חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש לבתים

מאת: שלומי תמירניקיון20/01/2012968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש לבתים

פוליש לבתים - כאשר מגב וסמרטוט אינם משנים את פני הדברים.

פוליש לבתים הוא אחד השירותים שחברות בתחום ניקיון מעניקות ללקוחותיהם. כאשר הזמן חולף לו לאטו הוא אינו מרפה מהרצפה ומפגין את אותותיו בה על ידי דהייה בברק, ובשלל השריטות שהתאספו להן אחרי הזזת הרהיטים ונפילות לא צפויות של חפצים. למעשה המכשור עומד כמעט מול כל אתגר או פגם הנראה לעין בריצוף ומעלים אותו במהרה. כמובן כמות השטיפות חסרות משמעות כאשר האריחים מושחרים. לעיתים פונים כדרך קבע לפתרון שנראה הכי נכון לאותו רגע והכוונה היא להחלפת הריצוף. זהו יכול להיות מענה לא רע, אולם ניתן להאריך את חיי המרצפות עוד כמה שנים. לשם כך הגישה השנייה היא להתקשר עם חברה מקצועית עבור קבלת שירות פוליש לבתים. במילים אחרות כאשר עומדים מעל משטח שגוונו אינו בולט כפי שבלט בעבר וחפצים לעשות שינוי, אין צורך למהר להדביק או להחליף בלטות, על אחת כמה וכמה שייווצר לכלוך ובלאגן גדול מאוד, לעומת פעולת פוליש לבתים.

 

מתי הרגע לשכור שירות פוליש לבתים?

 

פוליש לבתים זוהי פעולה שעושים לעיתים רחוקות ולא על בסיס יומיומי. קיימים מספר מקרים אשר מומלץ בהם לבצע פוליש לבתים. מקרה ראשון מתייחס לרצון ליצור שינוי יוקרתי ברצפה לאחר שנים שדרכו עליה דיירי המקום ועוברי אורח, והברקה אינה כבר תכונה המוטמעת בה. יתרה מזאת פוליש לבתים יאה ואף עבור רבים חייב לביצוע בתום הנחת ריצוף חדש במטרה להבריק וליישר את הריצוף בכל שטחו. מקרה נוסף שזקוקים לשירות פוליש לבתים ללא דיחוי הוא בעת הסרת שטיחים המודבקים מקיר לקיר אשר מתאפיינים בכתמי דבק ורצפה שלא ראתה אור תקופה ארוכה. מקרה זה דורש פוליש לבתים ללא יוצא מן הכלל מייד. יחד עם זאת חשוב לפנות לחברה מוכרת שמתמחה בביצוע המלאכה על מנת למצות את השירות על הצד הטוב ביותר. פוליש לבתים מתאים לסוגי משטחים שונים, אף על פי כן חייבים שתהיה התאמה מלאה בין המכשור למשטח שתבטיח עבודה מקצועית וחסרת תקלות. נוסף על כך יש סוגים שונים ומגוונים של פוליש לבתים הנבדלים במחיר ובתוצאתם הסופית. הביטו על משטח ההליכה שלכם והחליטו האם הגיע העת גם אצלכם.

 



תגיות המאמר: פוליש לבתים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים בכל  עבודות  פוליש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי תמיר

מאת: שלומי תמירניקיון05/05/14837 צפיות
מדי שנה יותר ויותר אנשים מחליטים להיעזר בשירות ניקיון דירות של חברות ניקיון מקצועיות. מאמר זה יעזור לכם להבין מה הסוגים השונים של שירות זה ולאילו דברים חשוב לשים לב.

מאת: שלומי תמירניקיון07/01/13913 צפיות
איך מאתרים חברת ניקיון בתים ודירות בחיפה שתבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר? ובכן, אל דאגה. בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

מאת: שלומי תמירניקיון09/12/121282 צפיות
פוליש קריסטל המראה הרטוב לכל רצפת שיש ,טרצו,בלתות,שומשום,פוליש קריסטל כל כך מבריק עד שקיבל את הכינוי המראה הרטוב.

מאת: שלומי תמירניקיון20/08/12816 צפיות
ניקיון דירה במקצועיות על ידי צוות עובדים מנוסים יחדש לנו את הדירה וממנה יעלו ריחות נעימים .

מאת: שלומי תמירניקיון11/07/12971 צפיות
ניקיון אחרי שיפוץ מה כדאי ומה לא בניקיון אחרי שיפוץ ,טיפול על ידי בעלי מקצוע יעזור להימנע מטעויות נפוצות בעבודות ניקיון אחרי שיפוץ.

מאת: שלומי תמירניקיון20/04/12914 צפיות
פוליש לבית חדש הוא סוג עבודה מחייב ברצפה חדשה טיפול פוליש לבית חדש יעניק לנו שקט לשנים ורצפה מלאת ברק.

מאת: שלומי תמירשיפוצים22/02/12877 צפיות
בעלי מקצוע הוא תחום בו המלצות ויצירת קשר עם בעלי מקצוע אמינים וטובים מאד חשוב.במאמר זה תוכלו להתעדכן בכל הנוגע לתחום בעלי מקצוע.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica