חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח אפליקציות בפלטפורמות שונות – לבחור את הפתרון המתאים ביותר

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/20121248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

פיתוח אפליקציות לפייסבוק

הפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו. יותר ויותר אנשים ומכל הגילאים מתחברים אליו, והוא כלי חברתי ושיווקי מצוין, המוכיח את עצמו שוב ושוב. לא בכדי הפך הפייסבוק, ובמיוחד בשנה האחרונה, לאתר הרשת החברתית המוביל בעולם. רבים מגלים את יתרונותיו ומנצלים את האפשרויות השונות שהוא מציע.
פיתוח אפליקציות לפייסבוק הינו פתרון מתקדם, המוצע על ידי חברות שונות, ומתאים לכל אלה המבקשים לנצל את נוכחותו של הפייסבוק אצל רבים, תוך שימוש בכלים מתקדמים שונים. פיתוח אפליקציות לפייסבוק עושה שימוש בכוחה העצום של רשת חברתית זו ובאפשרות של שיווק ויראלי, הנחשב לשיטה שיווקית יעילה במיוחד.
חברות, המתמחות בתחום זה, מציעות פיתוח אפליקציות לפייסבוק מסוגים שונים, בהתאם לצרכיה של כל חברה וחברה ובהתאם למטרותיה השונות. ישנם סוגים שונים של אפליקציות לפייסבוק. ישנן כאלו המתאימות לטלפון הנייד ואילו אחרות למחשב האישי. הטכנולוגיה המתקדמת והתוכנות השונות, מאפשרות לפתח את האפליקציה הטובה והמתאימה ביותר, על מנת לשווק ולקדם באופן הנכון. 


פיתוח אפליקציות לאייפון

לאחרונה הביקוש לחברות, המציעות שירותי פיתוח אפליקציות לאייפון, הולך וגובר, שכן האייפון הינו הטלפון הנייד הנמכר והמועדף ביותר בקרב רבים. פיתוח אפליקציות לאייפון, שהינו טלפון סלולארי ומחשב כף יד, הוא חלק ממהפכה עולמית בתחום התקשורת, שהחלה עם צאתו של האייפון הראשון בשנת 2007. האייפון שהפך לאחד המכשירים הפופולאריים ביותר, מציע מגוון של פתרונות, שאינם רק הוצאת וקבלת שיחה.
השימוש הכול כך רב בו, הביא חברות רבות לנצל את יתרונותיו של המכשיר ולחפש אמצעים שונים לשיווק על פלטפורמה זו. פיתוח אפליקציות לאייפון, על ידי חברות המתמחות בכך, הוא דרך שיווקית נפלאה לצורך העברת מסרים שונים. פיתוח אפליקציות לאייפון יכול להתייחס לקטלוג מוצרים של חברה, להעברת קונספט שיווקי באמצעות הטבות שונות, מבצעים ועוד. זהו תהליך מורכב וארוך, המתייחס להיבטים שונים, החל מתהליך הפיתוח, כלה בעיצוב האפליקציה ועד התאמתה למכשיר האייפון.


פיתוח אפליקציות לאייפד

גם את האייפד אפשר למצוא אצל רבים, בדומה לאייפון. האייפד, מבית אפל, הינו מחשב נייד דק וקל במיוחד, הכולל מסך מגע, שבו מוטבעת המקלדת. השימוש באייפד איננו מצריך מקלדת חיצונית או עכבר ונעשה כולו על ידי מגע במסך. חווית המשתמש שמציע האייפד היא בלתי רגילה והיא הזדמנות מצוינת לפיתוחי אפליקציות שונות, המתאימות במיוחד לאייפד. אפליקציות אלו מנצלות את יתרונותיו ומאפשרות להעביר מסרים שיווקיים שונים. פיתוח אפליקציות לאייפד כולל מספר שלבים.
• ראשית, גיבוש הקונספט, במסגרתו בוחנים את מטרותיה של האפליקציה ואת קהל היעד, אליו היא פונה.
• תהליך פיתוח אפליקציות לאייפד כולל גם התייחסות לפן העיצובי של האפליקציה ולאופן השימוש בה.
• השלב האחרון של תהליך זה, הינו שלב הפיתוח עצמו, ההופך את האפליקציה לפעילה ושימושית.

על מנת ליהנות מפתרונות אלה, חשוב לפנות אל חברה, המתמחה בפיתוחי אפליקציות מסוגים שונים. חשוב לוודא כי מדובר בחברה מקצועית ומיומנת, המלווה אתכם לאורך כל התהליך ומציעה לכם פתרונות ברמה גבוהה במיוחד. פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד דורש רמת מיומנות גבוהה. בחירת חברה מתאימה, היא הזדמנות מצוינת ליהנות מפיתוחים מתקדמים ויעילים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131215 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121247 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129152 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091497 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091441 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092068 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/091293 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152775 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152524 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146061 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica