חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להרגיש בבית - במשרד

מאת: אבנר כהןרהיטים03/01/2012810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט משרדי איכותי הוא כבר מזמן לא מותרות, אלא סטנדרט שמצופה מכל משרד לעמוד בו. אם בעבר כורסא, מספר כסאות ושולחן שלא קשורים אחד לשני בעליל היו מספקים דיים בתור ריהוט משרדי, הרי שהיום לא כך הדבר. היום לא יעלה על הדעת למצוא חדר ישיבות בו הכסאות לא תואמים. בחלומות הפרועים ביותר שלנו לא נראה משרד שבו פינות המתנה מחזיקות אסופת כסאות רנדומאלית. היום, מלבד מקצוענות, מצפים מהמשרד למיתוג, וחזות ברמות שדורות קודמים לא יכלו לחזות.

היום לא יתקבל על הדעת למצוא משרד שהורכב מפרטי ריהוט משרדי אקלקטיים. תרבות הריהוט המשרדי התפתחה כך שריהוט משרדי איכותי הוא זמין לכל אדם, והרכבתו והטמעתו במשרד היא עניין של מה בכך.

מלבד הריהוט המשרדי בעסק, התפתחו נישות נוספות בתוך מערכת העסק, שנחשבו בעבר לנישות אקסקלוסיביות ביותר. אזורים כגון חדרי ישיבות או פינות המתנה שהיו בעבר נחלתם של משרדי ענק, חדרו אט אט ועברו אינקורפורציה למבנה המשרד הסטדרטי. יוצא אפוא, כי היום יש גם למשרדים קטנים חללים שכאלה.

ריהוט המשרד העכשווי

עם השתכללות הפורמט הסטנדרטי של המשרד, התעורר צורך ביצור של פריטי ריהוט משרדי יעודי משלימים לחללים אלה. לפני שעבר זמן רב, הבוקר הפציע על היום בו החלו מפעלי הריהוט לייצר מערכות עבור חדרי ישיבות, כורסאות המתנה ושולחנות נמוכים לפינות המתנה. ולא מדובר בכורסאות המתנה אפרורים, אך פונקציונליים. המשרדים השונים היום דורשים עיצובים שונים ומשונים. ניתן היום למצוא עשרות, אם לא מאות, סוגים וסגנונות שונים של כורסאות המתנה. ולא מדובר רק בכורסאות המתנה. מדובר בכל רבדי הריהוט המשרדי!

הריהוט ככרטיס הביקור השני שלך

המעצבים היום העוסקים בריהוט עבור משרדים מבינים כי סוג ריהוט זה אמור למלא פונקציות שונות מאלה שממלא הריהוט הביתי. מלבד הפונקציונליות הברורה שלו כריהוט, עליו למתג את בעל העסק בצורה הטובה ביותר באפיקים סוביטילים, ולא בוטים. האווירה, הטמפו ואותו הריח שלא ניתן לחוש בעזרת האף, הם מה שהמעצבים של הריהוט המשרדי מנסים לבטא בריהוט זה.
כל מטרת העיצוב של ריהוט זה היא ביסוס הרושם וחזון המשרד אצל אורחים או באי משרד אחרים. ממש כפי שהיית משקיע בעיצוב כרטיס הביקור שלך, עליך להשקיע פי כמה מונים בבואך לרהט את המשרד שלך.

מה נכנס תחת "ריהוט משרדי"?

למעשה כל הריהוט במשרד - ארוניות, מדפים, שולחנות מנהלים, שולחנות עובדים, שולחנות עבודה שולחנות המתנה ריהוט לחדרי ישיבות ועוד ועוד. הריהוט המשרדי נבדל מהאחרים בכך שהוא מיוצר כך שניתן לרכוש את כל הריהוט שצוין לעיל, ועוד - בפורמט של סטים. שולחנות מנהלים שתואמים לשולחנות המזכירה, שבתורם מתכתבים עם פינת ההמתנה, שדומה במקצת לחדר הישיבות, שמתנוסס בצבעים זהים לכיסאות העובדים.... ריהוט משרדי היום דואג לכך שלא משנה באיזה חדר אתה נמצא, לא תשכח איפה אתה, ולא תשכח את המקצב העיסקי של המשרד.

כשמדובר על ריהוט כגון כסאות מזכירה, כסאות עובדים, כסאות מנהלים או כורסאות המתנה, הכסאות נדרשים לא רק למלא את הפונקציונלית המבנית או העיצובית שלהם, אלא גם לספק תמיכה אורטופדית ליושבים עליהם. כי כסא, יפה ומרשים ככל שהוא יהיה, לא שווה את מחיר הקלקר שבו הוא נעטף לפני שליחה, אם הוא איננו שמיש בעליל, או חמור מזה – פוצע את האדם שמשתמש בו.

כמו בתי עסק רבים בימינו, ניתן היום למצוא חברות אינטרנטיות מובילות שמתמחות בריהוט משרדי ובכל הפרפנליה הנלוות לציוד משרדי וריהוט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151256 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204844 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196022 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181787 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181760 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181879 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica