חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאלף כלבים מקצועי - החשיבות

כאשר מגיע גור צעיר הביתה צריך לזכור שהחיים אתו לא מסתכמים בתקופת הגורות הקצרה. בסופו של דבר החיה החמודה גדלה והופכת ליצור גדול יותר בעל תפיסה שונה. כלב לא מאולף, אשר בעליו לא דאגו לו לאילוף, סביר שיהיה כלב לא ממושמע, אשר קשה לחיות עמו.

כלב אשר לא ברור לו מיקומו בהיררכיה בבית, יכול להגיע מגרגור, וחשיפת שיניים עד לנשיכה. בשפתו שלו הוא מביע עמדה ומתעקש לדוגמא- לשמור על מקומו על הספה המשפחתית, או למנוע מהילד שלכם להתקרב את צלחת המזון שלו.  אך בעולמינו זו הצהרה שאינה במקומה ולא מקובלת בשום מצב על אחת כמה וכמה אם יש ילדים בבית.

מלבד מקרי אלימות כאלה ואחרים, כלב לא מאולף יעשה את צרכיו בבית, ישבור חפצים יקרי ערך ויגרום לכל נזק אפשרי.
משום כך כל כלב צריך מאלף כלבים שילמד אותו כיצד להתנהג בשפה שהוא יבין.

מטרות אילוף כלבים:
מטרת אילוף כלבים היא הקניית בסיס לתקשורת טובה יותר בין הכלב לבעליו.
אילוף כלבים מקצועי מעצב או מכחיד התנהגויות והרגלים של הכלב כאשר הבסיס לעבודת מאלף כלבים הוא הבנת הפסיכולוגיה של הכלב.

אילוף כלבים נחלק לשתי אפשרויות:

1. למידת התנהגות- עיצוב, חיזוק ובניית התנהגויות.

2. הכחדת התנהגות- הפסקת התנהגויות לא רצויות.

היות ואילוף כלבי בית נעשה בד"כ לכלבים שכבר רכשו התנהגויות לא רצויות לרוב, מאלף כלבים נאלץ להכחיד התנהגויות יחד עם למידת התנהגויות חדשות ורצויות. לכן מומלץ להתחיל את תהליך אילוף כלבים מרגע הבאת הגור הביתה, ולפנות אל מאלף כלבים מקצועי מהמימן ואחראי.

מאלף כלבים מקצועי יביא לכלב מאולף - כלב שקל להסתדר עמו ושנעים להיות בחברתו. באמצעות האילוף הכלב יבין יותר טוב את בעליו ובעליו יבינו יותר טוב את צרכי הכלב, וכך ניתן יהיה לחיות עם הכלב בצורה הטובה ביותר.

לכן כל אדם שמגדל כלב זקוק לאילוף כלבים על מנת ללמוד את שפת התקשורת של כלבו וללמד את כלבו את השפה שלנו בני האדם.
למעשה, כל בעל כלב, שרוצה שכלבו יבין אותו ויקשיב לו, שמעוניין ללמד את כלבו פעולות או להכחיד בעיות התנהגות אצל כלבו, זקוק לפנות אל מאלף כלבים מקצועי.


כנסו כעת לאתר חיות פלוס והזמינו חבילת אילוף כלבים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות אתר חיות פלוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות חיות פלוס

מאת: צוות חיות פלוסחיות מחמד15/02/121483 צפיות
השיער של כלבכם כבר ממש מוגזם, הוא משאיר המון שערות אחריו בבית, כל השטיח, הרצפה והבגדים מלאים בפרווה? או שאולי הגיע הקיץ ונהיה חם ויבש? זה מראה שהגיע הזמן לספר את הכלב. לפרוות הכלב עם כל היופי שבה ישנה תפקידים חשובים- הגנה על הכלב מקור, מחום ומכל מיני פגיעות גוף חיצוניות. לכן מומלץ לקחת את הכלב אל מספרת כלבים, ולספר את הכלב אחת לכמה חודשים ע"י ספר כלבים מקצועי.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי15/02/121074 צפיות
תספורת לכלב אשר מתבצעת בתוך מספרת כלבים מקצועית- מנקה אותו מטפילים ומזיקים, מייפה אותו, ואף נוחה יותר לכלב עצמו. לתספורת כלבים יש חשיבות גבוהה ולא כדאי לוותר עליה. מטרתה של תספורת לכלב היא להקל על הראית הכלב, על נוחיותו, על העמידה שלו בתנאי מזג האוויר, על הקטנת כמות השיער הנושר ובעיקר עוזרת לבעליו לראות מה מתרחש אצלו מבחינת פגעי עור וטפילים.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי08/02/121365 צפיות
מספרת כלבים ניידת תגיע עד אליכם הביתה, תחנה מחוץ לביתכם וכל מה שעליכם לעשות הוא להוריד את הכלב / החתול שלכם ולהביאם אל הניידת בה יתבצע הטיפול. הספר המיומן של מספרת כלבים ניידת יבצע את הטיפול המלא שכולל: תספורת לכלב, ריסוס נגד פרעושים, גזירת ציפורניים, שיוף ציפורניים, ייבוש, ניקוי שיניים, הברשה עם מברשות מיוחדות ועוד פינוקים נחמדים.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי05/02/121098 צפיות
מספרת כלבים וחתולים הינו מקום שמספק תספורות וטיפולי טיפוח לחיות המחמד שלנו (כלבים וחתולים) בדומה למספרות שאנו מכירים בשבילנו. מספרת כלבים וחתולים מונה ספרי כלבים מיומנים ובעלי הסמכה אשר למדו את התחום ויודעים לבצעו בצורה המקצועית והטובה ביותר, שכן, לא ניתן באופן פרטי לעסוק בתחום ללא הסמכה ורצוי לגשת רק אל ספר מוסמך.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי05/02/121067 צפיות
הפרווה של הכלב שלנו, לא תגדל כפי שאנו רוצים, אלא, כפי שהטבע ידריך אותה. ללא טיפוח, הברשה, רחצה של הפרווה, היא תהיה קשה יותר, תנשור יותר, תמשוך יותר פרעושים, יווצרו בה גושים ורסטות ודברים לא נעימים יכולים להידבק אליה בקלות. בדיוק בשל כך, אל תמעיטו מהערך של הזמנת ספר כלבים והזמינו עוד היום.

מאת: צוות חיות פלוסבעלי חיים - כללי03/01/121121 צפיות
מספרת כלבים הנה מספרה המתמחה במתן טיפולי יופי, טיפוח והיגיינה לכלבים. מספרת כלבים מתמחה גם בהכנת הכלבים למגוון תחרויות יופי בינלאומיות. משך הטיפול בכלב במספרה נע בן שעה וחצי לשעתיים, זמן התלוי בגודל הכלב ובסוג פרוותו. הטיפול שמקבל הכלב במספרה מסייע, בין היתר, להבחין בכל מיני מזיקים ובעיות עור שלא היו מתגלים לולא תספורת כלבים.

מאת: צוות חיות פלוסאילוף בעלי חיים03/01/121171 צפיות
אילוף כלבים לצרכים בחוץ, בניגוד לדעה הרווחת בקרב רבים, מאוד קל לביצוע. למעשה, אם מצייתים לכמה כללים בסיסיים ומיישמים אותם בעקביות, ניתן יהיה למנוע מהכלב לעשות את צרכיו בבית בתוך מספר מועט של שבועות. בשום פנים ואופן אסור להכות או לצעוק על הכלב, שכן זה רק יאט את התהליך של אילוף כלבים לצרכים ויבלבל את הכלב בנוגע למה שמצופה ממנו לעשות.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205653 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165749 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158049 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131967 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica