חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנועי סרוו – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהם

מאת: אבנר כהןתעשייה01/01/20122472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנועי סרוו הינם מנועים הפועלים על זרם ישר והם בעלי מערכת תמסורת פנימית, הכוללת גלגלי שיניים ובקרה אלקטרונית. ייחודם של מנועי סרוו אלה היא העובדה שהם נעים על פי זווית, בין 0 ל – 180 מעלות.

מנועי סרוו נמצאים במסגרת שימושים שונים והם בעלי בקרה על מיקום המנוע וכן בעלי היכולת לתקן פערים מהמיקום הרצוי. ניתן למצוא אותם בעיקר בזרועות רובוטיות, במכוניות הנשלטות בשלט רחוק, במטוסים ומסוקים וכן ברובוטי רכב. אחד מיתרונותיהם הבולטים של מנועי סרוו אלה היא קלות השליטה בהם ודרישות האנרגיה הנמוכות שלהם.

יתרונותיהם של מנועים אלה

מנועי סרוו פועלים בחוג סגור. הם נפוצים באפליקציות רובוטיות שונות ונהנים מרמת מתח נמוכה, ממשקל נמוך ומגודל קומפקטי יחסית. מנועים מסוג זה הפכו לשימושיים ביותר בשל יתרונותיהם הרבים. למרות היותם קטנים מאד, הם מספקים כוח זוויתי חזק מאד בהשוואה לגודלם. מכיוון שהם פועלים בחוג סגור, הם נחשבים אמינים מאד. לצד כל אלה, צורכים מנועי הסרוו זרם באופן פרופורציונאלי למטען אותו הם נושאים. כלומר, אם אינם נושאים מטען רב, לא יצרכו זרם גבוה. יתרונות נוספים, ההופכים אותם שימושיים יותר, הם העובדה כי מנועים אלה פועלים במתח נמוך יחסית, של בין 4 עד 6 וולט וכן יש להם מעגל שליטה ובקרה פנימי.

על אופן ייצורם

במסגרת התעשייה המדויקת, נעשה שימוש בכלים מיוחדים שונים, המבטיחים רמת איכות ודיוק גבוהות במיוחד לצורך ייצור מוצרים שונים, הדורשים זאת. ישנם מקרים הדורשים בניית כלים מיוחדים על מנת לבצע זאת באופן הטוב ביותר. פרופיל אלומיניום, למשל, מאפשר לבנות מסגרת מיוחדת, עליה יורכבו מנועי סרוו או בוכנות מסוג אחר, העוזרות לתהליכי הייצור השונים.

בעזרת פרופיל אלומיניום ניתן לבצע את העבודה באופן המדויק ביותר הנדרשת לצורך הרכבת מנועי הסרוו. פרופיל אלומיניום הינו פתרון אידיאלי עבור התעשייה המדויקת, הכוללת את מנועי הסרוו וכן רכיבים נוספים. בניית דגם או מוצר, באמצעות פרופיל אלומיניום זה, מאפשרת נוחות בנייה רבה יותר וכן רמת גמישות גבוהה, החשובה במסגרת תהליך הבנייה. אחד מיתרונותיו של פרופיל אלומיניום זה היא העובדה שניתן להרכיב אותו כמעט בכל צורה וללא כל מאמץ. ולכן, הוא מהווה פתרון מצוין עבור תהליכים שונים בתעשייה, הדורשים רמת דיוק מרבית.

על השימוש בהם לייצור תעשיות מסוגים שונים

גם מנועי הסרוו עצמם מאפשרים לבצע משימות מיוחדות, בדומה לפרופילי האלומיניום, הנחשבים מודולאריים ומתאימים לתעשיות מסוגים שונים. במקרים בהם ישנה פעולה חוזרת ונשנית, הדורשת רמת דיוק גבוהה במיוחד, נעזרים במנועים אלה על מנת לבצע זאת באופן הטוב ביותר. מכיוון שניתן להשיגם בגדלים שונים, ניתן להתקין את מנועי הסרוו גם במקומות צפופים מאד. הם נחשבים פתרון אידיאלי במקרים בהם יש צורך במקור כוח, שיבצע את הפעולה, אולם לא ניתן להתקין מערכת אחרת שתעשה זאת.

פנייה אל חברות המתמחות בתחום זה ומציעות הן מנועי סרוו והן פרופיל אלומיניום חשובה במיוחד. מכיוון שמדובר בתהליכי ייצור עדינים מאד, בעלי צרכים מיוחדים, ישנה חשיבות לבחירתו של המכשור המתאים. בעזרת חברות, המתמחות בתחום, תוכלו ליהנות מהפתרונות המתאימים ביותר, שיספקו לכם את המענה הטוב ביותר. ישנן לא מעט חברות בארץ המציעות מגוון של פתרונות מסוגים שונים, המתאימים לצרכים אלה. בבואכם לבחור את החברה המתאימה לכם ביותר, חשוב לוודא כי מדובר בחברה מקצועית, בעלת מוניטין וכזו העושה שימוש במוצרים איכותיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151255 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22968 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211210 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211149 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181817 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181314 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175223 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica