חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקליטן לחתונות

היום המאושר בחיים מתקרב ,אתם עומדים לפני ההכנות ,ריצות ,ומה שנשאר לסגור זה תקליטן לחתונה . תקליטן לחתונה הוא חוד החנית באירוע ,על פיו יישק הדבר  ועל כתפיו מונחת חובת ההצלחה לאירוע מוצלח ומרשים.  תקליטן לחתונה חייב להכיר את אופי הטקס ,חשיבות ומהות האירוע , ולנגן מוסיקה נכונה בשלבים השונים של הערב .

תקליטן מקצועי ומיומן שמנגן באופן רציף יידע לשלב כל סגנון מוסיקלי ,תחת שליטה על מעברי מוסיקה חלקים ורציפים ,כולל הנחייה נכונה בשפה יפה.כאשר אתם בוחרים תקליטן קודם כל שבו איתו והסבירו לו איך תירצו לראות בעיניים שלכם את הערב ,ומה הציפיות שלכם. כימיה היא דבר חובה ביניכם לבין התקליטן , ושימו לב אם הוא מבין את הראש שלכם .

ישנם כל מיני סגנונות של חתונות למשל: חתונה בסגנון דתי ,חתונה בסגנון חילוני אשכנזי ,או חתונה של מזרחיים. לכל חתונה ציביון משלה . תקליטן לחתונה דתית צריך להקפיד על סגנון מוסיקה מסויים שחס וחלילה לא ייפגע בקהל המשתתף באירוע . לדוג" אין להשמיע קול אישה . חתונה לקהל מעדות אשכנז תאופיין במוסיקה ישראלית ,שנות שמונים , דאנס , ומגוון מקצבים שונים כגון : טנגו , סלסה, ולעיתים רוק . כמובן שכל חתונה היא דינאמית ותותאם לפי טעמם של בני הזוג ,תוך התחשבות מלאה בקהל האורחים שעתיד להגיע . תקליטן טוב יודע לשלב כל סגנון מוסיקלי לכל קהל . הכרת המוסיקה על בוריה היא חובה, כולל שירי עדות במידת הצורך.

אין ליצור קשר עם עשרות תקליטנים, זה רק יבלבל אתכם . תקליטן שיבקש סכום זעום על הפקת החתונה בדרך כלל יהיה חובבן או בתחילת דרכו . "הזול עולה ביוקר "

חשוב מאוד שהתקליטן יגיע עם מערכת גיבוי נוספת על כל מקרה של תקלה .

יש לבדוק את תנאי החוזה לפני שחותמים ,ולראות אם אין הגבלת זמן לסיום האירוע .

חובה לשאול את התקליטן מה קורה במקרה של מחלה ,או תאונה ,לגבי מחליף מקצועי וראוי .

שירים לחתונה כגון שיר כניסה לחופה - ביחרו שיר שאתם ממש אוהבים ומתחברים אליו ,את הרגע הזה תזכרו לכל החיים.

שיר לשבירת הכוס חייב להיות שיר שמח מקפיץ שיכניס את הקהל לאווירת מסיבה.

סלואו לחתונה צריך להיות שיר שקט שיר אהבה שאתם מתחברים למילים וללחן .

התקליטן יוכל לתת לכם טיפים לשירים על פי ניסיונו וטעמו האישי, אך עדיין זיכרו שזו החתונה שלכם ומה שתבקשו אתם צריכים לקבל . תקליטן שיגמגם על שיר שבחרתם כי אין לו אותו במאגר , אומר דרשני.

תקליטן מקצוען יותיר רושם טוב , להנאת החוגגים ,ועל כן ביחרו אותו  בקפידה .

באתר הבית אופיר כהן מוסיקה לאירועים תוכלו לקבל מבחר טיפים לחתונה ,כתבות מעולם האירועים, ולהאזין לשירים  מומלצים לחתונה בזמן אמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר כהן מוסיקה לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר כהן מוסיקה לאירועים

זוגות רבים העומדים לפני חתונה מתלבטים בבחירת סגנון השירים באירוע , איזה שירים יתאימו לאופי שלכם וכיצד נבחר את השירים המתאימים לכניסה לחופה , שבירת הכוס , וסלואו לחתונה ? מאמר זה ינסה לסדר לכם את הדברים !

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםחינה27/01/121389 צפיות
טקס החינה הוא מסיבת טרום נישואים הנערכת בדרך כלל על ידי יוצאי עדות המזרח . לאירוע ספציפי זה נדרש תקליטן עם ניסיון , מקצועי , ואחד שמבין את שלבי האירוע והמוסיקה המתאימה. מהם הכישורים של תקליטן מסוג זה ?

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםימי הולדת27/01/12920 צפיות
ימי הולדת נחגגים במהלך כל השנה , ורובנו מציינים אירוע זה במסיבה לחברים למשפחה ולקרובים . מסיבות יום הולדת כמובן מתחלקות במוסיקה מתאימה בהתאם לגילאי המשתתפים והחוגג עצמו. איך בוחרים ??

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםבר ובת מצווה27/01/121063 צפיות
מאמר זה נועד להורים שמחפשים די גיי לאירוע בר מצווה , בת מצווה . כיום בשוק האירועים קיימים מאות תקליטנים לאירועים אז איך בוחרים את התקליטן הראוי ?

רובנו חוגגים אירוע פעם ב.. ולכן חשוב לדעת איזה שאלות יש לשאול כאשר נזדקק לשירותיו של התקליטן. כאן תוכלו לקבל מושג מה לשאול, ומה צריך לדעת.

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםתרבות ובידור24/05/111703 צפיות
בשוק האירועים רווחת הדעה שתקליטנים מרוויחים כסף רב באירועים, ויש כאלה שחושבים שלא מגיע להם . מאמר זה יסביר לכם כלקוחות את העבודה הקשה של התקליטן ואת המצרכים הנדרשים בכדי להיות תקליטן, ואת הכלים שנדרשים בשביל להיות די ג"יי מוצלח..

מאת: אופיר כהן מוסיקה לאירועיםתקליטנים10/04/111241 צפיות
כיום בשוק החופשי קיימים מאות תקליטנים נותנים שירותי מוסיקה לאירועים ,חלקם מקצועיים חלקם בתחילת דרכם מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים תקליטן לאירוע?

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica