חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאילנד - היעד החם לאחר שחרור

מאת: תומרטיולים בחו"ל23/03/20121164 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


תאילנד היא אחת הארצות היפות והתיירותיות בעולם. תיירים רבים מגיעים מכל רחבי העולם לתאילנד, לחופשות על מנת להירגע וליהנות מנופיה המדהימים של המדינה, לטעום את מטעמי המטבח התאילנדי, לחוות הרפתקאות ואטרקציות ייחודיות, ולצאת לטיולים בכל הרמות ולכל הגילאים בחלקיה הצפוניים יותר של המדינה.

עבור ישראלים רבים  יעד זה אטרקטיבי במיוחד, ורבים מכנים את תאילנד ביתם השני של הישראלים. במיוחד אם תגיעו לאזור החופים, תתקלו בריכוז ישראלים מאוד גבוה במקום. בתאילנד תוכלו למצוא את המרכז למטייל תאילנד, שם ידאגו לכל הצרכים שלכם.

מדינה קטנה ריכוז גדול

כל מי שביקר שתאילנד בשלב כזה או אחר תהה בנוגע לשאלה הבאה: איך יכול להיות שמדינת ישראל שהינה בעלת מספר אזרחים מועט ביותר, ביחס למדינות אחרות בעולם, ועדיין ריכוז התיירים הישראלים בתאילנד כה משמעותי ? עבור ישראלים, תאילנד הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולארי, ומעין מסורת אפילו- שלאחר סיום השירות הצבאי נוסעים לתאילנד או לדרום אמריקה או משלבים את שני הטיולים גם יחד. את הטיולים הללו כדאי לתכנן מראש עם טיסות פנים בתאילנד, להקל ולהועיל.

כפי שידוע לכולם, השירות הצבאי בישראל עבור בנים כמו גם בנות הינו שירות חובה. לרוב השירות נע בין שנתיים לשלוש שנים ויש היוצאים למסלולי קצונה או נגדות הנשארים בצבא זמן ממושך יותר. לאחר הצבא, ולפני שיוצאים לעולם הגדול של הרשמה לאוניברסיטה, בחירת מקצוע לחיים, ומציאת עבודה, רבים מהחיילים המשוחררים בוחרים להקדיש פרק זמן מסוים לחופשה וניקוי ראש.

היעדים הפופולאריים לכך הם הזמנת חופשה בתאילנד או חופשת טרקים בדרום אמריקה.

מה כל כך מושך בתאילנד?

כאמור, תאילנד הינה מקור תיירות עבור רבים בעולם ולא מושכת ישראלים בלבד. אולם עבור הישראלים הזמנת חופשה בתאילנד עונה על מספר רב של צרכים ויכולה לשלב מספר רב של רצונות.

תאילנד ידועה בנופיה המדהימים ועוצרי הנשימה, ולכן חובבי הטבע והנוף מוצאים את שחיפשו בה. כמו כן, החופים הלבנים והנוצצים, אתרי הצלילה האקזוטיים, מושכים את הישראלים שרוצים להירגע ולהיזרק על החוף, לאחר שירות אינטנסיבי ומעייף בצבא.

כמו כן, היות ותאילנד כה מתיירת ניתן למצוא בה את כל המותגים המערביים, במחירים זולים בהרבה מאשר ניתן להשיגם בארץ. מחירי המוצרים בתאילנד הן בכל הנוגע לאוכל ומוצרי מזון והן בכל הנוגע לפריטי אופנה וגאדג'טים נמוך מהמחיר בישראל והופך את החופשה לזולה ואטרקטיבית עבור החיילים שזה עתה השתחררו ועל כן לא הספיקו לחסוך כסף רב.

בתאילנד ישנם גם אתרי טיולים מרהיבים לטראקים קשים כמו גם קלים, ועל כן מי שמעדיף את החופשה משולבת בטיולים אתגריים, ימצא גם הוא את מבוקשו בעת החופשה בתאילנד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר

מאת: תומרשיפוצים23/11/12915 צפיות
יש לא מעט פרמטרים שצריך לבחור שעושים שיפוצים לחדרים של הילדים, אם למשל ניקח דוגמה של ילד שהחל ללכת, לבטח בקרוב הוא ירצה מקום רב למשחקים שלו. כיום אם יבנו לו חדר שיענה על הצרכים שלו... רוצים לדעת עוד? היכנסו לקרוא

מאת: תומרקורות חיים23/11/128749 צפיות
עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה...

מאת: תומרקורות חיים13/07/128731 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: תומראבטחת הבית22/06/121149 צפיות
האם כול אחד יכול להיכנס לעסק שלכם או לבניין המגורים שלכם? סביר להניח שתשובתכם תהיה שלילית והסיבות לכך הן ברורות, אך בראש ובראשונה מדובר על עניין הביטחון שלנו. לא כול אדם הוא מורשה כניסה למתחמים סגורים וממודרים, אך על מנת שנוכל ליישם את התיאוריה הזו במציאות,

מאת: תומרקנין רוחני17/04/128372 צפיות
המאמר הבא מביא הכל על רישום פטנטים

מאת: תומרתעשייה23/03/121477 צפיות
AS 9100 C הינו תקן שנערך על ידי ארגון בין לאומי ונועד להבטחת איכות התעופה החלל והביטחון. מטרת התקן היא להבטיח כי בכל הקשור לנושאים הללו של חלל ותעופה, שהינם תחומים בעלי פוטנציאל מסוכנות גבוה לאדם, יהיו תקנים מחמירים על מנת למנוע תאונות ותקלות עתידיות.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196519 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171420 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica