חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט בתי קפה, ובריסטות

מאת: אבנר כהןרהיטים02/01/2012868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא בכדי קוראים לזה "תרבות ישיבה בבתי קפה". כל בעל בית קפה יודע שכסאות, או ספציפית - כסאות לבתי קפה, הם הדבק שישמור על לקוחות בבית העסק שלו. אך להבדיל מעיצובי בתי הקפה הישנים, ועם עלייה באיכות הקפה הנרכש והנדרש בארץ בימינו, היום מקובל לבנות בר סביב עמדת הבריסטה בה מכינים את הקפה. יוצא, אפוא, כי מלבד כסאות ישיבה סטדנרטיים יש מקום להשקיע היום גם בכסאות בר.

לכאורה, זה ברור כשמש בשמי אוגוסט – בתי קפה עוסקים, פר אקסלנס, באירוח מקצועי, והרי שום אורח לא ירצה לשבת על מושבים לא נוחים, או לא נאים, בבואו לבית הקפה, וכמובן ששום מארח מקצועי לא יבזה את עצמו על ידי הושבת פטרוני עסקו על מושבים סוג ב'.

מושבים שונים בבית הקפה

בבתי קפה רבים ניתן היום למצוא שני סוגים עיקריים של כסאות לבתי קפה: כיסאות שולחניים סטדרטיים וכסאות בר. יתכן וכסא בר נשמע לא במקום בבית קפה. אך אם תפשפשו בזכרונכם, תופתעו וודאי לגלות שאין בית קפה אחד, שאתם מסוגלים לחשוב עליו, שלא מחזיק מספר כסאות בר. השילוב של כסאות בר לתוך רעיון בית הקפה בשנים האחרונות, נעשה בצורה כל כך אורגנית, שלא ניתן לסווג היום את הכסאות הללו כנטע זר בבית הקפה.

מלבד הכיסאות הסטנדרטיים וכסאות הבר, ישנן אופציות של כסאות, או ספסלים, מובנים אל תוך קירות בית הקפה. האופציה הזאת, להבדיל משאר המושבים שצוינו, מגבילה למדי, ובתי קפה קטנים יותר יכולים למצוא את סוג מושב זה דומיננטי מידי בבית העסק שלהם. העיצוב שלו יכול בקלות להשתלט על עיצובו של בית הקפה, ולהפנות יותר מידי מתשומות ליבם של פטרוני המוסד אליו.

כשבעל בית קפה ירצה לרכוש כסאות הוא יעדיף לרכוש סטים זהים של כסאות לבתי קפה. לא רק משום שהם מעניקים כך הווי עיצובי אחיד, אלא גם כי קל יותר לנהל אותם. בדרך כלל, בזכות עיצובם, בעיקר אם מדובר בכיסאות סטנדרטים, ניתן לערום את הכסאות ב"מגדלים" במהירות ובקלות. זה מאפשר לעובדיי בית הקפה לפרוש ולקפל את שולחנות בית הקפה במעט מאד זמן, וללא תיסכול. היום, כשמעצבים יושבים לתכנן כסאות לבתי קפה, שמים דגש מיוחד על משקלם של הכסא, ביחד עם חוזקם הפיזי, סיגנונם ונוחות מושבם.

פיזור הכיסאות השונים בבית הקפה

היום כסאות בר וכסאות בתי קפה מגיעים בגוון רב של עיצובים וחומרים מעץ, למתכת ועד פלסטיק. היום פלסטיק כבר לא נחשב לחומר ירוד, דווקא העיצובים המעניינים והחדשניים ביותר היום מושגים בעזרת מוצרי פלסטיק. כסאות פלסטיק יכולים להיות מעניינים, מסקרנים ומושכים למדי. כמו כן, כסאות אלה נוחים לערימה ופיזור הרבה יותר מכסאות אחרים.

סביב עמדת הבריסטה נהוג היום למקם כסאות בר. אלה צריכים להיות נוחים ותומכים, היות וגובהם הרב ביחס לכסאות אחרים (מעל מטר ועשרה סנטימטרים) עלול לעורר ורטיגו, אם הלקוח היושב עליו לא יחוש בטוח, ממש כאילו הוא היה יושב על כסא סטנדרטי בגובה שולחן בית קפה.

כסאות לבתי קפה, שונים ומגוונים ממש כמו בתי הקפה עצמם. עם הגדילה בתחרות בין יצרני הכסאות הללו, המבחר רק ממשיך לגדול מחד והמחירים ממשיכים לצנוח מאידך. בזכות כך, ניתן היום לרהט בתי קפה במחירים הרבה יותר הגיוניים מבעבר. עם כניסתנו לעשור הנוכחי, צצו ברחבי המרחב האינטרנטי חנויות מקוונות רבות שמציעות רכישה של מושבים וכסאות שכאלה, וריהוט משלים אחר לבתי קפה דרך הרשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157214 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510986 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147539 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145776 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204801 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195977 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181777 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181753 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181856 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181619 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica