חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מצבר, מה לבדוק בעת קנית מצבר, איזה מצבר לקנות, חלקי המצבר, מורכבותו

המצבר ותיפקודו      
                                                        

 המצבר הוא תחנת כח קטנה המספקת  חשמל למערכות הרכב.

המצבר בנוי מעופרת וחומצה. המצבר מורכב משישה תאים של עופרת טבולה בחומצה כאשר המעטפת עשוייה מחומרים פלסטיים. בכל תא ישנם לוחות מרשת עופרת בתוספת חומרים מקשים. הלוחות הללו מחומצנות ומהוות את ה- (+). בין לוחות העופרת יש ספוגיות והן מהוות את ה- (-).
הלוחות טבולים בתמיסה נוזלית שהיא חומצה גופרתית ומים - אלקטרוליט. באמצעות ריאקציה בין החומרים הללו נוצר זרם חשמלי.
 
באיזה מצבר לבחור?  
  כאשר אתה נדרש לרכוש  מצבר לרכב שלך,  יש לוודא כי המצבר החדש מתאים לסוג הרכב שלכם. המצברים המתאימים ביותר לארץ הינם מצברים מסוג קלציום היברידי, שבהם איבוד המיים נמוך. חשוב ביותר שהמצבר יהיה בעל כושר עמידות בפריקות עמוקות ועמידות בפני רעידות של הרכב עקב מצבם של הכבישים במדינה.
  עליך לדאוג שהמצבר המיועד יתאים במידותיו החיצוניות וגם בכושר ההנעה/פריקה הנדרש לרכבכם. יקיימים בשוק סוגים שונים של מצברים ולכן , אנו ממליצים לךי להיעזר בהוראות היצרן לגבי האמפר/ שעה של המצבר והעמידות שלו בפריקה - כמו כן,  ניתן ומומלץ להיעזר בבעל מקצוע!

  יש לוודא שהמצבר מחובר כראוי מכיוון שיש אפשרות שהוא יסדק או יתנתק ממקומו במהלך נסיעה. מצברים המשווקים בארץ צריכים להיות עם רמת חומציות נמוכה ורמת עמידות גבוהה לחום. *כדאי לדעת!!! חשוב  לוודא שהפירמה של המצבר שניתן לך היא מהידועות המשווקות כאן בארץ וכמו כן בדוק שאכן מוטבע על המצבר תאריך תפוגת האחריות! שכן אם קרה משהו למצבר החדש במסגרת האחריות - מחוייב המתקין להחליף לך למצבר אחר ללא עלות נוספת.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן-לי שיווק חלפים

050-2212322

054-7558655

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן-לי שיווק חלפים

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213558 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204150 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205069 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181520 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica