חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בגרות באנגלית 2012 - איך מצליחים?

מאת: nati bentovבגרויות20/03/20121015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
רוצים ציון פסיכומטרי טוב? רוצים גם להיות סטודנטים?

אומנם בזמנים אלה, תעודת בגרות היאאינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, וגם אם היא אינה ממש עדות על יכולת שכלית, עם זאת עדיין עדיף שתוציאו ציון טוב, מאחר וזהנראה טוב עבור קורות החיים שלכם, ולרוב אף תנאי מחייב כדי להצליח להיכנס ללימודים באוניברסיטה. רוצים לדעת עוד עלבגרות קיץ 2012? קראו עוד.

איך עושים את זה?

כל יום שעובר אחרי סיום בית הספר - יותר קשהלהוציא בגרות מלאה. ומסיבה זו, מומלץ שתפתחו בפרוצדורה כמה שיותר מהר. קיימים בארץ לא מעט מקומות שתוכלו להיעזר בהם. עוד מידע על מוסדות אלו אפשרי לקבל בלי בעיה בגוגל ושות'. היה ואתם בסדיר, בקבע, או השתחררתם לא מזמן, תמצאו הרבה הטבות על השלמת בגרות.

קחו בחשבוןשאינכם ילדים, על כן, קחו את הנושא הזה ברצינות המקסימלית ותפסיקו לנהוג כמו תיכוניסטים; בייחוד עכשיו, כשנראה שאתם יודעים מה פחות או יותר טומן בחובו עתידכם, וכשיש לכם עוד פרטים על נושא אפשרי.

ומה דעתכם על מבחן פסיכומטרי?

הבחינה הפסיכומטרית מחושבת בדרך שונה מהדרך של ציוני הבגרות. לציון הפסיכומטרייש משקל יותר גדול מזה של הבגרויות, מה גם שהפסיכומטרי עצמו קשה בהרבה, על אף שהמבחן הפסיכומטרי לא מעיד על רמת חכמתכם. הפסיכומטרי בוחן דווקא את הדרך בה אתם מתמודדים בעת מצבי לחץ, את הזיכרון לטווח הקצר וכמה אתם מסודרים ארגונית.

גם אםניגשתם וקיבלתם תוצאה לא מספקת במבחן הראשון - אין זה אומר בהכרח שאתם טיפשים, רק שפשוט לא הלך לכם הפעם; כמו להתחיל עם בחורה, רובנו נכשלים לממש 100% מהפוטנציאל ולהוציא תוצאה מכובדת על ההתחלה. תמיד יש אפשרות להמשיך ולגשת לעוד מועדים, במידה ומתאפשר לכם מבחינת כסף וכוח מנטאלי לגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה יותר שיתקבל - שומרים במשך 7 שנים.

כעת, כשיש לכם עוד מידע על נושאים כמו בגרות באנגלית 2012, ובמידה ואתם כבר יודעים איזה תחום לימוד מעניין אתכם ואיפה תרצו לעבוד, הגיע הזמן שהידע הזה ינוצל לטובתכם: קחו קורס, העלו את הממוצע שלכם, ותנו לאמא סיבה לגאווה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121197 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121228 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121355 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121294 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121590 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121485 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121248 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא בגרויות

מאת: בגרויות31/01/214074 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: בגרויות31/01/214022 צפיות
מכללת נשיא טכנולוגיות - המטרה הראשית של לימודי הכשרה מקצועית אונליין היא שבסוף הלימודים תוכלו למצוא ולהשתלב בעבודה מתאימה לכישורים שלכם.

מאת: רונית שמאי שורץבגרויות19/06/173110 צפיות
אם הילד סיים כתה י' והידע שלו בלשון לא מדהים, נצלו את החופש הגדול לשיפור המצב. העניקו לו חמישה - שישה שעורים פרטיים והבטיחו לו יותר בטחון וציון גבוה יותר בבגרות המצפה לו בשנה הבאה, בתום כתה יא'. האתר scoolers.online יעזור לכם בקלות וביעילות.

מאת: בוגי אונלבגרויות06/01/149555 צפיות
בגרויות במתמטיקה דורשת הכנה יסודית, אין כל מקום להסחת דעת. ריכוז נחוץ לפתירת התרגילים המורכבים והתמדה לאורך זמן. אחת לשעה כדאי יהיה לקום, להתרענן ולחלץ עצמות. פינת הלימוד הזו תשמש אתכם להכנת שיעורי בית, תרגול אישי, שינון נוסחאות וחיזוק התחומים החלשים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132232 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרבגרויות27/08/131918 צפיות
בגרות במתמטיקה מתקיימת במועדי חורף בין החודשים ינואר לפברואר, ובמועדי קיץ בין החודשים מאי ליולי. על מנת להצליח בבגרות זו הנחשבת בעיני רבים לקשה מכולן, חשוב להגיע מוכנים, ועדיף בעזרת קורס הכנה המתחיל כארבעה חודשים לפני הבגרות.

מאת: ליטל כץבגרויות18/08/131874 צפיות
מחירי ההשכלה הגבוהה ותנאי הקבלה הנוקשים גורמים לישראלים רבים לחפש תוכניות לימודים בארצות אחרות. בעיקר בתחומי ההיי טק, רפואה ומקצועות יוקרתיים נוספים קיים מספר קטן של מקומות ולכן לימודים בחו"ל הם פתרון יעיל, ולעתים אף זול יותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica