חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות שבקרתי בהם באילת

מאת: פיני לויבתי מלון25/01/20121118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טוב האמת שאין לנו הרבה אפשרויות בארץ ושרוצים חופשה חמה בתקופת החורף אילת היא האופציה הכי טובה שיש בארץ.

כמעט כל ישראלי ביקר לפחות פעם אחת באילת העיר שטופת השמש כמעט לכל אורך השנה מציעה שלל מלונות ואטרקציות, אני לא אומר שאין חסרונות אך מה לעשות היא עדיין האופציה הכי טובה שיש לנו.

רציתי לשתף אותכם בהמלצות על מלונות שנפשתי בהן באילת:

מלון הנסיכה אילת - הביקור במלון הנסיכה היה פשוט חוויה ובניגוד לרוב בתי המלון באילת הוא נהנה מבידוד וריחוק מההמון      המטיילים באילת. למלון יש חוף פרטי וברוב הזמן אינו עמוס כמו שאר החופים בעיר. החדרים נחמדים מאוד והבריכה מעולה.  חשוב להדגיש שאם אין לכם רכב זה קצת בעיה כי המוניות מהמלון למרכז העיר יעלו לכם לא מעט כסף. בקיצור מלון מומלץ  מאוד בעיקר בגלל השקט והאפשרות ללנפוש באילת בלי כל הבלאגן.

מלון אגמים - חופשה אידיאלית לזוג.. הערסלים סביב הבריכה והחדרים עם הבריכה הצמודה ממש בקצה המרפסת מספקים חוויה שאני לא יודע אם יש בהרבה מלונות בארץ. החדרים במלון אגמים מעולים, האוכל טעים אם כי מעט יקר, ארוחות הבוקר על שפת הבריכה היא דרך מעולה להתחיל את הבוקר. לדעתי המלון המומלץ ביותר באילת.

מלון אורכידאה - מלון שבנוי בצורה שונה לגמרי ובו תמצאו אווירה שאין בשום מלון אחר באילת. המלון נהנה מהמרחק ממרכז העיר. ניתנן להשכיר אופניים במלון ולטייל לאורך הטיילת הדדרומית.

למען האמת לא חסרים מלונות באילת ורובם עומדים בסטנדרטים מאוד טובים לאלו ממכם שלא לחוצים על תאריך מסויים מומלץ לחכות לדיל המתאים וכאלו יש בכמויות צריך רק סבלנות וספונטניות כי זה יכול לחסוך לכם המון בחופשה.

אם כבר הגעתם לאילת אני ממליץ לכם גם לבקר במסעדות קאסה דה ברזיל (חובה לכל חובבי הבשר)

ובמסעדת המחבוא של אדי (לא זול אבל ללא ספק המסעדה הטובה באילת)

תהנו

 



תגיות המאמר: אילת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיני לוי

מאת: פיני לוירהיטים03/12/12924 צפיות
בשנים האחרונות התפתח מאוד ענף מדבקות קיר בארץ ובחו"ל, יותר בתים ועסקים משדרגים את המראה בעזרת מדבקה אותה הם מדביקים באופן די פשוט. המדבקות מהוות תחליף לצביעה של הקירות או לחילופין במקום תליית תמונה על קיר, בהשוואת עלויות האופציה של מדבקות קיר קורצת הרבה יותר משתי האפשרויות האחרות אם כי לא כולם עדיין רואים לנכון להשתמש במדבקה כפריט עיצובי לבית.

מאת: פיני לויבתי מלון05/07/121018 צפיות
מי מה מהם היא באמת הבירה של ישראל? אומנם ירושלים היא בירת ישראל הרישמית אך רובנו נותים להסתכל על תל אביב כמרכז החיים בארצנו.

מאת: פיני לויאבטחת הבית10/01/121114 צפיות
זה קרה לכם לפחות פעם אחת.. נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח או שבמקרה יש לכם דלת שלא ניתן לפתוח בלי מפתח והמפתח אופס נשאר בתוך הבית.

מאת: פיני לויטיולים בארץ21/12/111177 צפיות
גם בחיפה וגם בירושלים תמצאו אטרקציות טובות שחובה לטייל בהם הערים הקסומות האלו מציאות לכם אטרקציות תיירותיות,היסטוריות, מסעדות טובות, חנויות רבות כולל את כל המותגים הגדולים, מקומות בילוי רבים וכמובן מלונות לפי כל סוג תקציב מלונות יוקרה לצד מלונות 2 כוכבים

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל21/12/111836 צפיות
אז מה באמת יש לעשות בלונדון? לא משנה מאיזה סיבה הגעתם ללונדון ובאיזה תחום אתם מתעניינים סביר מאוד להניח שלא תשתעממו בלונדון לרגע, העיר שסימן ההיכר שלה הוא "הלונדון האי" מוצגת בהמון סרטים, קליפים ספרים ועוד.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/11999 צפיות
מאמר מספר 2 על ברזיל מקומות ששוה לבקר בהם ולא כדאי לכם לפספס.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/111251 צפיות
אין מטייל אחד שמגיע לדרום אמריקה ולא מבקר בברזיל, לברזיל יש אין ספור חופים מדהימים שיתנו לכם לנפוש יחסית בזול ולעשות כיף בצורה בלתי רגילה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica