חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה נכונה של קורות חיים

מאת: תומרקורות חיים23/11/20128747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבה נכונה של קורות חיים

עוד לפני שאתם מתחילים לחפש אחר עבודה באמצעות מודעות הדרושים באתרי האינטרנט, חשוב שתקדישו קצת זמן לכתיבת קורות החיים שלכם. לא משנה עד כמה אתם נחמדים, יעילים, חרוצים וחדורי מוטיווציה להצליח במקום העבודה, כתיבת קורות חיים היא כרטיס הכניסה שלכם למציאת מקום עבודה אשר יתאים לכם ולצרכיכם. נכון, כתיבת קורות החיים איננה נושא מרגש או אפילו מעניין, מדובר על מסמך סכמטי למדיי הרשום כמעט בצורה מתמטית, אבל כדאי להקדיש לו לפחות שעה, על מנת שיצא מוצלח וישרת אתכם נאמנה לאורך כול הדרך.

מהם קורות החיים?

כמובן, שאין מדובר על מסמך המפרט על עלילות חייכם ועל הטיול האחרון שלכם באוסטרליה או הקשר שלכם עם ההורים. מדובר על מסמך הכולל את הפרטים האישיים שלכם, את השם שלכם, מס' תעודת הזהות, מקום המגורים הנוכחי, ארץ לידה, מייל ומס' טלפון עדכני. בהמשך המסמך תצטרכו לפרט באשר להשכלה וניסיון תעסוקתי. התחילו עם ההשכלה ורשמו בראש הרשימה את המקום האחרון בו למדתם. אבל, אם למשל אתם מחפשים עבודה בתחום ההייטק ולמדתם בזמן האחרון תחום אחר, כן כדאי לרשום בראש הרשימה את המוסד האקדמי בו למדתם את מקצועות ההייטק. לאחר מכן אתם מפרטים לגבי ניסיון תעסוקתי. אל תרשמו רק היכן עבדתם, אלא פרטו באשר לתפקידכם, האחריות אשר הוטלה עליכם במקום העבודה, קידום אם היה אחד כזה, והשתתפות בפרויקטים חשובים.

קורות חיים באתרי הדרושים

אם אתם מחפשים עבודה כעת, וודאי יצא לכם לבקר באתרי דורשי עבודה ברשת האינטרנט. ניתן באתרים אלה לא רק לחפש עבודה ולקרוא כיצד מתכוננים לראיון עבודה, הם גם מסבירים לכם כיצד כותבים קורות חיים בצורה נכונה, מהי המשמעות של קורות חיים טובים ונכונים ומדוע כדאי להוסיף מכתב מקדים מנוסח היטב. אל תוותרו על אף רעיון, הצעה או הכוונה. לאחר שתאגרו כמה שיותר מידע ואינפורמציה ותעבדו אותה, תוכלו סוף סוף לגשת ולכתוב את קורות החיים שלכם כנדרש. תתפלאו, אבל אנשים כבר חוו כול מיני חוויות עם קורות החיים. אותו האדם בדיוק, אם אותן ניסיון תעסוקתי רק עם קורות חיים המנוסחים בצורה לא נכונה, לא הצליח למצוא עבודה. לאחר שינוי קורות החיים, המצב השתנה כליל.

ולסיכום

קורות חיים הכתובים בצורה טובה, יעזרו לכם בכל תהליך חיפוש העבודה ויקלו עליכם למצוא עבודה בצורה מהירה יותר. יש לשים דגש על כתיבה נכונה של קורות חיים ובצורה זו תמצאו מהר יותר עבודה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר

מאת: תומרשיפוצים23/11/12914 צפיות
יש לא מעט פרמטרים שצריך לבחור שעושים שיפוצים לחדרים של הילדים, אם למשל ניקח דוגמה של ילד שהחל ללכת, לבטח בקרוב הוא ירצה מקום רב למשחקים שלו. כיום אם יבנו לו חדר שיענה על הצרכים שלו... רוצים לדעת עוד? היכנסו לקרוא

מאת: תומרקורות חיים13/07/128730 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: תומראבטחת הבית22/06/121148 צפיות
האם כול אחד יכול להיכנס לעסק שלכם או לבניין המגורים שלכם? סביר להניח שתשובתכם תהיה שלילית והסיבות לכך הן ברורות, אך בראש ובראשונה מדובר על עניין הביטחון שלנו. לא כול אדם הוא מורשה כניסה למתחמים סגורים וממודרים, אך על מנת שנוכל ליישם את התיאוריה הזו במציאות,

מאת: תומרקנין רוחני17/04/128371 צפיות
המאמר הבא מביא הכל על רישום פטנטים

מאת: תומרתעשייה23/03/121476 צפיות
AS 9100 C הינו תקן שנערך על ידי ארגון בין לאומי ונועד להבטחת איכות התעופה החלל והביטחון. מטרת התקן היא להבטיח כי בכל הקשור לנושאים הללו של חלל ותעופה, שהינם תחומים בעלי פוטנציאל מסוכנות גבוה לאדם, יהיו תקנים מחמירים על מנת למנוע תאונות ותקלות עתידיות.

מאת: תומרטיולים בחו"ל23/03/121164 צפיות
תאילנד היא אחד מהיעדים היותר חמים לטיול אחרי צבא. היכנסו לקרוא כל מה שצריך לדעת על תאילנד

מאמרים נוספים בנושא קורות חיים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים02/01/1310106 צפיות
צעירים רבים מחפשים עבודה בתחום האבטחה לצורך מימון הלימודים תחום האבטחה הוא תחום מבוקש בקרב צעירים, ולכן רבים מהם שולחים קורות חיים לתפקיד אבטחה.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםקורות חיים13/12/129022 צפיות
כיום אנשים מפוטרים ממקומות העבודה שלהם מסיבות שונות,החל מצמצומים ועד לסגירת חברה.

מאת: מאיה כהןקורות חיים16/08/128671 צפיות
היום כבר כמעט כולם מבינים שכדאי להשקיע בכתיבת קורות חיים. שמעתם להמלצות, שידרגתם את קורות החיים שלכם והבלטתם את מה שצריך ועכשיו קורות החיים החדשים שלכם רלוונטיים, מתומצתים, ממוקדים ונראים טוב מבחינה חזותית. האם זה מספיק?

מאת: מאיה כהןקורות חיים26/07/128584 צפיות
רובנו מקבלים בהבנה את העובדה שאנשי מכירות נוטים 'למתוח' את האמת אבל 'למתוח את האמת' בקורות החיים, למרות ההקבלה המסויימת למה שעושים אנשי מכירות הוא דבר הרבה פחות נסלח. יש לזכור כי במיוחד במדינה קטנה כמו שלנו, סופם של שקרים בקורות החיים להתגלות. בתהליך כתיבת קורות החיים יש לחשוב על המשמעויות של שקרים ורצוי מאוד להימנע מהם.

מאת: תומרקורות חיים13/07/128730 צפיות
האם קורות החיים שכתבתם לעצמכם במשך 5 או 10 דקות, הם באמת קורות חיים הכתובים ומנוסחים היטב, ויוכלו לסייע לכם למצוא את הג'וב הנכסף עליו אתם חולמים? המאמר הבא מביא כל מה שצריך לדעת על קורות חיים

מאת: הדס גורקורות חיים24/06/128497 צפיות
יותר ויותר ישראלים אינם מבינים כיצד יש לכתוב את קורות החיים שלהם בצורה נכונה ובדרך שתבטיח להם לפחות את הריאיון האישי שהם כל כך מייחלים לו. אז אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד יש לכתוב את קורות החיים בדרך לעבוד במטריקס, הנה כמה טיפים שגייסנו עבורכם.

מאת: מאיה כהןקורות חיים14/06/128479 צפיות
אולי תופתעו לגלות שכמעט 50% מהמרואיינים הם חלום הבלהות של כל מגייס ממוצע. מי הם המועמדים הקשים שהופכים את העסק לקרב מוחות, ואלו טקטיקות יצירתיות נוקטים המראיינים כדי לשאוב מהם מידע אישי על עצמם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica