חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לפני שאת מחפשת את האהבה הגדולה של חייך.... - טיפים להכרויות, חלק ב

מאת: אוהבים נטהכרויות21/02/20121064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקודם ראינו שהמילים "הכרויות באינטרנט" יכולות לכלול בתוכן שפע של אפשרויות להכיר בחורים מעניינים. כמו כן ציינו שאמנם אתרי הכרויות הם הדרך הפופולארית ביותר למצוא את הנסיך הפרטי שלנו, אבל קיימות עוד אפשרויות ביניהן אתרים העוסקים בתחומי העניין שלנו והפייסבוק כמובן, שמלבד היותו "תחום עניין" די רציני בחיינו (כי עם יד על הלב, מי שאיתנו לא מבלה בו לפחות כמה שעות בשבוע...) הוא פותח בפנינו גם שפע של אפשרויות להכרויות חדשות (גם רומנטיות כמובן).

אך למרות זאת, בעיקר היום, שרובינו גילו שיש חיה שנקראת אתרי הכרויות חינם, אתרי  ההכרויות היו ועדיין הינם הדרך המועדפת על רוב הפנויים והפנויות למציאת החצי השני שלהם. על כן, הטיפים שיובאו בהמשך מתאימים בעיקר להם, למרות שניתן ואפילו מומלץ ליישם חלקים מהם גם אם אתן מכירות בחור נחמד במקום אחר.
אז קדימה, נמשיך לטיפ השלישי:

3  . מה לספר על עצמך?
גלשנו והחלטנו כי הדרך בה נרצה להתחיל היא אתרי הכרויות. השלב הבא הוא פתיחת כרטיס בו אנו נדרשות לספק פרטים אודותינו. יתכן גם שמישהו פנה אלינו בצ'אט של אחד מהאתרים בהם גלשנו או שהכרנו מישהו ממש נחמד בפייסבוק... עדיין, השאלה היא אותה שאלה: מה לספר על עצמנו?
התשובה הקצרה: את האמת. התשובה הארוכה: את התכונות שלנו שבגללן היינו רוצים שיימשכו אלינו. זה בדיוק הזמן לשבת ולחשוב על כך ואז לכתוב את אותן תכונות ובקצרה.

לגבי המראה החיצוני –תמונה בדרך כלל תפתור את הסוגיה הזו. אבל שימי לב שתמונה שאת שולחת (או מעלה לכרטיס האישי שלך) ברורה ועדכנית. בחרי בתמונה בה רואים את פנייך ולא כזו שבה מחצית מפנייך מכוסה בצעיף/משקפיים וכד'. כמו כן, רצוי שהתמונה תהיה קרובה, כלומר שיהיה ניתן לראות אותך בה בברור ולא תמונה בה את מצולמת בגודל פרור על רקע נוף מהמם.
לאחר מכן כדאי לעדכן בפרטים נוספים בדבר מראך החיצוני: גובה, מבנה גוף רזה או רגיל או מלא, צבע ואורך שיער, צבע עיניים, וזהו, בערך.

מה עוד לכתוב? בכל אתרי ההכרויות, גם באתרי הכרויות חינם, ישנם שדות "פתוחים" בהם את יכולה לרשום את שאר הדברים שאת רוצה שמי שיבחר בך יידע: תכונות אופי שחשוב לך שבן זוגך יעריך, כמו יושר, או טוב לב, או מעורבות, או חופש, בעיקר אם אלה התכונות שחשוב לך שיהיו גם בו, תחומי עניין שלך, ודברים שאת אוהבת לעשות.  כדאי גם להוסיף משהו שמייחד אותך לדעתך, איזה משפט מחץ או ציטוט נבחר שנראה לך כי הוא מאפיין אותך.

4. מה לחפש אצל אחרים?
בין אם נרשמת לאתרי הכרויות  ובין אם החלטת לשוטט בפייסבוק, די ברור שתמצאי יותר משניים-שלושה בחורים שמוצאים חן בעינייך. אז איך תחליטי במי לבחור ולמי לתת את מספר הטלפון שלך?
חשוב כמובן למצוא אנשים שהתכונות שלהם מתאימות לך וחשובות לך ועוד יותר חשוב שאין להם תכונות שמפריעות לך באמת. ואם כבר בתכונות עסקינן, עדיף שתכונות האלה יהיו תכונות שמעידות באמת על אותו אדם (ומראות שהוא השקיע זמן בבחירתן) ולא תכונות בנאליות וסתמיות שניתן למצוא אצל כולם (כמו "רגיש, ספונטני ובעל חוש הומור").

כמו כן, חשוב מאד לבחור באלה המחפשים את אותו סוג קשר כמו שאת מחפשת. אין טעם לבחור במישהו "שלא פנוי רגשית" או שמחפש קשר קליל בלבד אם את מעוניינת בחתונה. יהיה נחמד אם ישנם גם כמה פעילויות ששניכם אוהבים לעשות או תחומי עניין משותפים אך גם אם אין, זה לא אומר שלא תמצאו כמה כאלה בהמשך

5. מתי כדאי להיפגש?
בדרך כלל, לאחר "ההתקשקשות" האינטרנטית עוברים לשיחת טלפון. שיחת הטלפון הראשונה יכולה להיות די מרגשת כיוון שזאת הפעם הראשונה שאת שומעת את קולו של הבחור והיא זאת שקובעת בדרך כלל האם יהיה דייט או לא. 

אם תשאירי את זה בידיו של הבחור, רוב הסיכויים ששיחת הטלפון תארך חמש דקות לכל היותר ומיד הוא יציע שתיפגשו. זה לא שהוא לא מעוניין לשוחח איתך או לשמוע מה יש לך לומר. הוא פשוט לא יודע איך לנהל שיחה טלפונית עם מישהי בפעם הראשונה. זאת בדיוק ההזדמנות שלך לבחון את כישורי השיחה שלך ולהוביל אותה.

אז על מה מדברים עם מישהו שלא פגשת מעולם? מקום טוב להתחיל ממנו הם נושאים שעלו בזמן שהתכתבתם בצ'אט או במייל. מכיוון שמדובר בנושאים שכבר עלו, יהיה קל יותר להתחיל מהם ואז לתת לשיחה לזרום.

נושאים נוספים יכולים לעסוק בדברים שהוא עושה: העבודה שלו, לימודים, תחביבים וכדומה. אולי נראה לך שמדובר בנושאים די בנאליים (והם באמת כאלה...) אבל זכרי שהם מהווים רק את נקודת הפתיחה של השיחה ומשם השמיים הם הגבול...

רצוי מאוד לנהל כמה שיחות טלפוניות לפני שתחליטו להיפגש. שיחות הטלפון יאפשרו לך להכיר את הצד השני טוב יותר, ויתכן שלאחריהן תחליטי כי האדם ממול איננו מתאים לך ופגישה תהיה מיותרת. זוהי דרך יעילה למדי לבדיקת מי מתאים (ובעיקר מי לא מתאים) וכך לצמצם את מספר הדייטים המאכזבים.
בנוסף, גם אם לאחר שיחות הטלפון תחליטי שמתאים לך להיפגש, עצם העובדה שיש לכם כבר "היסטוריה" משותפת תקל על הזרימה של השיחה בדייט עצמו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Click2Love - אינדקס אתרי הכרויות. לא משנה אם אתם מחפשים אהבה, קשר רציני , סטוצים או קשר דיסקרטי - כאן תמצאו הכל.. ובחינם!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהבים נט

מאת: אוהבים נטהכרויות03/02/121246 צפיות
אם את מבלה ב "עולם ההכרויות" כבר זמן מה, בוודאי גילית כי מציאת הנסיך על הסוס הלבן איננה משימה פשוטה. כולנו רוצות למצוא אותו, לאהוב ולהיות נאהבות לנצח נצחים, אבל משום מה הוא לא מגיע. במיוחד בשבילכן, פנויות יקרות, קיבצנו טיפים שיעזרו לכם למצוא את הנסיך שלכן...

מאת: אוהבים נטהכרויות02/07/111642 צפיות
כולם כבר יודעים שאתרי הכרויות היא הדרך להכיר היום. בין אם אתם מחפשים קשר רציני שיוביל לנישואים והקמת משפחה ובין אם אתם מעוניינים דווקא בקשר קליל, או הכרויות למטרות סטוצים – אתרי הכרויות הם הדרך למצוא את הפרטנר המתאים. ומה לגבי אתרי הכרויות חינם? ואיפה מוצאים אותם?

מאת: אוהבים נטהכרויות31/08/101306 צפיות
אין זה סוד כי אתרי ההכרויות בכלל ואתרי ההכרויות לדתיים בפרט אכן זוכים לעדנה. המספר ההולך ועולה של זוגות דתיים רבים שהיכירו והתחתנו דרך אתר זה או אחר מהווה הוכחה לכל ששיטה זו אכן עובדת.

מאת: אוהבים נטהכרויות06/07/101320 צפיות
יש הרבה דרכים להכיר בן או בת זוג לחיים אך כיום, הדרך הנפוצה ביותר להכיר את בן/בת הזוג המיועדים היא דרך האינטרנט. כיצד ניכנס לעולם ההכרויות האינטרנטי וכיצד נפיק ממנו את המיטב? --> הנה כמה כללים שיעזרו לכם במסע ההכרויות הפרטי שלכם:

מאת: אוהבים נטהכרויות06/07/105435 צפיות
ישנן דרכים רבות להכיר בן/בת זוג לחיים: בצבא או באוניברסיטה, דרך מכרים או חברים, בטיול הגדול בחו"ל... ולכל דרך יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נדון ביתרונות ובחסרונות העיקריים של הכרויות דרך אתרי הכרויות באינטרנט.

מאת: אוהבים נטהכרויות03/06/102788 צפיות
רוב האנשים חווים דייטים לא מוצלחים. רובינו יוצאים לעוד דייט ועוד דייט.. ללא הצלחה.. מדוע? הסיבה העיקרית לדייטים לא מוצלחים היא שאנחנו פשוט לא מודעים למטרת הדייט ועושים את כל הטעויות האפשריות... אז מה המטרה ואיך נשיג אותה? במאמר הבא...

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202809 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172180 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica