חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

די ארקה - כל מה שצריך לדעת על מזרונים אורטופדיים

מאת: דיארקהרהיטים14/01/20121023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סביר להניח שאתם יודעים כי כמעט כל אדם באשר הוא מבלה כשליש משעותהיממה בשינה. הזמן בו אנו ישנים הוא גם הזמן שבו אנו מאפשרים לגוף שלנולנוח מתלאות היום שזה עתה עבר ולהטעין את המצברים שלנו לקראת העתיד לבוא.

בדיוק מהסיבה הזו הופכים המזרונים האורטופדיים להכרח משום שיש בכוחםלספק לנו נוחות מקסימלית שאין שניה לה. במאמר שלפניכם נתייחס לשאלה מהולמעשה מזרון אורטופדי, ליתרונות העיקריים הטמונים בו ולסוגי המזרוניםהאורטופדיים הקיימים.

מזרונים אורטופדיים מודרניים מאופיינים היום בשילוב חומרים טבעייםוסינתטיים, שנועדו להתאים את המזרון למבנה הגוף ובכך להקל ולהיטיב עםהשינה. אחד מהחומרים הוא ויסקו-ג'ל, חומר סינתטי שפותח במעבדות החלל שלנאס"א. החומר קולט חום וכך מקבל את צורת הגוף. החומר גורם למזרון להיותאלסטי, כך שברגע הקימה מהמיטה, המזרון מתיישר ולא נשאר קעור. חומר נוסף הואהלאטקס, שעשוי מעץ הגומי קאוצ'וק, שגם הוא בעל תכונות הגורמות לו להתאיםאת עצמו לגוף.

אז מהו מזרון אורטופדי?

מזרון אורטופדי הוא למעשה מזרון המספק לכל חלקי הגב תמיכה המתחלקת באופןשווה בין עמוד השדרה, השרירים וחוליות הגב. בעבר המזרונים האורטופדייםיועדו בעיקר לאנשים שאובחנו כסובלים מבעיות גב. כיום השתנתה המציאותלחלוטין שכן מדובר במזרונים שהפכו למנת חלקם של כולנו. רוצים לדעת למה? –המשיכו לקרוא.

מהם היתרונות של המזרון האורטופדי?

היתרון החשוב ביותר של המזרון האורטופדי טמון ביכולתו לספוג את הלחץהמופעל עליהם בצורה הטובה ביותר וזאת מבלי לרכז את כל הלחץ באזור אחדולהקשות על המשתמש. החלוקה דנן מתאפשרת בזכות בולמי הזעזועים הרכים אשרמרכיבים את המזרון. במקביל להפגת הלחצים, מספק המזרון תמיכה לכלל חלקי הגב –החל מהכתפיים והעורף וכלה בגב התחתון.

בנוסף, המזרון האורטופדי מורכב מסיבים העשויים פוליאסטר. סיבים מסוג זהיוצרים הפרדה בין שכבות המזרון ומאפשרים לו להישאר טרי ויבש לאורך זמן – גםבאקלים הישראלי הלא פשוט אותו אנו חווים מדי יום ביומו.

מהם סוגי המזרונים האורטופדיים הקיימים?

מזרונים אורטופדיים מודרניים מאופיינים היום בשילוב חומרים טבעייםוסינתטיים, שנועדו להתאים את המזרון למבנה הגוף ובכך להקל ולהיטיב עםהשינה. אחד מהחומרים הוא ויסקו-ג'ל, חומר סינתטי שפותח במעבדות החלל שלנאס"א. החומר קולט חום וכך מקבל את צורת הגוף. החומר גורם למזרון להיותאלסטי, כך שברגע הקימה מהמיטה, המזרון מתיישר ולא נשאר קעור.

חומר נוסף הוא הלאטקס, שעשוי מעץ הגומי קאוצ'וק, שגם הוא בעל תכונות הגורמות לו להתאים את עצמו לגוף.

על פי רוב ניתן למנות שלושה סוגים עיקריים של מזרונים אורטופדיים:

הראשון הוא מזרון אורטופדי עם קפיצים. מדובר במזרון המורכב מקפיציםבודדים שבזכותם תזוזה בצדו האחד של המזרון כלל אינה מורגשת מצדו האחר.
ישנם גם מזרונים אורטופדיים ללא קפיצים המותאמים באופן אישי לכל לקוח.
לבסוף, ישנו גם מזרון ספוג אורטופדי שנחשב לזול יותר ממקביליו – אך בה בעתגם למעט בעייתי יותר לאור העובדה כי מדובר במזרון המעניק לגב תמיכה קשיחהיותר.

אז בפעם הבאה שתרצו להתחדש במזרון, אל תתפשרו על איכות ובחרו אך ורקבמזרון אורטופדי – הגב שלכם יודה לכם כל יום מחדש – ואתם תוכלו לפתוח אתהבוקר עם חיוך.

למידע נוסף ולקולקציית המזרנים האורתופדיים שלנו – היכנסו עכשיו לאתר של Di Arka

חברת דיארקה בע"מ די ארקה מתמחה בעיצוב רהיטים, ספות ומיטות אורתופדיות בהתאמה אישית המבוססים על מוצרים טבעיים.

 



תגיות המאמר: פתרונות שינה, diarka, די ארקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 13/08/131097 צפיות
חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

מאת: דיארקהריהוט 21/07/131062 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131414 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/132040 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/131069 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13985 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/131039 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204841 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196020 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181760 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181879 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica