חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לראשונה, iglidur, חטיבת המסבים של igus, המייצרת מגוון רחב של מסבי החלקה ומיסוב ליניארי מחומרים מרוכבים, מציעה עתה גם חומר גלם הניתן לעיבוד שבבי.

לראשונה, iglidur, חטיבת המסבים של igus, המייצרת מגוון רחב של מסבי החלקה ומיסוב ליניארי מחומרים מרוכבים, מציעה עתה גם חומר גלם הניתן לעיבוד שבבי. חומרי הגלם הפולימרים של iglidur, ללא חומרי סיכה ועמידים בשחיקה, זמינים גם כמוטות עגולים לאספקה מן המלאי. לחילופין, ניתן אף להזמין ישירות צורות וגדלים מועדפים בגימור מכאני מחברת igus. הצעה זו מופנית לצוותי תחזוקה, ליצרני מכונות למטרות מיוחדות, ולבוני ומפתחי דגמים, הדורשים חומרים עם ביצועים באיכות גבוהה ובמידות מיוחדות לשם ייצור במנות קטנות. חומרי הגלם מתאימים גם לייצור בטווח קצר של דוגמאות לבדיקה ואבות טיפוס. בעזרת חומרי הגלם של "iglidur", יוכל היצרן אף להאריך את צפי חיי השירות של מסבי הפלסטיק הפשוטים שלו, כך שיכללו מסבים פשוטים בעיבוד מכאני.

ביצועים באיכות גבוהה וערכי שחיקה נמוכים

מוטות חומרי הגלם מיוצרים מחומרי iglidur J ו-iglidur W300 זמינים עתה. שני החומרים מאופיינים באיכות ביצועים גבוהה מאוד ובערכי שחיקה נמוכים בתנאי הרצה יבשה. חומרים אלה פותחו לפני שנים רבות ליישומים בהם אורך החיים חשוב ביותר, ומוצרים אלה הותקנו מיליוני פעמים כמסבים פשוטים המוזרקים בתבנית. על פי igus, זו הסיבה שהחברה החליטה להקים קו חדש של חומרי גלם המסופק במוטות מקוטר 10 ועד 100 מ"מ המיוצרים מחומרים אלה.

ניצחון אולימפי

החומרים  iglidur J ו-iglidur W300 משמשים במגוון תעשיות ויישומים כגון: תעשיות הקוסמטיקה, המזון (במגע ישיר עם המזון), המילוי משקאות, המיכון חקלאי ועד לתעשיית ייצור מכוניות. וכן, בדרך אגב, הבלמים וצירי ההילוכים לאופני הרים של האלופים האולימפיים בשנת 2004 צוידו אף הם במסבי iglidur J.

מבנה החומר

חומרי iglidur מורכבים מפולימרים בהתאמה מלאה, כולל חומרי חישול וחומרי סיכה מוצקים לפרופילים אופטימאליים של חומר. כתוצאה מכך, igus מבצעת למעלה מ-8,000 בדיקות בשנה במרכז הטכני של החברה. מטרתנו היא לספק למשתמשים צפי מדויק של התנהגות המסבים ובמיוחד של אורך חיי השירות של המסבים. גורמים קריטיים של בדיקות אלו כוללים שחיקה, ערכי חיכוך וכוחות ההנעה הנדרשים בתנאי מהירות ולחץ משולבים רבים ושונים, כמו גם תנאי סביבה כמו טמפרטורה, חומרים מאכלים, לכלוך, התנגשויות וזעזועים.

על החברה

Iglidur הינה חטיבת המסבים של חברת igus הגרמנית, המייצרת מגוון רחב של מסבי החלקה ומיסוב ליניארי מחומרים מרוכבים. מוצריה משמשים למגוון רחב של יישומים בתעשיות השונות מתחום המזון, הכימיה, הרפואה, ועוד, ומאופיינים בפשטות הרכבתם ,מחירים נוחים, חדשנות ואיכות.חברת igus מיוצגת בלעדית בישראל על ידי קונלוג בע"מ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קונלוג בע"מ פועלת בתחום הייעוץ, יבוא ושיווק של מוצרים בתחומי פנאומטיקה, אוטומציה, מכאניקה ופתרונות הנדסיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קונלוג

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222529 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222472 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222623 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222308 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22594 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22592 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22576 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica