חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מלון להתארח בו

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/20121246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

  על מלונות יוקרה בכלל

מה הופך מלון למלון יוקרה? מלבד רמת הגימור הגבוהה של המלון, הרי שהמלון גם מציע לאורחיו שירותים מגוונים ומתקנים שונים ברמה הטובה ביותר שיש. לא די ברמת גימור כדי שמלון יהיה מוגדר כמלון יוקרה. ישנו "דבר מה נוסף", אשר הוא שהופך את המלון לחוויה מיוחדת באמת. בחלק מהמקרים מציעות חברות הטיולים השונות דווקא חבילות.

בעידן בו חברות התיירות השונות מתחילות – אם כי רק המובחרות שבהן – להציע טיסות לחלל, נראה כי אפילו השמיים אינם הגבול עוד. בעבור רובנו, טיסה לחלל היא עודנה בגדר חלום רחוק, ונראה כי באמת יעבור עוד זמן עד שטיסות לחלל תוצענה במחירים המתאימים לכל כיס, אולם לפחות בתחום מלונות יוקרה, אנחנו מתקרבים לימים טובים ואיננו צריכים להתפשר עוד. אמנם מלונות יוקרה הם יקרים בדרך כלל, אולם הם מציעים לכם חוויה מיוחדת במינה, אשר יכולה לשדרג את הטיול שלכם, ולהפוך אותו לחוויה ברמה גבוהה יותר. להלן נסקור כמה מלונות יוקרה אשר ניתן וכדאי להתארח בהם באירופה.

  מלונות יוקרה בולטים באירופה

בחירת מלון יוקרתי באירופה יכולה להתגלות כמטלה קשה למדי, בשל ריבוי האפשרויות. ישנם מלונות יוקרה מסוגים שונים: מלונות בוטיק, אינם כמלונות 5 כוכבים, אשר אינם כמלונות מיוחדים בפני עצמם. אם אתם מחפשים מלונות בוטיק בלונדון, למשל, תוכלו למצוא את מלון מיי פייר (May Fair), הממוקם בווסט אנד היוקרתי של לונדון. מלון זה נמצא בסמיכות לתחבורה הציבורית שאתם צריכים, כדי להגיע אל מיטב האטרקציות הציבוריות שיש לעיר להציע.

בעבור מי שמחפשים מלונות יוקרה שאינם מלונות בוטיק, הרי שאפשר להמליץ על מלון היימרקט Hayamarket, אשר ממוקם בלב איזור התיאטראות של העיר ובסמוך לתיאטרון עתיק באותו שם. המלון משוכן בתוך מבנה שנבנה אי שם במאה ה-19, ואשר שופץ ועוצב באופן המשלב בצורה מיטבית את היתרונות של הארכיטקטורה הקלאסית מחד עם נושאים וצבעים מודרניים לחלוטין.

כל עיר ומלונות הפאר שלה. כך למשל, בעבור מי שמחפשים מלונות פאר בפריז, הרי שהחוויה רק מתעצמת. עיר האורות מציעה שלל מלונות יוקרה עבור מי שמחפשים את האירוח המפנק של מלונות יוקרה מיוחדים במינה. פריז היא אחת הערים המוכרות ביותר בזכות מלונות היוקרה שבה. בין מלונות היוקרה בפריז ניתן למנות את מלון ריץ המפורסם. מלון ריץ הוא אחד ממלונות היוקרה המוכרים ביותר בעולם כולו, אשר במידה רבה מגדיר את הסטנדרד של מלונות היוקרה כולם.

מלבד הריץ, בין מלונות יוקרה נוספים, אשר אפשר להמליץ עליהם בפריז, נמצא מלון ארבע העונות (Four Seasons), לשעבר מלון המלך ג'ורג' החמישי. למרות שהמלון החליף שם ו"עבר ידיים", הוא ממשיך להציע לאורחיו את רמת האירוח הגבוהה אשר הייתה נהוגה במלון מאז הקמתו.

  וטיפ קטן לגבי מלונות יוקרה בכלל

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת באמת, הרי שכדאי לכם לחפש גם מלונות מיוחדים. בין מלונות כאלה ניתן להזכיר את מלון 3 החדרים בפריז, אשר מכיל למעשה 3 חדרים שעוצבו במיוחד על מנת להעניק חוויה מיוחדת במינה למתארחים בהם.

 



תגיות המאמר: מלון, מלונות יוקרה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131215 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129152 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121248 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091497 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091441 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092068 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/091293 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica