חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על תריסים וחלונות לבית

מאת: מדריך אתריםבתים משותפים11/03/2012986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוכשים בית? לכולנו יש את בית החלומות שלנו, חזון מושלם לדרך שבה הבית שלנו יהיה, פנימית וחיצונית. בלי שום קשר כמה כסף נרצה ונוכל להשקיע, למרביתנו אין את ההכשרה, הניסיון, הידע, הרצון או הזמן לעשות את הכל בעצמנו - אז אנחנו מעדיפים לשכור ארכיטקטים לעזור לנו בהשלמת המשימה.

צריכים מידע על תריס חשמלי? לא יודעים כיצד מוצאים התקנת תריסים? קבלו מידע וטיפים שיוכלו לעזור לכם להכיר את התחום טוב יותר.

ארכיטקטורה היא תחום רחב מאד אשר מתחלק לכמה תת-קטגוריות: אדריכלות בניין, אדריכלות פנים ותחום אדריכלות הנוף.

בשלבים הראשונים, פונים לאדריכל הבניין הכללי, אשר מצכנן את המבנה על כל חלקיו החיצוניים והפנימיים, מתוך מחשבה על שיקולים שמשלבים בין האסתטי לבין השימושי, וכולל גם את התכנונים שדרושים לכל מבנה, כמערכות מים, חשמל וגז.

אדריכלי פנים הם המופקדים על הפיכת חלליו הפנימיים של המבנה לנוחים וחינניים, על ידי בחירה מתאימה של הרהיטים, האלמנטים המבניים והקישוטיים על פי התפקיד המסויים של כל חלל - עבודה, מגורים חלל מסחרי וכו'.

אדריכלי הנוף הם אלה המופקדים על התאמת סביבת הבניין הקיימת לתנאי השטח ולהעדפת הלקוחות - החל מבחירה של סוג קרקע וצמחיה מתאימים, ועד לבחירת פתרונות הצללה, יצירת אלמנטים דקורטיביים במים, אדמה וצומח, בשילוב של יופי ופרקטיות.

צריכים מידע על תריסים וחלונות?

לא יצא לכם להכיר מומחים מתחום האדריכלות? מומלץ לברר עם מכרים שעליהם אתם סומכים אם יוכלו להמליץ לכם על אדריכל מסוים ששכרו לעבודה בעבר.

בחיפוש בעלי מקצוע העוסקים בתחום, ההמלצה היא להתרשם באמצעות עיון בפורטפוליו.

אבל אין להסתפק בזה, בקשו גם לראות מספר עבודות במבנה או סביבה אשר עוצבו על ידי האדריכל אותו אתם מעוניינים לשכור.

השתדלו להגיע לפגישה כשבידכם רעיונות מגובשים ככל האפשר, אך שמרו על ראש פתוח ולאפשר לאיש המקצוע להציע הצעות.

 



תגיות המאמר: תריסים וחלונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך אתרים

מאת: מדריך אתריםשיעורים פרטיים20/05/128290 צפיות
קושי, יותר מוסדות לימוד, מחירים טובים וגם הסמכה שתאפשר לכם לפתוח עסק או לעבוד בתחום.

מאת: מדריך אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/121137 צפיות
אף. בשבוע הראשון אחרי שעברתם את הניתוח על מנת לעזור בהפחתת הנפיחות והאדמומיות, מומלץ לשמור על הראש מוגבה קצת כאשר רוצים ללכת לישון ולמנוע הצטברות נוזלים באזור סביב האף.

מאת: מדריך אתריםבגידות20/05/121137 צפיות
בהנחייה מקצועית, שמכוונת לגשר על פערים. בכל מקרה טיפול לא מסוגל להציע מזור למצבים שבהם בני זוג פשוט לא מתאימים זה לזו, דבר שמתגלה פעמים רבות אחרי שמנהלים זוגיות של שנים.

מאת: מדריך אתריםבית חכם20/05/121135 צפיות
ידיעה שאין אפשרות לפרוץ למקום ללא הסכמה, להשחית או לגנוב רכוש וחלילה, לגרום אפילו לפגיעה פיזית.

מאת: מדריך אתריםשיפוצים19/05/121264 צפיות
גופי תאורה ורהיטים כמזנוני גבס שמשתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם בנוגע לצבעים, אשר עם נגישותם של שלל גוונים, סוגי החומרים ושיטות הצביעה הקיימות, באפשרותם לרענן כל חדר משעמם.

מאת: מדריך אתריםבתים משותפים19/05/121609 צפיות
בקשו מהטכנאי אם קיימות אצלו המלצות. להזכירכם שאם ברשותכם מכשיר יקר ערך, ההמלצות הן חשובות יותר.

מאת: מדריך אתריםתקליטנים19/05/121017 צפיות
מוכשר תפקידו לקרוא את קהל היעד שלו ולשלב סגנונות שונים לפי הקהל.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222322 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222936 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223094 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222933 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222961 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211268 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201724 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica