חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטת סימונס

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/20131856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנוחיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כלהרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותרמן הגוף. נשים וגברים, כמעט בכל הגילאים מנסים לאורך כל היום לשמור על אורחחיים בריא אך לעיתים הם גם מתפתים ופונים למתכונים ודיאטות מהירות ושגויות– הכל בכדי להגיע למשקל הרצוי. ישנן דיאטות רבות ברחבי האינטרנט ובכלל, אךעם זאת קיימת דיאטה אחת פופולרית ומבוקשת במיוחד שנקראת דיאטת סימונס.דיאטה זו מכונה גם דיאטת ההורמון HCG או דיאטת הורמון ההיריון, זו דיאטהשמוכרת ברחבי העולם כולו, דיאטה שמוכיחה את עצמה מדי שנה – בעשרות השניםהאחרונות.

 

מהי דיאטת סימונס ? – מידע נוסף :

 

דיאטתסימונס היא למעשה דיאטה ייחודית אשר מבוססת על הורמון שנמצא על ידי רופאמבריטניה. שמה של הדיאטה הוענק על פי שמו של הממציא – דוקטור סימונס.הדוקטור גילה כי ניתן להשתמש בהורמון HCG אשר מופק ומצוי בגופן של נשיםהמצויות בחודשי ההריון הראשונים. דיאטה זו הופצה ברחבי העולם, כאשר בשניםהראשונות נעשו ניסויים באמצעות הזרקות של ההורמון. התגלה כי ההורמון מדכאאת התאבון אצל אנשים בריאים (נשים וגברים כאחד) ומאפשר הרזייה מהירה, תהליךפשוט ונוח שמאפשר להרזות תוך מספר חודשים בלבד. כיום, כבר לא נאלציםלהזריק את ההורמון אלא ניתן ליטול אותו באמצעות כדורים, גלולות או טיפות –תלוי היכן קניתם את השיטה.

 

דיאטת סימונס – היכן רוכשים את השיטה?

דיאטתסימונס נמכרת במרבית המקרים אצל דיאטניות או תזונאיות אשר מאמינות בשיטה.עם זאת, חשוב לציין כי הדיאטה סובלת משם רע ברחבי העולם ובארצות הברית אףאוסרים למכור מוצרים שמכילים את הורמון ההיריון המפורסם – HCG. עם זאת,ישנן תוצאות מרהיבות ורבים מציגים כי לאחר כשלושה חודשים הם רזו עשרותקילוגרמים, השילו שומנים מיותרים מגופם. לפרטים נוספים על הדיאטה מומלץליצור קשר עם אנשים שניסו אותה ולוודא אם אכן הם ממליצים עליה. כמו כן,תוכלו להתייעץ עם רופא ולבדוק אם דיאטה זו מתאימה לכם באופן אישי, כל אדםעלול להגיב אחרת לשיטה ומתכון זה. בנוסף לכך, יש לציין כי דיאטת סימונסמורכבת משלושה שלבים כאשר הראשון פשוט למדי, במהלך השלב השני יש לאכולכ-500-600 קלוריות בלבד, שלב לא פשוט ואף יש לומר מסובך. עם זאת, ישהטוענים כי הדיאטה נוחה ומומלצת מאוד.

 



תגיות המאמר: תזונה, דיאטה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131355 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאת: אריאל כהןהריון ולידה24/09/121281 צפיות
המחשבה על זרים מתוקים יכולה להעלות בפיו של כל אחד חיוך גדול מאוד, משום שמדובר במתנה מושקעת מאוד, ומעבר לכך, זוהי מתנה שמסמלת הרבה מאוד

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186909 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187355 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173323 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173514 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143986 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143956 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144509 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica