חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד תיאוריה באמצעות אתר לימוד תיאוריה – האם רצוי?

תיאוריה לנהיגה היא אחד מאבני הדרך המשמעותיות שכל בן נוער עובר בדרך לחלומו להוציא רישיון נהיגה המוציא אותו לעצמאות ולניידות. אולם המבחן התיאורטי, הידוע כמבחן התיאוריה לנהיגה, הוא גם מכשול עבור רבים מבני הנוער הניגשים אליו.

עם 1800 שאלות אפשריות המאושרות על ידי משרד התחבורה ורשות הרישוי, אין פלא שרבים אכן רואים במבחן התיאוריה לנהיגה מכשול רציני. כאשר במבחן עצמו מותר להיכשל רק בארבע שאלות מקסימום, מפלס הלחץ של הנבחנים עולה.

על מנת להקל על רבים מהם, התגייסה הטכנולוגיה החדישה כדי לעזור בהכנה למבחני התיאוריה לנהיגה. שורה של אפליקציות, תוכנות ואתרי אינטרנט ייעודיים הוקמו במסגרת זו, ואלפי המשתמשים בהם מעידים כי זהו שוק חשוב שאין להתעלם ממנו.

אבל האם אתר לימוד תיאוריה יכול להחליף את שיעורי התיאוריה המסורתיים, בכיתה ועם מורה מקצועי? התשובה היא, עדיין, כנראה שלא.

בדרך למסקנה הזו, כדאי לבחון כמה אלמנטים חשובים הנוגעים לבחינת האיכות של כל אתר לימוד תיאוריה, עוד לפני השימוש בו.

הקריטריון הראשון שבו כל אתר לימוד תיאוריה צריך לעמוד בו הוא עלות השימוש. לא מעט מהאפליקציות והתוכנות שפותחו עבור כל אתר לימוד תיאוריה – השימוש בהן עולה כסף. האם זה דבר רע? לא בהכרח, אם העלות משקפת גם איכות. מצד שני, חשוב לדעת כי ישנן בשוק אפליקציות של אתר לימוד תיאוריה חינמיות באיכות מעולה.

הקריטריון השני צריך להיות נוחות השימוש, או מדד הידידותיות למשתמש. מתכנתים רבים נוטים, משום מה, לסבך את העניינים עם אפליקציות מורכבות מדי שהשימוש בהן מסורבל. כאשר הנושא עצמו סבוך ומורכב גם כך – אין צורך להעמיס סרבול נוסף בשימוש של אתר לימוד תיאוריה.

הקריטריון השלישי צריך להיות היקף האפליקציה של אתר לימוד תיאוריה המועמד לשימוש. אפליקציות רבות שנבנו עבור אתרי לימוד תיאוריה הינן פשוטות מדי ודלות במידע ובחומר. אם יש בהן למשל רק שלושים או אפילו רק שלוש מאות שאלות מתוך 1800 אפשריות, זה לא איכותי מספיק.

אחת האפליקציות המקיפות והמרשימות ביותר שנמצאות בתחום של אתר לימוד תיאוריה נמצאת באתר רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, המציע תוכנת לימוד תיאוריה חינם, המכילה את כל 1800 השאלות האפשריות המאושרות על ידי משרד התחבורה ורשות הרישוי. התוכנה, בשילוב קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה לנרשמים ללימוד נהיגה באיציק אברהם – הוא השילוב שנמצא הטוב ביותר עבור תלמידי תיאוריה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, עם פריסה ארצית של 11 סניפים, מציע קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה במבחן התיאוריה, ורישיון נהיגה בקבלנות ב-177 ש"ח לחודש! לפרטים: 1-800-30-66-33. http://aizik-abraham.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אברהם

מאת: איציק אברהםשיעורים פרטיים05/02/122722 צפיות
אחד השיקולים הכבדים ביותר בעת שניגשים לפרויקט הוצאת רישיון הנהיגה הוא כמובן שאלת המחיר – כמה זה יעלה לנו? התשובה לשאלה הזו יכולה להשליך על כל שאר השאלות בפרויקט הזה – אצל מי ללמוד, איזו איכות נקבל ממי שמלמד אותנו, מה כוללים שיעורי הנהיגה ועוד. מדריך לתלמיד המבולבל (ולהוריו שבדרך כלל משלמים)

מאת: איציק אברהםשיעורים פרטיים01/02/12995 צפיות
שיעורי נהיגה הם הדרך שאי אפשר להימנע ממנה בדרך לרישיון הנהיגה המיוחל. איך מקצרים את הדרך הארוכה הזו? טיפים לנהג המתחיל

מאת: איציק אברהםשיעורים פרטיים01/02/121119 צפיות
משרד התחבורה אישר 1800 שאלות אפשריות למבחני התיאוריה לנהיגה. איך צולחים את המכשלה הזו, בדרך לרישיון הנהיגה הנכסף? על אפליקציות, קורסים ובעיקר הרבה תרגול

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132386 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128550 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128420 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128196 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128353 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128250 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128529 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica