חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר במדעי המחשב

תואר במדעי המחשב חשוב - תואר במדעי המחשב

כמעט בכל מקום עבודה, יבקשו מכם תעודת מקצוע, או לחילופין ניסיון עבודה רב. תארים הם יותר חזקים מסתם תעודה. ככה שאם בא לכם ללמוד, כדאי שתבדקו מה אתם אוהבים לעשות. אחד מהדברים שכדאי ללמוד, זה תואר במדעי המחשב.
למה? פשוט מאד. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, ככה יש יותר ביקוש עבודה בתחום הטכנולוגי. אחד מהמקצועות המובילים הם תואר במדעי המחשב.

למי מתאים תואר במדעי המחשב?

ישנם כמה פרמטרים כדי לקבוע האם תואר במדעי המחשב הוא תחום שכדאי לך ללמוד.

תואר במדעי המחשב – תנאי ראשון

עליך לשאול את עצמך, האם יש לך יכולת לשבת אל מול המחשב במשך מספר שעות ביום. ולא, לא מדובר על רק לשבת, לצפות בסרט או לשחק איזה משחק, אלא מדובר על לעבוד. ככה שזה יותר קשה. אם זה מתאים לך, אז תנאי ראשון זה תקף לגביך.

תואר במדעי המחשב – תנאי שני

שוב עליך לערוך בדיקה, ולראות איזה סוג של בן אדם אתה. האם אתה אדם שמתאים יותר לעבודה אל מול אנשים, או שאתה סוג אחר, סוג שלא מסוגל לעבוד עם אנש ים. אם אתה מהסוג הראשון, זה שמתאים לעבוד אל מול אנשים, אז אולי תואר במדעי המחשב זה לא התחום שלך, כי שם אין כמעט עבודה עם אנשים, אלא העבודה היא אל מול המחשב.
לעומת זה אם אתה מהסוג השני, זה שלא מתאים לו לעבוד עם אנשים, (וכמובן לא נשכח את התנאי הראשון, שאתה אוהב לעבוד עם מחשבים) אז תואר במדעי המחשב, יכול להתאים לך

תואר במדעי המחשב – תנאי שלישי

תואר במדעי המחשב, הוא תואר קשה, ונדרשים שעות עבודה רבות וקשות כדי לקבל את התואר הנכסף. ולכן, אם קשה לך מבחינה לימודית, מכל סיבה שהיא, אם זה מצד זה שיש לך הפרעות קשב, או שאתה סוג של אדם היפראקטיבי, יכול להיות שתואר במדעי המחשב לא יתאים לך. אבל אם אין לך את כל הבעיות המצוינות לעיל, כנראה שתואר במדעי המחשב כן מתאים לך.

תואר במדעי המחשב – תנאי רביעי

כל מה שנכתב עד עכשיו, לא בטוח מספיק.
יכול להיות מצב נוסף שאולי לא יתאים לך ללמוד תואר במדעי המחשב. ולכן לפני שאתה מקבל החלטה, כדאי שתבדוק גם את הפרמטר הנוסף הזה: האם אתה אדם משקיען? הסיבה שאני מעלה את השאלה זה כי מי שלומד תואר במדעי המחשב, יש לו צורך להשקיע המון! ולכן אם אתה משקיען, אז תואר במדעי המחשב כנראה מתאים לך. (בהסתמך על כל הנאמר לעיל,) אבל אם לא, אז אני ממליץ לך בחום ובאיחולי הצלחה רבים שכדאי לתלך לחפש לך מקצוע אחר.
לאחר כל הנאמר, לא משנה מה תבחר, אני מברך אותך בהצלחה בכל אשר תפנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיוון לפידות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיוון לפידות

מאת: סיוון לפידותלימודי תעודה ומקצוע20/03/121224 צפיות
קורס עיצוב גרפי , השוואה ללימודים אקדמאים והשתלבות בשוק העבודה

מאת: סיוון לפידותלימודים אקדמאיים28/02/121175 צפיות
השלמה לתואר ראשון , איך זה עובד, מאיזה מוסד ניתן לקבל הכרה בלימודים קודמים לצורך השלמה לתואר ראשון

מאת: סיוון לפידותלימודים בחו"ל26/02/121664 צפיות
מהו תואר בינלאומי , מי יכול ללמוד תואר בינלאומי ומהם היתרונות והמסלולים של תואר זה?

מאת: סיוון לפידותלימודי תעודה ומקצוע20/12/111156 צפיות
קורס PHP לאלו שמעוניינים בהסבת מקצוע, על השפה עצמה ובמה ניתן לעסוק לאחר הקורס.

מאת: סיוון לפידותמסחר יומי08/12/111335 צפיות
מיהו הברוקר ומה מהות תפקידו האמיתית. קווים לדמותו של הברוקר והדמות המצטיירת אלינו מהקולנוע העכשיוי.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181709 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172268 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171937 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica