חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חינוך גורים לצרכים ומשמעת

מאת: בלה שמואלחיות מחמד01/01/2012850 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מצליחים לחיות בלי כלב? הבאתם כלב והייתם מעוניינים לגלות כיצד צריך לטפל בו ולאלפו? הבחירה לרכוש כלב היא מהותית ולא כדאי שתתבסס רק על אהבה לבע"ח. מחפשים אינפורמציה על אילוף כלבים טיפים? עכשיו תוכלו לקבל לא מעט עצות מועילות בנושא של כלבים:

חשוב לבדוק שאתם בשלים לאמץ, מבחינת השינוי שהדבר יגרור לחייכם ובהתנהלותכם היומיומית, והן מבחינת הוצאותיכם. כל כלב דורש טיולים לצרכים ומתיחת עצמות, לדאוג למזון ושתיה, והענקת תשומת לב רבה.

לא זאת בלבד, אימוץ כלב כרוך בהוצאות קטנות וגדולות, ארעיות וקבועות, לוטרינרים, אוכל, תכשירים, חפצי משחק וחלילה טיפולים רפואיים במקרה של מחלה ותאונה. אם אתם לא בטוחים שאתם מוכנים לעניין, עדיף שתחסכו מעצמכם ומכלבכם את האכזבה המיותרת ותוותרו על אימוץ הכלב למשך התקופה הקרובה.

תמיד בחרו בכלב מכלבייה ע"פ כלב ממוכר – בעל חיים מבעלים פרטי תמיד ימצא קונים, בעת שכלביות בארץ גדושות בשלל כלבים שננטשו. כלביות ומכלאות רבות ממיתות בעלי חיים שנשארים אצלן אחרי פרק זמן כלשהו, ואפילו אלו שאינן בוחרות לפעול בצורה הזו לא תמיד מצליחות לספק לכלב טיפולים צמודים בגלל העומס הרב. אימוץ מכלבייה ייתן לכם להביא כלב מדהים מתוך מבחר רב ביותר ונוסף על כך, כלב ממכלאה יעטוף אתכם עם אהבה בלתי נגמרת ויהיה מלא תודה על שהצלתם אותו מחיים אלה.

לקחת גזעי או מעורב? בעת שכלבים גזעיים מעניקים לבעלים שלהם סמל יוקרה, דווקא מעורבים הם בדרך כלל נבונים יותר, בעלי חיים יותר ארוכים ולוקים פחות בבעיות בריאותיות.

אם הבאתם כלב, לא להזניח את האילוף. כלב אשר קיבל אילוף זה כלב שמח, וכשהוא שליו ומאוזן, גם לבעלים שלו נוח יותר להיות בסביבתו.

רוצים לקרוא על חינוך גורים לצרכים?
עברו עכשיו לאתר, בו תוכלו לקרוא המון מידע על גזעים, טכניקות לאילוף, המון עצות, והמלצות וטרינרים מומחים, מאמני כלבים, ציוד ואוכל.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121656 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121769 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121368 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121967 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121451 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121708 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121575 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810441 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175289 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176172 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/161999 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163194 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167797 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167916 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica