חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת מתנות לפסח אונליין

מאת: שלום כהןצרכנות21/03/2012810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


חנויות וירטואליות חדשות צצות בכל יום ברחבי האינטרנט. באמצעות רשת האינטרנט ניתן לנהל קשרי מסחר ולבצע רכישות בינלאומיות בלחיצת כפתור. חברות ישראליות מציעות רכישת מארזי מתנות לפסח אונליין.  החברות כוללות במחיר המתנה גם שירותי שליחים עד הבית, עטיפה מהודרת וברכת חג חגיגית.

רשת האינטרנט מאפשרת לכל לקוח לבחור בעצמו מתנות מתאימות מתוך הקטלוג מבלי לצאת מהבית. כאשר בוחרים את המתנות אונליין ההוצאות הכספיות מצטמצמות. כל ביקור בקניון טומן בחובו סכנת רכישות ספונטניות מיותרות. שפע המוצרים בחנויות, המבצעים המיוחדים ואווירה החופש האביבית מעודדים הוצאות כספיות מיותרות בלתי נשלטות. הדרך הטובה ביותר למנוע את ההוצאות הכספיות המיותרות היא הימנעות מביקור בקניונים ומרכזי הקניות.

פעמים רבות ניתן יהיה לרכוש את מארזי השי של הרשתות הגדולות גם ברשת האינטרנט. כל מארזי השי זמינים גם באתרי הרשת ובאתרי מכירה מיוחדים ברשת. במקרים בהם לא ניתן יהיה למצוא בדיוק את המוצר המבוקש ניתן יהיה למצוא מוצר דומה לו או מוצר טוב יותר. ישנם מקרים בהם מחירי המוצרים ברשת זולים בצורה משמעותית בהשוואה למוצרים בחנות.

טיפים לרכישת מתנות לפסח ברשת

כאשר רוכשים מתנות לפסח ומתנות לכל מאורע אחר ברשת יש לבחון היטב את תנאי המשלוח ומועד המשלוח. במקרים בהם הלקוח זקוק למתנה באופן מיידי לא ניתן יהיה להשתמש בשירותי האינטרנט. משלוח המוצרים נעשה באמצעות שירותי שליחים, שירותי הדואר ובאמצעות איסוף עצמי. בכדי להבטיח את אספקת המוצר במועד המתאים יש להקדים ולרכוש את המתנות מספר שבועות לפני מועד האירוע.

עונת החגים מאופיינת בעומס רב על מרכזי הקניות ומוקדי ההזמנות של הרשתות. הזמנה מוקדמת תבטיח לרוכש אספקת במועד המתאים. הזמנה מאוחרת עשויה להסתיים במפח נפש ובביקור בהול בקניון השכונתי לרכישת מתנות בדקה ה-90. פרט למועד האספקה יש לבחון היטב גם את גודל המוצר ומאפייני המוצר. פעמים רבות התמונות באתרים אינן משקפות את גודלו ואיכותו של המוצר במציאות.

רכישת מתנות לגברמתנות לאישה ומתנות לילדים מומלץ לבצע באמצעות חנויות וירטואליות מוכרות ואמינות. חנויות אמינות תוכלנה לספק גם תנאי רכישה מאובטחים והגנה מפני זליגת פרטי האשראי לידיים זרות. צעירים ומבוגרים בכל רחבי העולם מבצעים בכל יום רכישות רבות ברחבי הרשת. הקנייה ברשת היא בטוחה, יעילה, חסכונית ונוחה בצורה יוצאת דופן.

החלפת מתנות אונליין

בכל רכישת מתנות אונליין נהוג לספק ללקוח אפשרות להחזרה והחלפה של המוצר. תנאי ההחלפה המקובלים דורשים לרוב  את שליחת המוצר בחזרה אל החברה באמצעות שירותי הדואר. ישנם מקרים בהם הלקוח רשאי לבצע החלפה והחזרה של המוצר בחנויות הרשת של החברה. בכל רכישה חשוב לעיין בתקנון האתר ולבחון כיצד ניתן יהיה להחליף ולהחזיר את המתנה במידת הצורך.

רכישת מתנות בחו"ל

ברחבי הרשת ניתן כיום לבצע רכישות והזמנה של מוצרים מכל רחבי העולם. ישנן חנויות מיוחדות בארצות הברית אשר מספקות מתנות לגבר חובב קומיקס וחובב מחשבים. הרכישה בחו"ל מתבצעת באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי ובאמצעות שילוח בינלאומי. כאשר רוכשים מתנות לפסח אונליין יש לבחון היטב את מועד אספקת המוצר ותנאי השילוח.פרט לכך יש לציין כי מומלץ לבצע את הרכישות ברשתות מוכרות.

אל מחירי המוצר בחו"ל מצטרפים דמי שילוח בינלאומיים. ישנם מקרים בהם דמי המשלוח הגבוהים הופכים את הרכישה ללא כדאית מבחינה כלכלית. תכנון מוקדם מאפשר בחירה של מתנות מיוחדות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195846 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica