חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תל אביב או ירושלים

מאת: פיני לויבתי מלון05/07/20121019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מהן מהם היא באמת הבירה של ישראל? אומנם ירושלים היא בירת ישראל הרישמית אך רובנו נותים להסתכל על תל אביב כמרכז החיים בארצנו.

שתיהן מספקות שלל אפשרויות בילוי ביום ובלילה. מסעדות, אטרקציות, מלונות ובעם מה לא... לתל אביב יש חופי ים ולירושלים את המקומות הקדושים.

אז בואו נתחיל לעבור על האטרקציות המרכזיות בכל אחת מהן:

תל אביב -

רחוב דיזינגוף הוא אולי המקום הכי שוקק חיים לכל אורך היום והלילה, ביום המקום מלא בחנויות שיציעו לכם כל שתבקשו באופנה הכי עדכנית ולילה ניתן למצוא בדיזינגוף פאבים שכונתיים מעולים.

נמל תל אביב המון מסעדות טובות ומקום מעולה לטיולים. בנמל תוכלו לעביר חצי יום בכיף למשפחות שביניכם תוכלו למצוא שלל פעילויות לילדים ולזוגות שביניכם תוכלו למצוא מקום רומנטי (מומלץ להיות שם בזמן השקיעה).

שינקין ורוטשילד רחובות שפשוט כיף לטייל בהן בתי הקפה, החנויות והשדרה הכי יפה בתל אביב (שהיתה מרכז המחאה החברתית בשנה שעברה).

מתחם התחנה, תחנת הרכבת הישנה עברה שיפוץ מדהים  ונחשבת למרכז בילוי בפני עצמו במקום פעילויות שונות, דוכנים מסעדות וחנויות יוקרה. (המקום קרוב מאוד ליפו כך שמי שמגיע לשם יכול להנות מהטיילת החדשה)

2 קישורים שיעזרו לכם אם אתם מתכננים להגיע לתל אביב: מלונות בתל אביב, מפת תל אביב .

ירושלים -

מוזיאון ישראל ומוזיאון המדע שוכנים מספר דקות הליכה אחד מהשני ונחשבים למוזאונים מהטובים בארץ ביקור במוזיאון המדע הוא חוויבכל גיל למבוגרים וילדים כאחד.

העיר העתיקה והכותל, ההיסטוריה של עם ישראל מתנקזת למקום קסום  ביפויו ומלא כוח. בעיר העתיקה תוכלו לטייל בעזרת מפה בין כל המקומות העתיקים שעד היום לא ברור איך הצליחו בכלל לבנות אותם באותה תקופה. (בין המקומות שאפשר לטייל בהן: הכותל, מגדל דוד, בית הכנסת השרוף, מנהרות הכותל ועוד)

שכונת עין כרם בירושלים היא שכונה ציורית (ניתן להתחיל בה את הטיול שלכם אם אתם מגיעי מאזור המרכז יש לרדת במחלף הקסטל) המבנים בשונה, המנזר, המסעדות היחודיות ובכלל האווירה שיש בשכונה עושים את השכונה למקום שליו רגוע שפשוט כיף להיות בו.

חיי הלילה בירושלים נמצאים בעיקר במרכז העיר מקום שאני פחות אוהב לטייל בו באמצע היום אבל בלילה הוא נחמד מאוד.

קישור שיעזור לכם - ירושלים מפה.

זהו תהנו ומומלץ לטייל גם וגם ולא לוותר אל אף אחת מהערים המקסימות.

 



תגיות המאמר: ירושלים, תל אביב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיני לוי

מאת: פיני לוירהיטים03/12/12924 צפיות
בשנים האחרונות התפתח מאוד ענף מדבקות קיר בארץ ובחו"ל, יותר בתים ועסקים משדרגים את המראה בעזרת מדבקה אותה הם מדביקים באופן די פשוט. המדבקות מהוות תחליף לצביעה של הקירות או לחילופין במקום תליית תמונה על קיר, בהשוואת עלויות האופציה של מדבקות קיר קורצת הרבה יותר משתי האפשרויות האחרות אם כי לא כולם עדיין רואים לנכון להשתמש במדבקה כפריט עיצובי לבית.

מאת: פיני לויבתי מלון25/01/121120 צפיות
טוב האמת שאין לנו הרבה אפשרויות בארץ ושרוצים חופשה חמה בתקופת החורף אילת היא האופציה הכי טובה שיש בארץ.

מאת: פיני לויאבטחת הבית10/01/121114 צפיות
זה קרה לכם לפחות פעם אחת.. נתקעתם מחוץ לבית ללא מפתח או שבמקרה יש לכם דלת שלא ניתן לפתוח בלי מפתח והמפתח אופס נשאר בתוך הבית.

מאת: פיני לויטיולים בארץ21/12/111178 צפיות
גם בחיפה וגם בירושלים תמצאו אטרקציות טובות שחובה לטייל בהם הערים הקסומות האלו מציאות לכם אטרקציות תיירותיות,היסטוריות, מסעדות טובות, חנויות רבות כולל את כל המותגים הגדולים, מקומות בילוי רבים וכמובן מלונות לפי כל סוג תקציב מלונות יוקרה לצד מלונות 2 כוכבים

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל21/12/111837 צפיות
אז מה באמת יש לעשות בלונדון? לא משנה מאיזה סיבה הגעתם ללונדון ובאיזה תחום אתם מתעניינים סביר מאוד להניח שלא תשתעממו בלונדון לרגע, העיר שסימן ההיכר שלה הוא "הלונדון האי" מוצגת בהמון סרטים, קליפים ספרים ועוד.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/111001 צפיות
מאמר מספר 2 על ברזיל מקומות ששוה לבקר בהם ולא כדאי לכם לפספס.

מאת: פיני לויטיולים בחו"ל18/12/111251 צפיות
אין מטייל אחד שמגיע לדרום אמריקה ולא מבקר בברזיל, לברזיל יש אין ספור חופים מדהימים שיתנו לכם לנפוש יחסית בזול ולעשות כיף בצורה בלתי רגילה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica