חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בארץ והשוואת מחירים

סוכנויות אלה בנויות יותר על קהל לקוחות מתחלף ומזדמן, הפלוס הגדול שלהן קשור לעובדה שבאמצעותן אתם יכולים לשכור רכב בדרום הארץ או במרכזה ולהחזירו בעיר אחרת, יחד עם זאת, לא בטוח שהיחס שלהן הוא יחס אישי וחם כפי שמציעות החברות הקטנות יותר. בנוסף, קיימת תחרות עזה בכל הקשור למחירים, כמובן שהצרכן יוצא כשידו עליונה.

השכרת רכב בזול

האם השכרת רכב בעלות נמוכה גם משתלמת יותר ? לא מומלץ כאשר אתם פונים אל סוכנות השכרת רכב לבחור בהצעה הזולה ביותר, ולא תמיד המחיר הנקוב בשיחה הטלפונית הוא גם המחיר הסופי. למה צריך לשים לב כאשר המחיר הוא זול במיוחד ? ייתכן והחברה להשכרת רכב איננה מעניקה טיפול הולם לרכבים ואיננה מתחזקת אותם כפי שצריך, דוחה כל פעם מחדש את מועד כניסתם למוסך, ולכן תקבלו רכב בעלות נמוכה יותר , אך לא בטוח שמדובר על רכב תקין מבחינה מכאנית שיאפשר לכם נסיעה בטוחה. חשוב מאוד לבדוק אל מול חברת השכרת רכב מהו מצב הרכב בדיוק, לרשום לפניכם ליקויים, על מנת שלא תצטרכו לשלם בעבור נזקים שלא קשורים אליכם.

השכרת רכב וביטוח רכב

אם מדובר על הרכב הפרטי שלכם, אתם לא חייבים לבטח אותו ביטוח מקיף אלא רק ביטוח חובה. לא כל שכןבכל הקשור לחברות השכרת רכב. החברה חייבת להיות מכוסה במקרים בהם נגרם נזק לרכב או שהוא חלילה וחס נגנב, ואתם משלמים גם בעבור סעיף זה ומן הצדק. כדאי מאוד לבדוק מחירון השכרת רכב של חברות השכרת רכב שונות באמצעות גלישה לאתרי האינטרנט שלהן. לרוב הן כן מפרטות באשר לתעריפי השכרת הרכב של הרכבים השונים בעבור תקופות משתנות. כאמור, לא תמיד הזול ביותר גם משתלם.

איזה רכב מומלץ לבחור ?

אין המלצה גורפת באשר לסוג ויצרן הרכב כמו גם גודלו וצריכת הדלק שלו. ראוי להתייחס לכל מקרה לגופו טרם פנייתכם לחברות השכרת רכב, בדקו אלו סוגי רכבי מיני הן מציעות לכם, האם יש להן רכבי שטח המתאימים לטיולי משפחות,סוגי השכרת רכב וסוגי יצרני רכבים, האם הם גם מציעים לכם רכבי מנהלים מפוארים ומפנקים, האם הם מציעים גם רכבים מסחריים מדגמים שונים ?

השכרת רכב לטווח ארוך

חברות השכרת רכב גדולות מציעות גם רכבים למכירה או רכבי ליסינג : ליסינג מימוני, תפעולי ופרטי וכדאי לבדוק את הדברים מולם. לעיתים, אם נדרש לכם רכב לתקופה ארוכה, מומלץ לשכור אותו בשיטת ליסינג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרצל - השכרת רכב בארץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית מאיה

מאת: שלומית מאיהליסינג והשכרת רכב31/01/121258 צפיות
חברות השכרת רכב מציעות ללקוחות שלהן מגוון דגמי רכב אשר יכולים לשמש אתכם לכל מטרה והם גם תפורים על פי יכולותיכם הכספיות. עלות השכרה של רכב לרוב איננה זולה גם אם מדובר על יום בודד, אך בהחלט ניתן למצוא רכבים במחירים שווים לכל כיס והם יוכלו לשמש אתכם נאמנה במצבים בהם הרכב שלכם מושבת או בשל כל סיבה אחרת, וממש אין צורך להיות נוסטלגיים ולחזור להשתמש בתחבורה הציבורית

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205329 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181344 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172905 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162106 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica