חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות סקס בפרטיות – סוג של דייט

מאת: מצלמות סקסדייטינג06/02/20122266 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי מצלמות סקס מספקים מגוון רחב של אמצעי צפיה וסטטוסים שונים של צפייה בהם יכולים הגולשים להשתמש תוך כדי שהותם באתר.
הסטטוס הנפוץ ביותר והאהוב על הגולשים מבחינה כספית היא כמובן, צפייה חינם במצלמות סקס ללא תשלום וללא צורך להרשם למערכת האתר המשדר.
אופציה מעט יותר מורכב, אשר ממחקרים עולה כי היא בסופו של עניין גורמת למשתמשים להרשם כמנויים בתשלום היא צפייה באמצעות התחברות למערכת האתר לאחר הרשמה, אך לפני הפקדת תשלום או קניית בנק דקות המשמש לצפייה באתר.

האופציה הכי שנואה על הגולשים היא צפייה במצלמות במצב של פרטיות, או כמו שזה מכונה באתרים רבים "הופעה פרטית", כאשר בהופעה פרטית התשלום הוא על פי מספר שניות (כל מספר שניות יורד מהקרדיט של הגולש נקודה אחת או יותר).
הופעות פרטיות הן הופעות שיש גולש שמוכן לשלם לפרזנטורית עבור ההופעה של במצלמת סקס בשידור חי, כאשר בזמן הופעה פרטית הגולש יוכל לבקש מהמופיעה כל דבר שיעלה על רוחו והיא כמובן תסכים לבצע זאת, מהסיבה הפשוטה שעל כך היא מתוגמלת מהגולש.

בסטטוסים של הופעות פתוחות בהן הרווחים של המופיעות מבוססים אך ורק על רצונם הטוב של הגולשים ויכולתה של המופיעה למשוך ולדרבן אותם לתגמל אותה, לרוב אין תגמול הולם כפי שיש למופיעה בהופעה פרטית.
בהופעה פרטית, יכולים גולשים "לקבל הצצה" להופעה הפרטית ולראות איך הגולש בר המזל שרכש את זמן ההופעה הפרטית מפעיל את המופיעה.
מצלמות סקס נועדו מהסיבה הפשוטה שעולם הסקס באינטרנט הוא קר ומנוקר ועולם אתרי המצלמות און ליין מספק מימד חדש של אמת בעולם זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר מצלמות הסקס המוביל בישראל לצפייה חיה ב - מצלמות סקס און ליין.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מצלמות סקס

מאת: מצלמות סקסדייטינג16/04/123560 צפיות
אטרקציית דייטינג שניתן להסביר רק אחרי שרואים. אופציה חדשה בעולם הסקס והדייטינג באינטרנט.

מאת: מצלמות סקסדייטינג01/11/111687 צפיות
הכריות בברים הוא נושא שנעשה חם יותר ויותר בעשור האחרון וניתן לראות את ההתפתחות ההולכת וגדלה במספר הפיק-אפ בארים בישראל.

מאת: מצלמות סקסבגידות26/09/111870 צפיות
האם צפייה באתרי סקס בשידור חי יכול להסתמן אצל בן זוגכם כבגידה? מה אומר על כך המוסר? החוק? זאת ועוד במאמר על סקס במצלמה ובגידות.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151859 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152121 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica