חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך קונים מתנה מקורית?

מאת: שלום כהןצרכנות21/03/2012889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כאשר אנחנו רוצים לקנות מתנות בין אם מדובר על מתנות לפסח או על מתנות לגבר תמיד אנחנו נרצה כי הם יהיו מקוריות. המטרה היא לגרום למי שנביא לו את המתנה לזכור אותה לעוד הרבה שנים בין אם מדובר על מתנה מוחשית שתחזיק הרבה זמן, או שנעניק חוויה בלתי נכחת ויוצאת דופן לאותו אדם.

כאשר נרצה לקנות מתנה מקורית אנחנו נשקיע בכך הרבה זמן ומחשבה בחיפושים וכן נהיה מוכנים להוציא עליה גם לא מעט כסף. כיום מתנות יכולות להיות בהחלט עסק לא זול אבל ניתן למצוא אותם בהחלט במחיר סביר. כל מה שצריך זה הרבה סבלנות, יצירתיות וראש פתוח באשר לקניית מתנה מקורית.

בהרבה מקרים תוכלו למצוא את עצמכם מחפשים מתנה מקורית במשך ימים ואפילו שבועות עד שתחליטו איזה מתנה בכלל לקנות. לדוגמא אם אתם מחפשיםמתנות לפסח ואתם תרצו שאלו יהיו מתנות מקוריות, כבר שבועיים או אפילו שלושה לפני החג אתם תחפשה את המתנות הללו בין אם זה באינטרנט או במרכזי קניות שונים.

תזכרו תמיד שאם אתם רוצים מתנה מקורית עבור מישהו תזכרו כי האויב הכי גדול של הטוב הוא היותר טוב. יכול להיות שתמצאו מתנה טובה ומעניינת ואף מקורית אולם אתם לא תחשבו ככה ותמשיכו לחפש. במקרה שכזה לפעמים צריך גם להגיד לעצמכם שמצאתם בדיוק את מה שאתם מחפשים ויכול להיות שלא תמצאו יותר טוב.

איפה בכלל לחפש מתנות מקוריות?

כאשר אתם מחפשים אחר מתנות מקוריות, חשוב שתחפשו את המתנה גם במקום מקורי. לדוגמא יש כיום לא מעט חנויות מתנות לגבר בהן תוכלו למצוא מתנה מקורית. אם מדובר על חנות נניח איזוטרית שכזאת המוכרות דברים כדוגמת נשקים עתיקים, פסלים מיוחדים למשרד וכדומה, תדעו שהגעתם בדיוק למקום אותו חיפשתם.

בנוסף, עוד מקום מצוין בוא תוכלו למצוא מתנה מקורית הוא כמובן רשת האינטרנט. לפעמים יש חנויות המשווקות מוצרים אך ורק ברשת האינטרנט שכן, בהרבה מקרים לאותם אנשים שמוכרים את אותם מוצרים, אין מספיק משאבים להחזיק חנות אמתית ולכן מסיבה זאת הם עושים זאת דרך רשת האינטרנט בלבד.

אם דבר דיברנו על רשת האינטרנט, תמיד לחפש משהו מעניין ומקורי בחו"ל. יש דברים שאין מה לעשות לא מייבאים לארץ. לדוגמא אם תרצו לקנות פריטי אוסף ממלחמת העולם השנייה או ממלחמת האזרחים האמריקאית, בארץ אין ממש סיכוי שתמצאו כאלו אלא אך ורק בחו"ל. לכן רשת האינטרנט היא פלטפורמה טובה למשימה שלכם.

מה בכלל נחשב כמתנה מקורית?

ובכן , כפי שציינו, מתנה מקורית יכולה להתבטאות בכך שאותו אדם שתקנו לו את המתנה לא יוכל לשכוח אותה במשך הרבה שנים. לדוגמא אם בחרתם לעשות למישהו טיול מיוחד, הוא תמיד יזכור את הטיול הזה היטב כאחת ממתנות היום הולדת הכי גדולות ומקוריות שהוא קיבל אז מבחינתכם תדעו ששיחקתם אותה.

בסופו של דבר, מתנה מקורית זה משהו מאוד אישי ומשהו שיהיה מקורי עבור אדם אחד לא חייב להיות מקורי עבור אדם אחר. לכן, חשוב מאוד להשקיע המון מחשבה מה מבחינת האדם שאתם מביאים לו את המתנה תחשב כמתנה מקורית. יכול להיות לכם שזה ייקח לכם זמן אבל בסוף תהיו בטוחים שתמצאו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20924 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20995 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191086 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191382 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191124 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191430 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195844 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica