פסיכומטרי - לסלול דרך לתואר

מאת: אריאל כהןפסיכומטרי29/12/20111207 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שמבקש להתחיל את חייו במישור האקדמי, ידרש לעבור בשלב כזה או אחר את הבחינה הפסיכומטרית. הבחינה הפסיכומטרית מהווה כלי המיון הנפוץ והמקובל ללימודים באוניברסיטה בישראל, ולמרות חוסר ההסכמה לגבי טיב הבדיקה ואמינותה - כרגע, לא נמצאת אפשרות אלטרנטיבית משמעותית להוכיח יכולת לפני ההרשמה למוסד אקדמי. במאמר זה נעמוד על טיבו של הפסיכומטרי.

למה לקחת קורס פסיכומטרי בכלל?

בטוח שמעתם אודות "הבחור שלמד לבד והוציא ציון מעולה". נכון, למידה עצמאית הינה אפשרית: החומר עצמו אינו קשה במיוחד וכל מי שברשותו בגרות מלאה, הגיוני שיוכל להתמודד עם הבחינה הפסיכומטרית. אלא שהבחינה אינה מודדת ידע אלא יותר מכול התמודדות עם סיטואציות. המבחן עצמו הוא יוצר מועקה, מגביל מאוד מבחינת זמן ודורש חשיבה שאינה שגרתית - אלו יכולות שלא נמצאות באמתחתו של כל אחד. לפיכך, חברות רבות מציעות מסלולי לימודי פסיכומטרי ששמים דגש על שיטות של עבודה נכונה ומתן כלים ואמצעים לפתרון מהיר של תרגילים. כישורים אלו אינם נחלת הכלל, ולכן מומלץ ללמוד מהמומחים כיצד פותרים תרגיל ברגעים בודדים.

מהו חומר הלימוד בקורס פסיכומטרי?

המשתתפים במסלול קורס פסיכומטרי נכנסים לרוב למסלול לימודים מוכן מראש, שנכתב על סמך ניסיון רב של המכון עצמו, המדריכים, הסטודנטים ועוד. ברוב הקורסים, לרוב, מתחילים מסגירת פערים בידע עבור מי שרמתו באחד מתחומי הפסיכומטרי נמוכה ממה שצריך. אחרי זה, הקורס יתרכז בהעברת שיטות וטריקים לפתרון תרגילים: החל מקריאה שטחית של סיכום ארוך כדי להבין את עיקרי הדברים - ועד לפתרון תרגילים חשבוניים מסובכים בשניות בודדות וטיפים לשינון יעיל. הנרשם, הלכה למעשה, משלם על הזכות ללמוד את השיטות האלו ולא להסתמך על יכולותיו בלבד - אלא גם על הניסיון המצטבר של מכון ההכנה לפסיכומטרי.

כדי לסכם, ניתן להגיד שביכולתנו לדבר טובות על קורס פסיכומטרי לכל מי שרוצה שתהיה לו נקודת פתיחה מצויינת במסלול האקדמי הנבחר. ציון גבוה בבחינה הפסיכומטרית יתן עדיפות בהרשמה למסלולי לימודים מבוקשים ויפתח דלתות רבות. לא מדובר בידע בלבד אלא בשיטות ויכולות, מסגרת לימודית ותוכנית מוכחת - לכן ההרשמה לקורס ללא ספק מומלצת. נתראה באוניברסיטה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131324 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131854 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161632 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161857 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133092 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132243 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132280 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132115 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132573 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica