חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר בינלאומי

מאת: סיוון לפידותלימודים בחו"ל26/02/20121663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תואר בינלאומי תואר בינלאומי- הסטאטוס והיוקרה

כאשר אומרים תואר בינלאומי הכוונה היא לתואר בעל שם בינלאומי בעל יוקרה גבוהה.

תארים רבים מאת מוסדות לימוד שונים מוכרים בכל העולם אך רמת היוקרה שלהם משתנה זאת אומרת, גם אם התואר מוכר במדינה מסוימת לצורך קבלה לתפקיד , חישובי שכר וכ"ו,  עדיין יתכן כי ערכו יהיה גבוהה או נמוך יותר מתואר שנלמד במוסד אקדמאי אחר.

תואר אשר מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בארץ  אכן ייזקף לזכותך בבואך להתקבל לעבודה בחו"ל אך יש לא ניתן לחלוטין להגדירו כתואר בינלאומי שכן אין לו את היוקרה ולא מכירים בו כדוגמא תואר מאוניברסיטה כברקלי, NYU , קולומביה ועו"ד, תואר בינלאומי ממוסד לימודים בחו"ל (לרוב תואר מארצות הברית או אירופה ) הוא תואר שלטווח הרחוק ידוע כפותח הרבה דלתות.

היום- כאשר בודקים את  עברם הלימודי והתעסוקתי של גדולי אנשי העסקים והבכירים בתחומים מגלים שלרובם תואר בינלאומי מאוניברסיטה מוכרת.

תואר בינלאומי, יתרונות וביקוש

כיוון שלתואר בינלאומי יוקרה גבוה, ומכירים בו בכל העולם, הוא מאפשר לבעלי תואר בינלאומי לנדוד ממדינה למדינה כמעט ללא חשש שלא ימצאו עבודה.

בעלי תואר בינלאומי הם לרוב הראשונים אשר "ייחטפו" על ידי מעסיקים . להם יציעו את תנאי השכר הטובים ביותר ואפשרויות הקידום הנרחבות ביותר.

תואר בינלאומי ניתן ללמוד במגון מסלולים והתמחויות. באוניברסיטאות הגדולות כמובן יש יותר אפשרויות. כאשר רוב התלמידים לתואר בינלאומי לרוב בוחרים במקצוע גלובלי אשר ניתן לעסוק בו מכל מקום כתואר  במחשבים, מנהל עסקים וכ"ו..

תואר בינלאומי- הלימודים לתואר

לימודים לתואר בינלאומי נתפסים בעיני רבים כקשים יותר. בעיקר משום שהשפה בה לומדים לרוב אינה שפת האם של התלמיד. כך תלמיד ישראלי הלומד לתואר בינלאומי בחו"ל  הוא  תלמיד המשתייך למחלקת תלמידי חוץ.  תלמידי חוץ מקבלים הקלות מסוימות בעבודות עקב קשיי שפה, כמו למשל מתן אפשרות לכתוב עבודות בשפת האם של התלמיד ולא בשפה בה נלמד התואר.

לימודים של תואר בינלאומי  של תלמידים ישראלים נעשה בשני דרכים.

הדרך הראשונה היא הגירה פיזית לתקופה של כמה שנים לחו"ל לצורך לימודים. הגירה לצורך לימודים מתאפשרים רק לחלק קטן באוכלוסיה בדרך כלל למעמד הביניים+, לא כל אדם יכול להרשות לעצמו שכר לימוד כל כך גבוהה ולעיתים אף ללא אפשרות לעבוד תוך הלימודים.

הדרך השנייה להשיג תואר בינלאומי היא לימודים מרחוק. זאת אומרת שהתלמיד יושב בביתו בישראל ובאמצעות מחשב וקישור לאינטרנט הוא מתחבר לממשקי האוניברסיטה ולומד את אותם התכנים הנלמדים  פיזית באוניברסיטה מביתו שבארץ. דרך זו הרבה יותר קלה מכמה סיבות: 1  שכר הלימוד בדרך כלל יותר נמוך 2. ניתן ללמוד בשעות הנוחות לתלמיד 3. התלמיד יכול להישאר בארץ ולהמשיך את התפתחות הקרירה המקצועית שלו מבלי לגדוע את מסלול חייו רק לצורך לימודים

 



תגיות המאמר: תואר בינלאומי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיוון לפידות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיוון לפידות

מאת: סיוון לפידותלימודי תעודה ומקצוע20/03/121224 צפיות
קורס עיצוב גרפי , השוואה ללימודים אקדמאים והשתלבות בשוק העבודה

מאת: סיוון לפידותלימודים אקדמאיים28/02/121175 צפיות
השלמה לתואר ראשון , איך זה עובד, מאיזה מוסד ניתן לקבל הכרה בלימודים קודמים לצורך השלמה לתואר ראשון

מאת: סיוון לפידותלימודים אקדמאיים26/02/121170 צפיות
תואר במדעי המחשב והביקוש בשוק, למה כדאי ללמוד תואר במדעי המחשב ומהם המסלולים כיום

מאת: סיוון לפידותלימודי תעודה ומקצוע20/12/111155 צפיות
קורס PHP לאלו שמעוניינים בהסבת מקצוע, על השפה עצמה ובמה ניתן לעסוק לאחר הקורס.

מאת: סיוון לפידותמסחר יומי08/12/111335 צפיות
מיהו הברוקר ומה מהות תפקידו האמיתית. קווים לדמותו של הברוקר והדמות המצטיירת אלינו מהקולנוע העכשיוי.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182253 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152751 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147104 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132962 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica