חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארון ארון שעל הקיר - על ארונות קיר, ארון הזזה ומה שבינהם

מאת: שיין דורריהוט 12/12/20101038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה זה ארון קיר?

בראש ובראשונה, ארון קיר הוא פרקטי ונוח. אמנם לא ניתן להעביר ארונות קיר דירה, אבל הם אמצעי אחסון מצוין המתאימים לחדרח שינה או למטבח.

השימוש בארונות קיר מאפשר ניצול מירבי של שטח הקירות בבית. בנוסף, ארונות קיר הינם יציבים יותר בהשוואה לארונות חיצוניים, וגם יותר בטיחותיים, בעיקר כאשר ישנם ילדים קטנים בבית.

כיום ניתן להשיג מגוון רחב של ארונות קיר לשימושים שונים: חדרי שינה, חדרי הלבשה או חדרי ילדים. כמו כן ניתן להשיג ארונות קיר מחומרים שונים כגון עץ מלא, פורמייקה ועוד. בנוסף קיימים בשוק מבחר כמעט אינסופי של צבעים וחומרי גלם אותם ניתן לשלב בארונות קיר, על פי דרישות אישיות של הלקוח.

בחירת חומרי הגלם באה לידי ביטוי גם כאשר על הלקוח לבחור את מסילת הארון, באם מדובר בארון הזזה. ישנה חשיבות גבוה לתנוענ שקטה וחלקה של ארון הקיר על פניהמסילה, מה שישמור אל איכותו לאורך זמן. במידה ובוחרים בארון קיר עם דלתות פתיחה הנעות על צירים יש לוודא שאיכות הצירים גבוהה. בנוסף לדתות כאלה רצוי להוסיף בלומי זעזועים שמטרתם להגן על הדלת בעת סגירתה.

ראוי לציין, ארונות קיר לא מתאימים לאנשים שעובדים דירות לעיתים תכופות או כאלה שמעוניינים לשנות את עיצוב הפנים של הבית מדי כמה חודשים. חרף זאת יש לזכור שמדובר בפתרון אחסון אידיאלי המנצל את שטח הבית בצורה חכמה ויעילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת "שיינדור"- עוסקת בייצור ושיווק של ארונות איכות לחדרי שינה וחדרי ילדים. שיינדור, מציעה פתרונות אשר מתמקדים בצרכי הלקוח ובייצור ארונות חדרי עבודה והמשלבת עץ וזכוכית. החברה מייצרת ארונות על פי התאמה אישית מתמחה בעיצוב ארונות הזזה חדרי ארונות וסגירות נישה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיין דור

מאת: שיין דורטיולים בחו"ל06/03/121037 צפיות
לנסוע ישר אחרי השחרור או לימודים לתואר ולעבוד בעולם היא מעשה נפוץ של חבר'ה צעירים רבים שמגיעים מכול הגלובוס ברם מהארץ במיוחד. ישנן סיבות לא מעטות לכך והן בהחלט לא מעטות וסובייקטיביות: ראשית כל לראות נופים להכיר מגוון תרבויות, למטרת לימודים ובשורה התחתונה לעשות כסף וכמה שיותר ממנו!

מאת: שיין דורריהוט 31/01/11990 צפיות
שוק הארונות מגלגל 360 מיליון שקל, מארונות הנעשים בצורה תעשייתית או על ידי נגרים פרטיים, כאשר מידי חודש נמכרים עד כ- 8000 ארונות בגודל של 80 ס"מ וגובה 2.40. אך מה עושים כאשר הארון דחוס, הדלתות חורקות , הארון תופס את מירב חלל החדר,או שהוא פשוט ישן ומעלה אבק?

מאת: שיין דורריהוט 30/01/111067 צפיות
"עולם הארונות צובר תאוצה. אם בעבר היינו מדמיינים את הארון כסוג של קופסאת עץ אורכית הממוקמת לה בחדר השינה, הרי שכיום הוא הפך להיות רהיט דומיננטי, משוכלל, עיצובי ומסוגנן", אומר אשר אייזנברג, מנכ"ל ובעלים של רשת SHINE DOOR. לדברי אייזנברג, השימוש היומיומי בארון והעובדה שלרוב הוא מלווה אותנו לאורך שנים, הופך אותו לפריט דומיננטי וחשוב.

מאת: שיין דוררהיטים25/01/111065 צפיות
ארונות הם אחד מהרהיטים הנפוצים והשימושיים ביותר ועם השנים חשיבותם עלתה אף יותר וכן ההיצע הגובר בשוק של סוגי הארונות שניתן למצוא. המגמה הכלל עולמית של תרבות הצריכה הגוברת לא פסחה גם על ארצנו הקטנטונת, וכפועל יוצא מכך נשאלת השאלה היכן מאחסנים את כל הקניות – בגדים, אביזרים וכו'? התשובה כבר ברורה.

מאת: שיין דורריהוט 12/12/101222 צפיות
ארונות הינם עולם ומלואו, שכן לא ניתן להסתדר בלעדיהם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בזוג הגר תחת אותה קורת גג או לחילופין משפחה. אך לא כל ארון מתאים לכל חלל, בית או אפילו אדם ולכן יש להתאים את הרכישה לצרכים המדויקים של המשתמש.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201571 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201150 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201706 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201792 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191602 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191582 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191579 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica