חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרטים שלא ידעתם על עבודות בחול

מאת: שיין דורטיולים בחו"ל06/03/20121039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לנסוע ישר אחרי השחרור או לימודים לתואר ולעבוד בעולם היא מעשה נפוץ של חבר'ה צעירים רבים שמגיעים מכול הגלובוס ברם מהארץ במיוחד. ישנן סיבות לא מעטות לכך והן בהחלט לא מעטות וסובייקטיביות: ראשית כל לראות נופים להכיר מגוון תרבויות, למטרת לימודים ובשורה התחתונה לעשות כסף וכמה שיותר ממנו!

רבים חושבים שלמעשה עבודות בחול אומר עגלות מכירה או אולי בשכונות. אבל לא ככה הדבר. אמנם מכירות בגדול זה אחד התפקידים החזקים ביותר כשמדברים על עבודה בעולם, בייחוד בעונות החמות וגם בחגים. אולם שוב, מומלץ לזכור, כי בחו"ל זה אפשרי לעבוד במגוון רחב של תפקידים שאין באלו שום דרישה ביכולת שיכנועית או אסרטיביות. באופן זה למטרת הדוגמא, אתם יכולים לעבוד גם בחברות שמירה ואבטחה, משק בית, פריצות וחוץ מנ"ל מספר תחומי עבודה מעניינים.

אם כך, במידה ואתם רעבים ליורו או דולר, מעוניינים לשים כסף בצד וכמובן גם לנפוש קצת בעולם על הדרך, חישבו בצורה רצינית אודות עבודה בעולם במשך תקופה התימשך מס' שבועות. אנשים מעידים שזוהי לחלוטין חוויה שזוכרים במהלך כל החיים. חוץ מזה - ישנו העניין הכלכלי ה"פעוט". חבר'ה ישראלים רבים באמת הצליחו בשנים האחרונות, ועדיין מצליחים - לחסוך סכומי כסף יפים מאד וחלק מהם אף הצליחו להקים מגוון עסקים מכניסים בעקבות עבודה בעולם. כמובן שאתם לא צריכים לצעוד בעקבותיהם, ברם זה בטוח שבזמן של חודשים ספורים הינכם יכולים לשים בצד סכומי כסף מרשימים ביותר, אם משווים לארץ.

כיצד למעשה ניתן לבחור להיכן לנסוע? שאלה מצוינת. נציין כי, במידה והינכם שולטים בשפה נוספת, קיים סיכוי שתוכלו להשתלב טוב עם משרה במגוון מדינות שונות, למשל עבודה בארה"ב. כמובן שזה לא הכרחי להכיר עוד שפה אולם עבודה זו יכולה להיות רק יתרון לא קטן. חוץ מזה - זהו לרוב אלמנט שקשור למה שאתם העדפה אינדיבידואלית. יש אנשים למשל, אשר טסים לארה"ב בעקבות סיפורים אישיים של משפחה או מהסיבה שהם חפצים לרוץ על זה בארץ האפשרויות הבלתי מסתיימות. יכול להיות שאחרים דווקא ירצו לנסוע ולנסות דווקא את השוק האירופאי שהוא מעניין באותה מידה. בשנים שחלפו ניתן כמו כן למצוא תעסוקה באזורים קצת פחות נפוצים כגון דרום אמריקה, אוסטרליה הרחוקה ועוד.

אז בקיצור, עבודה בניו יורק היא בלי שום ספק חוויה מומלצת לכל בנאדם אשר רוצה לייצר כמה שיותר כסף בתק' קצרה וגם לשלב נופשון או אולי לימודים כלשהם. נציין כי זה אולי לא מתאים לכולם, יחד עם זה כמו שנאמר גם מי אשר לא רואה אותו עובד בתחום המכירות, יכול כמובן להשתלב בענפי עיסוק רבים ומעניינים אשר אין להם שום קשר למכירות. אז קדימה - שיהיה בהצלחה!

 



תגיות המאמר: עבודה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת "שיינדור"- עוסקת בייצור ושיווק של ארונות איכות לחדרי שינה וחדרי ילדים. שיינדור, מציעה פתרונות אשר מתמקדים בצרכי הלקוח ובייצור ארונות חדרי עבודה והמשלבת עץ וזכוכית. החברה מייצרת ארונות על פי התאמה אישית מתמחה בעיצוב ארונות הזזה חדרי ארונות וסגירות נישה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיין דור

מאת: שיין דורריהוט 31/01/11994 צפיות
שוק הארונות מגלגל 360 מיליון שקל, מארונות הנעשים בצורה תעשייתית או על ידי נגרים פרטיים, כאשר מידי חודש נמכרים עד כ- 8000 ארונות בגודל של 80 ס"מ וגובה 2.40. אך מה עושים כאשר הארון דחוס, הדלתות חורקות , הארון תופס את מירב חלל החדר,או שהוא פשוט ישן ומעלה אבק?

מאת: שיין דורריהוט 30/01/111071 צפיות
"עולם הארונות צובר תאוצה. אם בעבר היינו מדמיינים את הארון כסוג של קופסאת עץ אורכית הממוקמת לה בחדר השינה, הרי שכיום הוא הפך להיות רהיט דומיננטי, משוכלל, עיצובי ומסוגנן", אומר אשר אייזנברג, מנכ"ל ובעלים של רשת SHINE DOOR. לדברי אייזנברג, השימוש היומיומי בארון והעובדה שלרוב הוא מלווה אותנו לאורך שנים, הופך אותו לפריט דומיננטי וחשוב.

מאת: שיין דוררהיטים25/01/111069 צפיות
ארונות הם אחד מהרהיטים הנפוצים והשימושיים ביותר ועם השנים חשיבותם עלתה אף יותר וכן ההיצע הגובר בשוק של סוגי הארונות שניתן למצוא. המגמה הכלל עולמית של תרבות הצריכה הגוברת לא פסחה גם על ארצנו הקטנטונת, וכפועל יוצא מכך נשאלת השאלה היכן מאחסנים את כל הקניות – בגדים, אביזרים וכו'? התשובה כבר ברורה.

מאת: שיין דורריהוט 12/12/101043 צפיות
בראש ובראשונה, ארון קיר הוא פרקטי ונוח. אמנם לא ניתן להעביר ארונות קיר דירה, אבל הם אמצעי אחסון מצוין המתאימים לחדרח שינה או למטבח. השימוש בארונות קיר מאפשר ניצול מירבי של שטח הקירות בבית. בנוסף, ארונות קיר הינם יציבים יותר בהשוואה לארונות חיצוניים, וגם יותר בטיחותיים, בעיקר כאשר ישנם ילדים קטנים בבית.

מאת: שיין דורריהוט 12/12/101228 צפיות
ארונות הינם עולם ומלואו, שכן לא ניתן להסתדר בלעדיהם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בזוג הגר תחת אותה קורת גג או לחילופין משפחה. אך לא כל ארון מתאים לכל חלל, בית או אפילו אדם ולכן יש להתאים את הרכישה לצרכים המדויקים של המשתמש.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196512 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181479 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181544 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171412 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica