חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים וחתולים

יש לכם גם כלב וגם חתול בבית? רוצים למצוא ספר מקצועי שיספר גם את הכלב שלכם וגם את החתול שלכם וכל זאת בהגעה עד אליכם הביתה? אתר חיות פלוס מציע לכם שירות של ספר עד הבית במחירים משתלמים במיוחד!

מהי מספרת כלבים וחתולים

מספרת כלבים וחתולים הינו מקום שמספק תספורות וטיפולי טיפוח לחיות המחמד שלנו (כלבים וחתולים) בדומה למספרות שאנו מכירים בשבילנו.

מספרת כלבים וחתולים מונה ספרי כלבים מיומנים ובעלי הסמכה אשר למדו את התחום ויודעים לבצעו בצורה המקצועית והטובה ביותר, שכן, לא ניתן באופן פרטי לעסוק בתחום ללא הסמכה ורצוי לגשת רק אל ספר מוסמך.

כיום, ניתן למצוא מספרת כלבים כמעט בכל עיר גדולה, ואף להזמין מספרת כלבים וחתולים עד הבית באמצעות מספרת כלבים על גלגלים, שזוהי ניידת מאובזרת בכל הכלים והמכשירים לביצוע התספורת והטיפול הכולל כגון: אמבטיה, מכונות תספורות, שולחן לתספורת, חומרי רחצה ועוד.

מספרת כלבים וחתולים עד הבית – היתרונות

אם אתם שואלים את עצמכם מדוע עליכם להזמין שירות של מספרת כלבים וחתולים עד הבית ולא להסתפק בשירות של מספרה לכלבים נייחת התשובה היא ש- מספרת כלבים וחתולים ניידת תחסוך לכם זמן רב ומאמץ רב שכן, לא תצטרכו לסחוב ת הכלב/החתול עד למספרה הנייחת ולא תאבדו על כך זמן רב. בהגעה של מספרה ניידת לכלבים וחתולים עד אליכם, כל שתצטרכו לעשות הוא להוריד את הכלב/החתול למספרה הניידת שחונה מתחת לביתכם ולהשאיר את חיית המחמד שם עד סוף הטיפול שאורך כשעה. בזמן זה תוכלו לעלות הביתה ולעסוק בדברים שלכם בלי חשש.

מעוניינים להזמין טיפול של מספרת כלבים ניידת? רוצים להזמין שירות של מספרה לכלבים וחתולים שיגיעו עד אליכם הביתה? התקשרו עוד היום אל נציגי חיות פלוס בטלפון 077-4026400 ותאמו לחיית המחמד שלכם תור לטיפול מפנק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות אתר חיות פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות חיות פלוס

מאת: צוות חיות פלוסחיות מחמד15/02/121481 צפיות
השיער של כלבכם כבר ממש מוגזם, הוא משאיר המון שערות אחריו בבית, כל השטיח, הרצפה והבגדים מלאים בפרווה? או שאולי הגיע הקיץ ונהיה חם ויבש? זה מראה שהגיע הזמן לספר את הכלב. לפרוות הכלב עם כל היופי שבה ישנה תפקידים חשובים- הגנה על הכלב מקור, מחום ומכל מיני פגיעות גוף חיצוניות. לכן מומלץ לקחת את הכלב אל מספרת כלבים, ולספר את הכלב אחת לכמה חודשים ע"י ספר כלבים מקצועי.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי15/02/121073 צפיות
תספורת לכלב אשר מתבצעת בתוך מספרת כלבים מקצועית- מנקה אותו מטפילים ומזיקים, מייפה אותו, ואף נוחה יותר לכלב עצמו. לתספורת כלבים יש חשיבות גבוהה ולא כדאי לוותר עליה. מטרתה של תספורת לכלב היא להקל על הראית הכלב, על נוחיותו, על העמידה שלו בתנאי מזג האוויר, על הקטנת כמות השיער הנושר ובעיקר עוזרת לבעליו לראות מה מתרחש אצלו מבחינת פגעי עור וטפילים.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי08/02/121363 צפיות
מספרת כלבים ניידת תגיע עד אליכם הביתה, תחנה מחוץ לביתכם וכל מה שעליכם לעשות הוא להוריד את הכלב / החתול שלכם ולהביאם אל הניידת בה יתבצע הטיפול. הספר המיומן של מספרת כלבים ניידת יבצע את הטיפול המלא שכולל: תספורת לכלב, ריסוס נגד פרעושים, גזירת ציפורניים, שיוף ציפורניים, ייבוש, ניקוי שיניים, הברשה עם מברשות מיוחדות ועוד פינוקים נחמדים.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי05/02/121065 צפיות
הפרווה של הכלב שלנו, לא תגדל כפי שאנו רוצים, אלא, כפי שהטבע ידריך אותה. ללא טיפוח, הברשה, רחצה של הפרווה, היא תהיה קשה יותר, תנשור יותר, תמשוך יותר פרעושים, יווצרו בה גושים ורסטות ודברים לא נעימים יכולים להידבק אליה בקלות. בדיוק בשל כך, אל תמעיטו מהערך של הזמנת ספר כלבים והזמינו עוד היום.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי03/01/121118 צפיות
מספרת כלבים הנה מספרה המתמחה במתן טיפולי יופי, טיפוח והיגיינה לכלבים. מספרת כלבים מתמחה גם בהכנת הכלבים למגוון תחרויות יופי בינלאומיות. משך הטיפול בכלב במספרה נע בן שעה וחצי לשעתיים, זמן התלוי בגודל הכלב ובסוג פרוותו. הטיפול שמקבל הכלב במספרה מסייע, בין היתר, להבחין בכל מיני מזיקים ובעיות עור שלא היו מתגלים לולא תספורת כלבים.

מאת: צוות חיות פלוסאילוף בעלי חיים03/01/121170 צפיות
אילוף כלבים לצרכים בחוץ, בניגוד לדעה הרווחת בקרב רבים, מאוד קל לביצוע. למעשה, אם מצייתים לכמה כללים בסיסיים ומיישמים אותם בעקביות, ניתן יהיה למנוע מהכלב לעשות את צרכיו בבית בתוך מספר מועט של שבועות. בשום פנים ואופן אסור להכות או לצעוק על הכלב, שכן זה רק יאט את התהליך של אילוף כלבים לצרכים ויבלבל את הכלב בנוגע למה שמצופה ממנו לעשות.

מאת: צוות חיות פלוסאילוף בעלי חיים03/01/121029 צפיות
מאלף כלבים מקצועי יביא לכלב מאולף - כלב שקל להסתדר עמו ושנעים להיות בחברתו. באמצעות האילוף הכלב יבין יותר טוב את בעליו ובעליו יבינו יותר טוב את צרכי הכלב, וכך ניתן יהיה לחיות עם הכלב בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195913 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173619 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173364 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173170 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172819 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172732 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172437 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica