חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט משרדי מעוצב- כי פני המשרד שלכם הם הפנים שלכם

מאת: אבנר כהןרהיטים18/03/2012844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט משרדי איננו רק ריהוט הנמצא בחדר למטרה פונקציונאלית בלבד. הריהוט במשרד הוא כרטיס הביקור שלכם, והוא בעצם מהווה חלון הזדמנויות שבו תוכלו ליצור את הרושם שברצונכם להשאיר.

לקוח אשר נכנס לבית העסק שלכם לראשונה קודם כל מתרשם ממראה עיצוב הפנים, בין אם מדובר בחברת הייטק, בית קפה, מסעדה, או בניין משרדים. לכן ישנה חשיבות רבה לבחירת הריהוט בבית העסק שלכם.

כדאי לכם לנצל את ההזדמנות, ולאפשר לעצמכם ליצור את הרושם הרציני והמקצועי שאתם חפצים בו. ריהוט מעוצב למשרד, הינו אחד הדברים הבסיסיים שכל בית עסק בעל מוניטין נוהג להחזיק. לכן כדאי שלא תישארו מאחור, ותעשו הכל כדי להבטיח לעצכם שם של בית עסק מרשים, רציני, ואמין, באמצעות רכישה של ריהוט משרדי איכותי ואמין.

אילו סוגים של ריהוט משרדי יש?

מראה המשרד שלכם יוצר את הרושם הראשוני לגבי המקצועיות, הרצינות, ואיכות השירות שאתם מציעים. ריהוט למשרד יכול להגדיל את קהל לקוחותיכם, וכן לעזור לכם להזמין קהל יעד איכותי, רציני ואמין יותר. ריהוט משרדי לא נמצא רק לשם הפונקציונאליות שלו, אלא גם לשם העיצוב ומידת הדקורטיביות שלו, והמסר שהוא משדר.

למשל, גם כשמדובר בבית-עסק בתחום המסעדנות, בית קפה, מסעדה או בר, חשוב ביותר לשמור על רמה גבוהה של עיצוב פנים, שכן זוהי אחת הדרכים למשוך לקוחות. האופן שבו מעוצב בית הקפה או המסעדה, לרבות הספות, כיסאות בר, שולחנות, מנורות, שירותים וכן הבר עצמו- חשוב ביותר. יש ביכולתם של כיסאות או ספות במסעדה להפוך את האווירה במקום ליוקרתית יותר, או נעימה וחמימה יותר, הכל בהתאם לסוג המוניטין שאתה כבעל עסק מחפש.

אילו סוגים של רהיטים עליי לשקול לרכוש כבעל עסק בתחום המסעדנות?

במידה ויש ברשותך עסק בתחום המסעדנות, סביר שתצטרך כמות מסוימת של שולחנות, כיסאות, כיסאות בר, מדפים וכו'. בעת בחירת הרהיטים, יש צורך לזכור כי האופן שבו אתה בוחר לעצב את המסעדה או את בית הקפה שלך, הוא חלק מכרטיס הביקור שאתה מציג ללקוח. הלקוח מקבל את הרושם הראשוני מהמקום החל מהרגע בו הוא נכנס, וחשוב לך לשדר את המסר החיובי ביותר. כיסאות בר הינם פריטי רהוט חשובים ביותר בכל בית קפה, מסעדה, או בר.

ישנם סוגים רבים של כיסאות מסוג זה, אך באופן כללי ניתן יהיה לומר כי כיסאות בר הינם כיסאות גבוהים המתאימים לישיבה סביב הבר עצמו, או סביב שולחנות בר גבוהים. ישנו מגוון רחב של כיסאות מסוג זה, לרבות כיסאות עשויים מעץ, כיסאות אשר עשויים מפלסטיק או ממתכת, וכן סוגים שונים של עיצובים, כגון כיסאות בעלי משענת או ללא משענת, וכיסאות עגולים ומרובעים.

מדוע חשוב לרכוש כיסאות איכותיים לבר?

לא ניתן להפחית מהחשיבות של כיסא בר בבית קפה, מסעדה, או כמובן בבר. כיסא בר נותן אווירה שונה, צעירה יותר, אך לצד זה עדיין קיימים כיסאות בר אשר שומרים על תדמית רצינית ויכולים להתאים לקו-עיצוב דומיננטי יותר. כיסאות מעוצבים לבר יכולים לעזור גם לך לשפר את תדמית העסק שלך.

חשוב שבעת הבחירה, תבחר במשהו אשר מתאים לקו העיצוב ששולט ברהיטי העסק שלך, אך בהתחשב במגוון הרחב הקיים עבור כיסאות אלו, בטוח שתמצא משהו שיתאים לך. אל תישאר מאחור, ותתעניין עוד היום ברכישת כיסאות מעוצבים ואיכותיים! אנו יודעים שתדמית העסק שלך חשובה לך, ולכן מציעים לך לפעול בהקדם האפשרי.

 



תגיות המאמר: ריהוט משרדי, כיסאות בר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151256 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204844 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196022 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182643 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181787 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181760 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181879 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica