חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסנה – טיפים לאחסנה נכונה

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי01/09/2009785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הובלה ואחסנה הם שני הצדדים של אותה מטבע. הסיכוי הוא שאם אתה עובר דירה רוב הסיכויים שחלק מהדברים יכנסו לאחסנה. אם אתה לא משלם לחברת ההובלה תשלום נוסף לשימוש באחסנה שלהם, רוב הסיכויים שתצטרך לשכור שירות אחסנה פרטי.

אחסנה במחסן פרטי נראה כמו עסקה סגורה.... פותחים את הדלת, מאחסנים וסוגרים את הדלת. אבל גם אם הציוד רק "עומד" שם עדיין דברים יכולים להיהרס אם המחסן לא נארז כהלכה.

לפני שכירת מחסנים לאחסנה כדי לברר את הפרטים הבאים:

·        מיקום -  האם תצטרך להגיע למחסן באופן קבוע ? אם כן כדי שהמחסן יהיה בקרבת מקום.

·        גודל – הערך את גודל המחסן שתצטרך. ישנם חברות שיעריכו את גודל המחסן שתצטרך בשבילך. ישנם מחסנים בגדלים שונים, רצוי לשכור את המחסן הקטן ביותר שיתאים לך ולאחסן דברים עד התקרה במקום לשלם על חלל ריק.

·        הקפד לברר את שעות הפעילות של המחסן ומתי יש באפשרותך לגשת למחסן. יש חברות שגובות תשלום עבור כל ביקור במחסן.

·        מזג אויר – חשוב לוודא שהמחסנים מותאמים לכל שינויי מזג האוויר, ומותאמים לחום וללחות של ארצנו.

בזמן אריזת יחידת האחסנה כדי לשם לב לדברים הבאים:

·        השתדל להשתמש בארגזים בגודל אחיד. כאשר הארגזים בגודל אחיד יותר קל לערום אותם. חשוב לשים את הארגזים הכבדים למטה והקלים בחלק העליון.

·        השאר מעברים קטנים בין הערמות של הארגזים והרהיטים כדי שתוכל להגיע לכל ארגז ללא הצורך להתחיל להזיז חפצים וארגזים.

·        חשוב למלא ארגזים לחלוטין. אם הארגז לא מלא כדי לשים ניירות מעוכים או מילוי רך אחר. ארגזים שלא מלאים לגמרי נוטים להימעך כששמים עליהם חפצים נוספים.

·        אם אתה מאחסן רהיטים ממתכת כמו מכסחת דשא או תיקייה, רצוי לעשות להם טיפול בחלודה לפני האחסנה, או לנגב אותם היטב עם מטלית משומנת.

·        חשוב לוודא שלחברת האחסנה יש ביטוח מתאים לתכולת המחסנים ושיש שמירה. אבל ישנם כמה אמצעי זהירות שאתה יכול לעשות כדי למנוע גניבות: אחסן ציוד יקר בחלק האחורי של המחסן,  והשתמש במנעול גדול ואיכותי לדלת.

·        לחות גבוהה מדי במחסן עלול לגרום לעיוות רהיטים ולעובש על ציוד. כשמשאירים רווח קטן בין הציוד לקירות מתאפשרת זרימת אויר במחסן. הנחת יריעות פלסטיק על הרצפה והערמת הארגזים על קרשים מעץ גם מונעת הצטברות של לחות. ניתן להשתמש גם בסדינים או בדים ישנים שפורסים על הריהוט כדי למנוע הצטברות אבק.

·        אם אתה מאחסן מקרר כדי להשאיר את הדלתות פתוחות קצת. דבר זה ימנע הצטברות של עובש במקרר.   

·        בשום אופן אין לאחסן מוצרים דליקים במחסן (דלקים, שמנים, חומרי ניקוי או מדללי צבע). אם אתה מאחסן ציוד שממונע ע"י דלק חשוב לרוקן את מיכל הדלק לפני האחסון.

שימוש באחסנה בצורה נכונה ישמור על הציוד והרהיטים שלך גם אם הם מאוחסנים לזמן ארוך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל צימרים קופונופש ופורטל צימרים יוקרתיים שאפו מקודמים ע"י אקטיביטק קידום אתרים מקצועי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל הרץ

מאת: מיכל הרץרפואה17/10/10991 צפיות
בימינו תהליך הלידה מלווה בעלויות רבות הכרוכות בבדיקות שונות. לא קל לזוג הורים לעמוד בכל ההוצאות הכרוכות בתהליך הלידה וגם בשלבים לאחריו. לכן כל הוצאה נוספת הופכת לשיקול של כדאיות כלכלית. אחת מהדילמות הניצבות בפני הורים היא האם לשמר דם טבורי

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי19/08/101108 צפיות
ישנן כיום מגוון של חברות הובלות המציעות מלבד שירותי הובלה בכל רחבי הארץ, גם שירותים נלווים, כדוגמת: אריזה של הציוד ופירוק רהיטים והרכבתם מחדש. עם זאת, תחום ההובלות בארץ איננו נמצא תחת פיקוח, ומסיבה זו, ניתן למצוא הבדלים רבים בין חברות הובלות שונות, הן מבחינת עלויות של הובלות והן מבחינת השירות והמקצועיות.

מאת: מיכל הרץתחבורה ורכב - כללי05/08/10932 צפיות
מחירי הובלות נעים בטווח מאד רחב. עלויות של הובלות הן נגזרת של מספר פרמטרים שכל חברת הובלות משקללת אותם במסגרת הצעת המחיר שהיא נותנת ללקוחותיה הפוטנציאלים. חשוב להדגיש שאין עלות קבועה עבור הובלות. אם אתם מבצעים סקר שוק בענף ההובלות תגלו שעבור תכולת הדירה שלכם תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לחלוטין בין חברה וחברה. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ בו פועלים מספר גדול של שחקנים מתחרים. חלק מחברות ההובלה הן חברות שפועלות ללא תעודות מקצועיות.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי21/05/101179 צפיות
אם אתם מתכננים לעבור דירה או משרד, אתם עומדים מול צעד משמעותי ואולי אף מרגש. עם זאת אולי תחושות דאגה מסתננות אל ליבכם. אנשים רבים מחזיקים בדירה או בעסק בתכולה יקרת ערך, בין אם ערך רגשי או כספי, והמחשבה על נזקים שיכולים להיגרם במהלך הובלה מלווה במתח וחשש. כדי לעבור למשכן חדש באופן מוצלח ובראש שקט עליכם לבחור בחברת הובלות אמינה ולמלא את חלקיכם בתהליך המעבר. הסוד להובלות מוצלחות הוא תיאום ושיתוף פעולה בין חברת הובלות מקצועית ובין הלקוח העובר למשכנו החדש.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי01/12/091157 צפיות
לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש. גם אתה יכול....

מאת: מיכל הרץלימודים אקדמאיים29/11/091163 צפיות
האם ניתן לדמיין את עולמנו ללא פלסטיק? האם התפתחותו של העולם המודרני הייתה מגיעה לאן שהגיעה ללא פלסטיק? התשובות לשאלות אלו הן בוודאות "לא". הפלסטיק נמצא בכל מקום בחיינו – במקלדת המחשב, במטבח ואפילו בבגדים. הקלות היחסית בעיבודו ובעיצובו של הפלסטיק תרמה להפצתו והוא משמש היום למגוון רחב של יישומים. קלות ייצורו ועיצובו, משקלו הנמוך ומחירו הזול גרמו לתפוצתו הרחבה ולהתבססות העולם המודרנית על חומר מיוחד זה. בפשטות ניתן לומר שכיום אין כמעט מוצר שלא מכיל פלסטיק. עם השנים חלה האצה בהתפתחות התחום "הנדסת פלסטיקה" ובאופן ישיר - לימודי הנדסת פלסטיקה נעשו למבוקשים יותר.

מאת: מיכל הרץלימודי תעודה ומקצוע25/11/091174 צפיות
תחום אדריכלות עיצוב פנים הוא תחום התמחות בעולם האדריכלות המתמקד בחלוקת החללים הפנימיים במבנה. בעוד אדריכל שלמד לימודי אדריכלות כללית עוסק בתכנון המבנה כגוף כוללני וכיצד הוא מתממשק עם הסביבה, זה שלמד אדריכלות עיצוב פנים עוסק בתכנון החלקים הפנימיים של המבנה, כיצד הם מתקשרים זה לזה וכיצד הם צריכים להראות. אדריכלות עיצוב פנים מתאפיינת בשילוב בין הסתכלות רחבה על התמונה הגדולה - ארגון החללים בתוך הדירה/משרד – לבין ירידה לפרטים הקטנים ביותר כגון סגנון הריהוט, עיצוב התאורה והגימור.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231761 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222666 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221875 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222054 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221922 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica