חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקום לשער כדאי

מאת: מדריך אתריםבית חכם20/05/20121136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך שומרים על הבית? לא תמצאו הרבה דברים חשובים כמו זכותו של אדם לחיות בבטחון ובהגנה מלאה, מפני שכל מה שאנחנו רוצים זה קצת שלווה. ולמרות שהיינו רוצים לפעמים לקוות שעולמנו מוגן ובטוח, המציאות כל פעם מחדש מראה לנו שלא בכל פעם הכל כל כך וורוד. ובמצבים האלו צריך להיות ערוכים מבעוד מועד, אפילו אם זה אומר שאנו צריכים למצוא מערכות אינטרקום או שירותים אחרים מהתחום, למשל.

בין אם כשאנו בביתנו, נועלים את שערי העסק למשך הלילה, או ממשיכים לשגרת היומיום, זכותנו לעשות כך מתוך ידיעה שאין אפשרות לפרוץ למקום ללא הסכמה, להשחית או לגנוב רכוש וחלילה, לגרום אפילו לפגיעה פיזית.

אילו שרותים מסוגלים לעזור להגן על ביטחוננו ולתת לנו את כל המידע לו אנו זקוקים במקרה הצורך?

בתקופתנו קשה למצוא בתים או בתי עסק בהם לא מותקנת מע' אינטרקום לשער, שתפקידה למנוע, באופן אקטיבי ופאסיבי, כניסה למבנה, ומתריעה בפנינו ובפני המשטרה בזמן פריצה. לרוב, מע' אזעקה אלה מגיעות משולבות עם חיישני תנועה, נפח וטמפרטורה, ומצלמות במעגל סגור לאבטחה מלאה.

לא תמיד חושבים על כך, אך מערכות אינטרקום שמשפיעות על כניסות ויציאות משטחי המבנה בו אנחנו נמצאים, מסייעות לביטחוננו. אינטרקום נותן לנו להתוודע לקריאה מרחוק, להחליט מי ייכנס למבנה, וכמובן להפעיל את השער או הדלת בלחיצה על כפתור.

לפעמים הדבר הדרוש לנו זה מידע, ומה טוב יותר מחוקר פרטי מקצועי כדי לסייע לנו במשימה? נתנו לכם מידע כוזב? תנו לעצמכם יתרון! חב' חקירות מסוגלת להציב מעקבים מתועדים אחר גורמי עניין בעייתיים.

צריכים עזרה עם דלתות אינטרקום? גילשו באתר בכדי לשמוע הכל על אבטחה וחקירות פרטיות, ותוכלו לישון רגועים.

 



תגיות המאמר: מערכות אינטרקום


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך אתרים

מאת: מדריך אתריםשיעורים פרטיים20/05/128294 צפיות
קושי, יותר מוסדות לימוד, מחירים טובים וגם הסמכה שתאפשר לכם לפתוח עסק או לעבוד בתחום.

מאת: מדריך אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/121139 צפיות
אף. בשבוע הראשון אחרי שעברתם את הניתוח על מנת לעזור בהפחתת הנפיחות והאדמומיות, מומלץ לשמור על הראש מוגבה קצת כאשר רוצים ללכת לישון ולמנוע הצטברות נוזלים באזור סביב האף.

מאת: מדריך אתריםבגידות20/05/121138 צפיות
בהנחייה מקצועית, שמכוונת לגשר על פערים. בכל מקרה טיפול לא מסוגל להציע מזור למצבים שבהם בני זוג פשוט לא מתאימים זה לזו, דבר שמתגלה פעמים רבות אחרי שמנהלים זוגיות של שנים.

מאת: מדריך אתריםשיפוצים19/05/121265 צפיות
גופי תאורה ורהיטים כמזנוני גבס שמשתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם בנוגע לצבעים, אשר עם נגישותם של שלל גוונים, סוגי החומרים ושיטות הצביעה הקיימות, באפשרותם לרענן כל חדר משעמם.

מאת: מדריך אתריםבתים משותפים19/05/121610 צפיות
בקשו מהטכנאי אם קיימות אצלו המלצות. להזכירכם שאם ברשותכם מכשיר יקר ערך, ההמלצות הן חשובות יותר.

מאת: מדריך אתריםתקליטנים19/05/121018 צפיות
מוכשר תפקידו לקרוא את קהל היעד שלו ולשלב סגנונות שונים לפי הקהל.

מאת: מדריך אתריםצילום אירועים19/05/121098 צפיות
הזמן הזה בחייה של המשפחה, צילומי עירום לנועזים שבינינו - כל אלה ועוד מציעים משהו שיישאר עמנו לתמיד.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica