חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר שינה מעוצב - מדוע צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים?

מאת: דיארקהריהוט 13/08/20131093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.


לאחרונה, ניכרת עלייה משמעותית בקרב זוגות שמחפשים פתרונות לינה איכותיים יותר, ובוחרים לרכוש מיטה זוגית עם ראש. עיצוב רהיט מסוג זה מעניק חוויית שינה מסוג חדש.

אסתטיות וחן, בלי להתפשר

לפני שרוכשים מיטה זוגית עם ראש, חשוב להבין – עיצוב רהיט שכזה יכול להתאים לכל סגנון. ישנן מיטות עם ראש שעיצובן מתאים למי שאוהב ריהוט גדול וכבד, ישנן מיטות כאלה שמבוססות על קו נקי וחלק, וישנן מיטות שמעוצבות על פי אופנת ההיי טק המודרנית.

בכל עיצוב, ולכל טעם, ראש של מיטה מוסיף אופי, וגם הופך אפילו חדר שמרוהט בפשטות יחסית, ללא פחות מאשר חדר שינה מעוצב.

מראה מושלם

מיטה זוגית עם ראש הופכת את המיטה לא רק לנוחה יותר, אלא גם לאלגנטית יותר. בזכות האפשרות לשבת על המיטה ביתר נוחות, לקריאת עיתון, ספר, לצפייה בסרט טוב, או לשיחה בשניים, הרי שהשהייה בחדר השינה פשוט נעימה יותר.

נוסף על כך, ראש מיטה אסתטי ואיכותי, מוסיף לחדר מימד של בגרות ובשלות. באותה מידה שחשוב להשקיע בבחירת הצבע המתאים לקירות הבית, וחשוב לבחור בספות נאות לסלון, ולבחור תמונות או חפצי נוי, כך חשוב להשקיע בהיבט העיצובי של חדר השינה.

ראש קומפלט


אמנם, ישנם משווקי רהיטים ויצרנים המציעים ראשי מיטה לרכישה בנפרד, אבל לרכישה של מיטה זוגית עם ראש יש יתרונות חשובים. פתרונות לינה איכותיים יותר, הם כאלה שניתן לדעת מראש כיצד הם יראו בחדר השינה. כאשר רוכשים מיטה ללא ראש, מתוך מחשבה שאפשר להוסיף לה ראש מתאים, במועד מאוחר יותר, אי אפשר לדעת שההתאמה תהיה טובה.

ההחלטה לרכוש מיטה עם ראש, גם משתלמת יותר מן הבחינה הצרכנית. רכישה של ראש מיטה בנפרד, עשויה לעלות הרבה יותר, משום שברכישה של מיטה עם ראש, קומפלט, לא מדובר בשני פרטי ריהוט נפרדים ואין צורך לשלם כפול עבור הובלה, וגם לא עבור ההרכבה.

אנו ב-Di Arka מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות.
אנו עוסקים ברהיטים מעוצבים,פתרונות לינה, כורסאות טלוויזיה,ספות מעוצבות,חדר שינה מעוצב עוד...
נשמח לארח אתכם בחנויות המפעל שלנו:
סניף רהיטים בראשון לציון, טל: 03-9510551. רח’ משה לוי 10, מרכז הריהוט הישראלי, חנות 311, קומה ג’
סניף רהיטים באשדוד , טל: 08-8605222. רח’ הבושם 7, קומה 3
לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים, ניתן ליצור עמנו קשר גם בטלפון: 03-9415497

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 21/07/131056 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131407 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/132032 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/131065 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13980 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/131034 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאת: דיארקהשינה 28/04/131020 צפיות
במהלך הלילה אנחנו חולמים, אך נדיר שנצליח לזכור על מה חלמנו ופחות סביר שנצליח לקשר ולדעת מה פירוש החלום.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica