חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

די ג"יי לחינה - האירוע המשפחתי לפני החתונה הגדולה והמרגשת ...

התקליטן בחינה הוא  מנחה הערב, והשפעתו להצלחה ענקית . די גיי מקצוען שמתאים את המוסיקה לתכנים, ושולט במנהגי העדה ובמוסיקה האוטנטית שלה יזרום עם הקהל, ויתאים את הערב בצורה  נכונה  לאורחים, הוא תקליטן כזה הוא שבו תרגישו את  ההבדלבין אירוע חינה בלתי נשכח, מלהיב וסוחף, לטקס חינה שגרתי וחסר אנרגיות.

תקליטן לחינה חייב להיות מקצועי , אדיב , ולהבין את מהות האירוע , שלביו, וטקסיו השונים.

טקס החינה ומנהגיואינו תמיד ברור לכל האורחים. תמיד יהיו אורחים שזוהי להם ההשתתפות הראשונהבטקס חינה, ויתביישו לשאול את הסובבים אותם במה מדובר ומה המשמעות.

רצוי לעדכן את התקליטן  בפרטי הערב ולבקש ממנו שיספקהסבר קצר לגבי כל שלבי טקס החינה, כגון: כניסת החתן והכלה על האפריון, טקסמריחת החינה, טקס הענקת הזהב וכו'... כך תבטיחו שכולם יוכלו להינות ואףלהבין את המתרחש.

על התקליטן  להחזיק  מוסיקה עדתית רלוונטית ובכמות מספקת לסוג  החינה שלכם . קיימים מספר סוגי חינה : מרוקאית , פרסית , עיראקית , תימנית , בוכרית ועוד..  תקליטן  מתחיל יחזיק ברשותו מבחר קטן של סוגי מוסיקהפרסית, הודית, עיראקית וכו', וכך תמצאו עצמיכם שומעים את אותו השיר שובושוב.

בזמן ההתארגנות לתלבושות , בקשו מהתקליטן שיכריז על כך ברמקול, בזמן המתאים,ויפנה את האורחים לאיזור ההלבשה. כך תדעו שגם הביישנים שבאורחים יוכלולהשתתף מבלי לחכות שיפנו אליהם באופן אישי. תקליטן מקצועי וטוב לעולם לאיסרב לבקשותיכם, אלא להיפך, יעריך זאת, מכיון שזה יקל על עבודתו, וכך ידעשלקוחותיו יהיו מרוצים, והקהל יהנה.

תקליטן מקצועי  הוא אחד כזה  שמסוגל להתאים עצמו לכל סוג של אירוע ולקרו את הקהל בצורה מפתיעה .

ישנם לקוחות שיפתיעו עם דיסק ושירים מסויימים משלהם ויגישו לתקליטן לפני האירוע בדרך כלל מדובר במוסיקה עדתית שהם והמוזמנים שלהם מאוד אוהבים ספציפית.

חובה לבחור תקליטן עם ניסיון עשיר, מקצועי, ובעלרקע באירוע מסוג חינה .  הבדיקה המוקדמת כמו שיחת ההיכרות וההכנה לפני ערב החינהמשתלמים, ויתנו לכם תוצאה שלערב איכותי מוצלח וסוחף.

באתר הבית של אופיר כהן מוסיקה לאירועים תוכלו לקבל טיפים ואינפורמציה רבה לגבי אירועים ומבחר כתבות .

לפרטים נוספים - 052-9974040

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר כהן מוסיקה לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר כהן מוסיקה לאירועים

זוגות רבים העומדים לפני חתונה מתלבטים בבחירת סגנון השירים באירוע , איזה שירים יתאימו לאופי שלכם וכיצד נבחר את השירים המתאימים לכניסה לחופה , שבירת הכוס , וסלואו לחתונה ? מאמר זה ינסה לסדר לכם את הדברים !

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםימי הולדת27/01/12920 צפיות
ימי הולדת נחגגים במהלך כל השנה , ורובנו מציינים אירוע זה במסיבה לחברים למשפחה ולקרובים . מסיבות יום הולדת כמובן מתחלקות במוסיקה מתאימה בהתאם לגילאי המשתתפים והחוגג עצמו. איך בוחרים ??

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםבר ובת מצווה27/01/121063 צפיות
מאמר זה נועד להורים שמחפשים די גיי לאירוע בר מצווה , בת מצווה . כיום בשוק האירועים קיימים מאות תקליטנים לאירועים אז איך בוחרים את התקליטן הראוי ?

רובנו חוגגים אירוע פעם ב.. ולכן חשוב לדעת איזה שאלות יש לשאול כאשר נזדקק לשירותיו של התקליטן. כאן תוכלו לקבל מושג מה לשאול, ומה צריך לדעת.

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםתרבות ובידור24/05/111703 צפיות
בשוק האירועים רווחת הדעה שתקליטנים מרוויחים כסף רב באירועים, ויש כאלה שחושבים שלא מגיע להם . מאמר זה יסביר לכם כלקוחות את העבודה הקשה של התקליטן ואת המצרכים הנדרשים בכדי להיות תקליטן, ואת הכלים שנדרשים בשביל להיות די ג"יי מוצלח..

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםחתונות20/04/111141 צפיות
האולם כבר נבחר ,שמלת כלה כבר מצאתם, טבעות בחרתם ,ועכשו נשאר לבחור תקליטן לחתונה . תקליטן לחתונה הוא האיש שייתן את הטון באירוע ויכתיב את האווירה . למה צריך לשיב לב בשבוחרים?

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםתקליטנים10/04/111242 צפיות
כיום בשוק החופשי קיימים מאות תקליטנים נותנים שירותי מוסיקה לאירועים ,חלקם מקצועיים חלקם בתחילת דרכם מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים תקליטן לאירוע?

מאמרים נוספים בנושא חינה

מאת: מיכלחינה10/04/132852 צפיות
כל הסיבות שבגללן בגדים לחינה מרוקאית הם פריט חובה לאירוע, מאיפה משיגים אותם, כמה כדאי להשכיר וכדומה.

מאת: קופירייטינג פלוסחינה21/02/132207 צפיות
המון המון מזל טוב!!! אתם בשעה טובה ומוצלחת מתחתנים! אין דבר יותר מרגש מאשר יום החתונה שלכם ובדיוק בשביל זה כדאי ומומלץ מאוד לחגוג ולהתפרק מעט לפני החתונה עם חגיגת חינה משגעת.

מאת: אושר דוקרקרחינה19/02/132215 צפיות
במאמר זה ארחיב על צמידים לחינה. אדבר על כיצד הם נהיו חלק מהפקת טקס חינה מסורתי בכלל העדות. אין ספק שהצמידים מוספים נופך מרשים כחלק מתכשיטים לחינה. לכן יש לשלבם ביתר דייקנות יחד עם הבגד המסורתי של החינה.

מאת: מיכלחינה13/01/138522 צפיות
הולך וקרב היום. פעימות הלב מוגברות. הדופק עולה. מתרגשים. לא כל יום מתחתנים, לא כל יום עורכים טקס חינה. זה הזמן להתקשר אל החברה לצורך השכרת ציוד לחינה

מאת: ורד טויןחינה26/12/128006 צפיות
כל מה שרציתם לדעת שירותי קייטרינג לחינה- כיצד לבחור את השירות המתאים ומה חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת שירות קייטרינג מתאים לטקסי חינה? על כך, במאמר שלפניכם!!

מאת: מיכל זחינה02/12/128641 צפיות
את טקס החינה, אפשר לחגוג באולם עד 250 איש או בביתם של ההורים, בכל תלוי במוזמנים וגודל הבית. יש האוהבים לערוך את החינה במיטב המסורת במרוקו.

מאת: מיכל זחינה26/11/128957 צפיות
יש מה לאכול, רואים ומריחים ובעיקר- טועמים ונהנים משפע של עוגיות מרוקאיות לחינה שמסמלות את האיחולים, התקוות והתפילות לשפע שיהיה מנת חלקם של החתן והכלה עד עולם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica