חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מורידים את מחיר שיעורי נהיגה?

הוצאת רישיון נהיגה היא תהליך ארוך ולא פשוט, יש שיכנו אותו ממש "פרויקט". יש בו מרכיבים רבים ומגוונים, וגורמים רבים שמעורבים בו: בדיקות רפואיות, משרד התחבורה, רשות הרישוי, בתי ספר לנהיגה, מבחני תיאוריה, מבחנים מעשיים ועוד.

בפרויקט הזה, שלוקח לפחות מספר חודשים אם לא למעלה מכך כדי להשלימו, יש כמובן גם צד כספי משמעותי: החל מהאגרות השונות הכרוכות בגישה לבחינות השונות, אגרות הרישיון והבדיקות, דרך עלויות הלימוד המעשי ולימודי התיאוריה לנהיגה, ועד לזמן שצריך להקדיש לפרויקט לימוד הנהיגה – שגם הוא שווה כסף.

סך כל העלויות הכרוכות בהוצאת רישיון מסתכמות בכמה אלפי שקלים. עבור רבים, זו מעמסה כספית מאוד כבדה, במדינה בה צדק חברתי הוא מצרך נדיר. אז איך בכל זאת מורידים מחיר שיעורי נהיגה, שהם המרכיב היקר ביותר בפרויקט לימוד הנהיגה?

הדבר הראשון שיש לשקול הוא איזה סוג של מורה או בית ספר לנהיגה שוכרים לצורך המשימה. ישנם כמובן המורים הפרטיים, שנותנים מחיר שיעורי נהיגה לפי שיעור בודד, כלומר לכל שיעור יש מחיר פיקס והעלות מתגלה רק בסוף תהליך לימוד הנהיגה.

למרות שלעיתים הדרך הזו נראית זולה יותר, הרבה פעמים יוצא שהיא היקרה ביותר בסופו של תהליך, וזאת משני טעמים: הראשון, אין לדעת בתחילת התהליך כמה שיעורי נהיגה בפועל התלמיד או התלמידה יקחו עד שיעברו את הטסט המיוחל.

הטעם השני לייקור מחיר שיעורי נהיגה אצל מורים פרטיים לנהיגה טמון בשאלות מה כוללים שיעורי הנהיגה, ומה איכותם. לרוב, מחיר שיעורי נהיגה אצל מורים פרטיים לנהיגה לא כולל בכלל קורס תיאוריה מקצועי, שאותו צריך לקחת בנפרד. במקרים אחרים, המורה לוקח תעריף נפרד וגבוה יותר עבור קורס תיאוריה שהוא מעביר.

שאלת האיכות היא גם חשובה, משום שבדרך כלל ככל שאיכות לימוד הנהיגה יורדת, כך נזקקים ליותר שיעורים, מה שמעלה מחיר שיעורי נהיגה באופן ניכר. תסריט נפוץ הוא מורה לנהיגה פרטי שהוא "הצגה של איש אחד", שתוך כדי שיעורי הנהיגה מבצע שיחות טלפון, מסדר את השיעורים הבאים עם תלמידיו, עושה סידורים אישיים וכדומה.

במצב זה, איכות השיעור ומידת ההתמקדות בהצלחת התלמידים יורדת – ומה שגרוע יותר, בוגרי אותו תהליך לימוד נהיגה הופכים לנהגים פחות מיומנים ומוכנים לאתגרי הכביש.

האלטרנטיבה השניה מצויה כמובן בבתי הספר לנהיגה למיניהם, שמורידים חלק מהלחץ מעל מורה הנהיגה, ולא פעם מציעים קורסים נפרדים לתיאוריה. אולם גם כאן, מדובר בדרך כלל בבתי ספר מקומיים וקטנים, שמגלגלים את העלויות הנוספות של היותם בית ספר עם מנגנון קצת יותר מורכב ממורה לנהיגה ומכונית – על התלמידים, מה שכמובן מעלה את מחיר שיעורי נהיגה במסגרתם.

אלטרנטיבה שלישית, ומסתבר שהמשתלמת יותר ברוב המקרים, מצויה ברשת בתי ספר לנהיגה, המשתמשת ביתרונות הגודל שלה ופריסתה האיזורית או הארצית כדי להציע לתלמידיה קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה, נהלים מקצועיים נוקשים הממוקדים בהצלחת התלמידים ובעיקר – מחיר שיעורי נהיגה משתלמים במיוחד.

דוגמא טובה לכך היא רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, עם פריסה ארצית של 11 סניפים, שמביאה את מהפכת לימוד הנהיגה בקבלנות, במחיר ללא תחרות של 177 ₪ לחודש הכולל גם קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רשת בתי הספר לנהיגה איציק אברהם, עם פריסה ארצית של 11 סניפים, מציע קורס תיאוריה מקצועי חינם עד ההצלחה במבחן התיאוריה, ורישיון נהיגה בקבלנות ב-177 ש"ח לחודש! לפרטים: 1-800-30-66-33. http://aizik-abraham.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק אברהם

מאת: איציק אברהםשיעורים פרטיים01/02/12995 צפיות
שיעורי נהיגה הם הדרך שאי אפשר להימנע ממנה בדרך לרישיון הנהיגה המיוחל. איך מקצרים את הדרך הארוכה הזו? טיפים לנהג המתחיל

מאת: איציק אברהםשיעורים פרטיים01/02/12990 צפיות
מבחני תיאוריה לנהיגה מציבים אתגר בפני תלמידים ללימוד נהיגה המבקשים להגיע לרישיון נהיגה בזמן הקצר ביותר. הטכנולוגיה הממוחשבת של היום מקילה עליהם לתרגל את השאלות למבחן, אך האם זה יכול לבוא במקום שיעורי תיאוריה בפועל? התשובה כרגע – כנראה שלא

מאת: איציק אברהםשיעורים פרטיים01/02/121120 צפיות
משרד התחבורה אישר 1800 שאלות אפשריות למבחני התיאוריה לנהיגה. איך צולחים את המכשלה הזו, בדרך לרישיון הנהיגה הנכסף? על אפליקציות, קורסים ובעיקר הרבה תרגול

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132386 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128550 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128420 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128197 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128353 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128250 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128531 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica