חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אגד בדרך שלכם

מאת: יעלתחבורה ורכב - כללי10/01/20121543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אגד בדרך שלכם

קואופרטיב אגד הוא אחד המפעילים העיקריים של קווי אוטובוסים בישראל עוד משנת 1933 ונוסעים רבים משתמשים מדי יום בשירותיו בכל רחבי הארץ. אוטובוס הוא אמצעי תחבורה ציבורית פופולארי מאד משום הזמינות והנוחות שלו.

קווי אוטובוס פועלים היום בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום, משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות, הנסיעה בהם זולה יותר מאשר ברכב פרטי וככל שהשימוש בהם עולה הזיהום לסביבה יורד.

איפה אפשר לקבל מידע אודות שירותי אגד?

חברת אגד משתדלת להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר על מנת לאפשר להם להגיע בקלות ובזמן למחוז חפצם. כך מפעילה אגד אתר אינטרנט לרווחת משתמשי הרשת, אולם במקביל גם את אגד מודיעין- שירות מוקד טלפוני לטובת לקוחות החברה.

למה אגד מודיעין?

השירות הטלפוני של אגד מודיעין נוח ויעיל מאד. לא מעט מהמשתמשים בתחבורה ציבורית אינם בקיאים ברזי האינטרנט ובעזרת מרכז המידע הם יכולים להישאר מעודכנים כל הזמן בשינויים המתרחשים בלוח זמני קווי אוטובוסים של אגד או מסלולי נסיעתם.

מלבד זאת, גם משתמשים מנוסים ברשת יודעים שהיא אינה חפה מתקלות ועל אף הפריסה הרחבה שקיימת היום היא גם לא תמיד זמינה.

רוצים לתכנן כיצד להגיע בזמן עם אגד אוטובוסים?

אגד מסייעת לכם לתכנן את הנסיעה כך שתגיעו למקום שרציתם בזמן הרצוי. קו הטלפון של אגד מודיעין מספק את כל האינפורמציה הדרושה על זמני נסיעות של קווי אוטובוס אגד.

לוח זמנים אגד מדויק ככל האפשר ויספק לכם את המידע הדרוש על זמני אוטובוסים כדי לתכנן ולהגיע ליעדכם בזמן.

רוצה לדעת איך אפשר להגיע ליעד באמצעות אגד קווי אוטובוס?

מלבד לוח זמני נסיעות אגד, לעיתים אנו רוצים מידע על דרכי הגעה ליעדים שונים, במוקד המידע של אגד מודיעין ישמחו לספק לכם מידע רלבנטי אודות היעדים של קווי אוטובוס אגד.

אגד מפעילה קווי אוטובוס אגד עירוניים באלעד,אשקלון,אשדוד, נתניה,אופקים,פתח תקווה, ירושלים, הרצלייה, ראש העין, קריית גת, שער הנגב, שדרות ועוד. מלבד זאת, מפעילה אגד קווי אוטובוסים בין עירוניים רבים. כך שלא משנה לאן אתה נוסע, וודאי תמצא קו אגד שיביא אותך לשם.

מעוניין לדעת איזה קווי אוטובוסים מיוחדים אגד מפעילה?

מלבד קווי תחבורה ציבורית סטנדרטיים, אגד מפעילה באמצעות נהגי אוטובוס שלה גם קווים שנועדו לענות על צורכיהן של אוכלוסיות נוסעים ספציפיות בערים שונות.

בשנים האחרונות החלה אגד בעידוד של משרד התחבורה להפעיל קווי תחבורה שזכו לשם "קווי לילה". פרויקט קווי אוטובוס אגד בלילה נוצר כדי לספק תחבורה ציבורית נוחה ובטוחה בשעות הלילה למקומות הבילוי בימי חמישי ומוצאי שבת וכל זאת במחירי הנסיעה הרגילים.

קווי הלילה של אגד פועלים בערים ירושלים, חיפה, ראשון לציון, הרצלייה ואף הורחב בקיץ 2010 בעקבות הצלחתו לערים נוספים. מידע מדויק ומפורט יותר על קווי אוטובוס אגד שפועלים בלילה ניתן לקבל במוקד הטלפוני של אגד מודיעין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעל, כותבת מאמרים על שירותים לציבור הרחב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל

מאת: יעלהלוואות05/03/123702 צפיות
ישראכרט היא קבוצה המאגדת ארבע חברות, יחד הן פועלות בתחום אמצעי התשלום כענף ייחודי בפעילות החוץ - בנקאית במסגרת השירותים והמכשירים המוצעים ללקוחות.החברה מעניקה שירותים ללקוחות הבנקים.

מאת: יעלטלפונים סלולריים24/01/121947 צפיות
סלקום היא חברת תקשורת סלולארית מובילה, היא נכנסה כמפעיל סלולארי שני, לאחר הרבה שנים בהן פלאפון הייתה המפעיל היחיד בשוק.

מאת: יעלמתכונים ואוכל - כללי24/01/121859 צפיות
מי לא אוהב פיצה? פיצה אט, פיצה שבסיסה עבה וטעמה, טעם של סופגניה טעימה ועסיסית. פיצה האט אופה מגוון של מוצרי מזון, מלבד פיצות.

מאת: יעלבריאות ורפואה כללי24/01/122221 צפיות
קופת חולים מאוחדת נוצרה בשנת 74, הקופה נוצרה כתוצאה מאיחוד בין קופת חולים עממית וקופת חולים של הציונים הכלליים.

מאת: יעלבנקאות24/01/122454 צפיות
בנק הפועלים נוסד בשנת 1921 על ידי ההסתדרות הציונית וההסתדרות הכללית.

מאת: יעלתעופה24/01/122335 צפיות
רשות שדות התעופה הוקמה בהתאמה לחוק רשות שדות התעופה.

מאת: יעלתחבורה ורכב - כללי24/01/121846 צפיות
החברה הוקמה בשנת 2002 על ידי חברת תור-בוס שנחשבת אחת מחברות ההסעות הפרטיות הגדולות בישראל.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204173 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205092 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181319 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica