חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התאמת תסרוקות כלה לאישיות

מאת: חי שושןחתונות23/01/2012739 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

את מתחתנת בקרוב? מזל טוב! אין ספק שיש לך כעת הרבה סידורים וגם לא מעט דאגות. אחרי הכול, את צריכה לדאוג שתהיה לך הופעה מרשימה ואסטטית ביום חתונתך. את צריכה לדאוג לשמלה נאה, נעליים, איפור, אביזרים וכמובן- לתסרוקת כלה יפה. כדאי שתדעי, שמעצבי שיער רבים מציעים תסרוקות לכלה המותאמות לאישיות שלהן. במה מדובר? על כך במאמר זה.

כל אדם הנו בעל אישיות שונה. יש אנשים מוחצניים ויש מופנמים. יש אנשים נועזים, האוהבים לקחת סיכונים וישנם שמרניים יותר. ישנם כאלו האוהבים למשוך תשומת לב ואילו אחרים נרתעים מכך. מעצב השיער שיעצב לך את התסרוקת צריך לקחת בחשבון את האישיות והאופי שלך, כאשר הוא מעצב לך תסרוקת כלה. כך למשל, תסרוקות כלה בסגנון אוונגרד מתאימות לנשים האוהבות למשוך תשומת לב ולא נרתעות מדעות מנוגדות. תסרוקות לכלה בסגנון אוונגרד משלבות בדרך כלל אלמנטים בלתי שגרתיים, כמו צבעים שונים, עזים בדרך כלל, שילובים בלתי מקובלים של שיער ארוך וקצר, אביזרים שונים המשולבים בתסרוקת ועוד. מאידך, כלות רבות הנן בעלות אופי שמרני יחסית ומעדיפות תסרוקות כלה בסגנון קלאסי או סגנון רטרו. תסרוקות לכלה בסגנון קלאסי יכולות להיות תסרוקות עם שיער אסוף בקוקו או בצורה אחרת, שיער חצי אסוף, שיער פזור באופן מוקפד אך במראה טבעי ועוד. תסרוקות רטרו הנן תסרוקות לכלה המזכירות עיצובי תסרוקות של שנות השבעים, השישים והחמישים, כמו למשל פוני או צמות. כלות אחרות הנן בעלת אישיות שהיא יותר "נחבאת אל הכלים" והן מעדיפות תסרוקת אסטטית אך פשוטה, שלא תמשוך יותר מדי תשומת לב. נוסף על כן, ישנן כלות המבקשות לשים דגש לא על התסרוקת אלא דווקא על השמלה או על תכשיט מסוים. במקרה כזה, צריך אומן עיצוב שיער לכלות להקפיד על תסרוקת כלה נאה אך לא מנקרת עיניים. בצורה כזו, תהיה הכלה בטוחה כי התסרוקת שלה לא "תגנוב את ההצגה" מהשמלה או התכשיט.

לפני שאנו בוחרים איש מקצוע לצורך עיצוב שיער לכלות, כדאי מאוד לשוטט באינטרנט ולחפש דוגמאות של תסרוקות כלה. כך למשל, אם נחפש תסרוקות כלה בגוגל ונפעיל את פילטר התמונות, נוכל למצוא מאות תמונות של תסרוקות לכלה. נוכל לשאוב השראה מעיצובים אלו. כמו כן, בסלוני עיצוב שיער רבים נוכל למצוא קטלוגים ומדריכים הכוללים דוגמאות מגוונות של עיצוב שיער לכלות או תסרוקות כלה. כדאי מאוד להקדיש שעות אחדות לעיין בקטלוגים אלו, כדי לקבל רעיונות.

השלב הבא הוא בחירת מעצב תסרוקות כלה. רצוי להעדיף מעצב שיער עם ניסיון מוכח בעיצוב תסרוקות כלה. ישנה תחרות רבה בין מעצבי השיער ונוכל למצוא גם מעצבי שיער שיציעו לנו תסרוקות כלה במחירים נמוכים מאוד. עם זאת, ייתכן ומדובר במעצבי שיער מתחילים, אשר זו הדרך שלהם למשוך לקוחות ולצבור ניסיון. על כן, הקפידו לשאול את מעצב השיער הנבחר כמה שנים הוא מעצב תסרוקות כלה, היכן למד ואם ישנם לקוחות אשר יכולים להמליץ עליו. שימו לב כי במקרים רבים מציע מעצב השיער "דיל" המשלב תסרוקות לכלה עם קוסמטיקאית או עיצוב שיער לכלות עם מאפרת. בעוד שיתכן שעם "דיל" כזה תחסכו במחיר (בהשוואה לרכישת כל שירות בנפרד), מומלץ לוודא שאכן תהיו מטופלים בידי אנשי מקצוע מנוסים. אם לא כן, עוגמת הנפש ביום החתונה שלכם בוודאי שלא תצדיק את החיסכון במחיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חי שושן, בעל המספרה בבן יהודה 66 בתל אביב, מעצב שיער מקצועי המתמחה בכל סוגי התסרוקות, תסרוקות כלה, עיצוב שיער לכלות. בנוסף, חי שושן מעביר קורס תסרוקות ברמת מתחילים וברמה מתקדמת.
אני מזמין אתכם ואתכן להכנס לדף הפייסבוק שלי, ולעכוב אחר העידכונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חי שושן

מאת: חי שושןשיער27/11/111012 צפיות
את עומדת לפני אירוע חשוב? זו יכולה היות ארוחה במסעדה עם חברים שלא ראית מזה זמן רב, אירוע משפחתי חשוב או ארוחת חג. לחילופין, זו עשויה להיות פגישה עסקית, או יום הולדת של חבר טוב. אם האירוע נערך בערב, תסרוקת ערב מתאימה תבטיח לך שתהיי במרכז תשומת הלב של כולם. אבל איך בוחרים תסרוקת ערב?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica