חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית ספר להנדסאים

מאת: אורטלימודים אקדמאיים27/03/20121048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכשרת הנדסאים לקראת מילוי תפקידים מרכזיים במגזרי המשק השונים, במסגרת בית ספר להנדסאים, שמעניק השכלה מקיפה בנושאים טכנולוגיים. לימודי הנדסאים מציעים שילוב של לימודים עיוניים עם התנסות מעשית. לימודי הנדסאים מותאמים למסגרות שנקבעו על ידי המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית (מה"ט).

הנדסאים משמשים בתפקידים במפעלי פיתוח ותעשייה או מכוני מחקר, מפעלים בטחוניים, בתחומי התכנון אדריכלי ועוד.

כל בית ספר להנדסאים מציעה משהו שונה, אולם יש לוודא שקיימים תנאי לימוד נוחים, מתקני לימוד מתקדמים, מרצים איכותיים ובעלי שם, שגם מעניקים לסטודנטים יחס חם וליווי אישי.

ברשת מכללות אורט מעניקים לימודי הנדסאים הכשרה במקצועות טכנולוגיים והנדסיים המתמקדים בצד המעשי של התחום אותו לומד הסטודנט. הנדסאים רבים משתלבים בתעשייה וכן בענף ההייטק. לכן, רבים בוחרים ביתרונות הרבים שיש לתוכניות של בית ספר להנדסאים.

הלימודים מועברים ברמה גבוהה וכוללים תרגול מעשי רב של החומר שנלמד - את השיעורים מעבירים אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוראה לצד תעסוקה של שנים רבות בתחום שאותו לומד הסטודנט. לימודי הנדסאים נמשכים כשנתיים בלבד, לעומת שלוש עד ארבע שנים של תואר ראשון.

סטודנטים יוכלו להשלים קורסים עבור תואר ראשון במדעי החברה וכן בהנדסה. במתכונת זו, בתוך מספר מועט של שנים ניתן יהיה לרכוש תואר כפול, הנדסאי וכן תואר ראשון, מה שאמור להבטיח מגוון אפשרויות תעסוקה וכן אפיקי קידום בקריירה. יתרון נוסף של בית ספר הנדסאים באורט הוא האפשרות הייחודית להמשיך אל לימודי השלמה לתואר ראשון, לאחר סיום התואר ההנדסאי.

הלימודים במסגרת בית ספר להנדסאים באורט מתקיימים בשלל הסניפים של הרשת ברחבי הארץ. תארים הנדסאים מתקיימים באורט סינגאלובסקי בת"א, מכללת אורט ברחובות, אורט אולייסקי בירושלים, מכללת אורט בקריית ביאליק, וכן קיימים עוד מגוון סניפים של בית הספר להנדסאים ברחבי הארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורט

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע29/10/14969 צפיות
לימודי מזכירות רפואית תוכלו ללמוד במכללות אורט במגוון אזורים בארץ. באזור כרמיאל, בנתניה בכפר סבא וברחובות. לימודי מזכירות רפואית נלמדים בלימודי ערב מה שמאפשר לכם לעבוד וללמוד בו זמנית. הלימודים נוחים ומרווחים ונלמדים במסגרת של שני מפגשים בשבוע בערב.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע29/10/14885 צפיות
לימודי הנדסאי חשמל הם לימודים מבוקשים במכללות אורט. הלימודים בתחום זה באורט נחשבים לימודים מעשיים איכותיים וברמה גבוהה. הנדסאי חשמל באורט לומד על מתקנים ומכשירים המונעים על ידי חשמל ומייצרים חשמל, הנדסאי חשמל יודע להפעיל ולתקן מכשירים המייצרים חשמל הוא מטפל בבקרים ובישומי מחשב הקשורים לרשת החשמל. הנדסאי חשמל יודעים לתפעל ולטפל ברכיבים אלקטרונים שונים במפעלי תעשיה. הנדסאי חשמל יודעים לתקן ולבקר ולהפעיל מערכות מורכבות של חשמל.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע29/10/14921 צפיות
מכללות אורט מלמדות לימודי הנדסאי אלקטרוניקה במסלול איכותי ומוביל בארץ. במסגרת לימודי הנדסאי אלקטרוניקה תלמדו יישום תחזוקה ותכנון של מערכות אלקטרוניות. יש מ ספר תחומים בהם תוכלו להתמחות בלימודים אלה. תוכלו למשל להתמחות בתחום התקשורת או בתחום המחשבים.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע01/10/141085 צפיות
קורס חשבי שכר מכשיר אתכם להיות אנשי מפתח בחברות אשר מטפלים בעריכה וחישוב של המשכורות בחברות ועסקים שונים. חשבי שכר מבצעים עבודה מורכבת ומתוחכמת ומתוגמלים על כך בהתאם. חשבי שכר מחשבים בתוך המשכורות את המיסים הנדרשים את ביטוח בריאות וביטוח לאומי את ההשלכות של דיני העבודה על משכורות וכיוצא בזה.

מאת: אורטחינוך ולימודים - כללי01/10/141702 צפיות
אם אתם מעוניינים ללמוד לימודי הנהלת חשבונות, מכללות אורט הן המקום המצוין עבורכם. לימודי הנהלת חשבונות באורט יובילו אתכם למקצוע נדרש שיש בו בסיס להתקדמות רבה ולמגוון תפקידים מעניינים ומשתלמים. רבים בוחרים בלימודי הנהלת חשבונות במכללת אורט כדי להיכנס לעולם החשבונאות או כדי להמשיך לתפקידי חשבות שכר ויעוץ מס.

מאת: אורטחוק ומשפט - כללי01/10/141171 צפיות
המוסדות הרפואיים בארץ הם רבים ומגוונים ובכולם יש צורך גדול בצוות גדול של מזכירות רפואית. ניתן לעבוד בתחום של מזכירות רפואית במגוון בתי חולים, בקופות החולים וגם בקליניקות פרטיות ומרכזים רפואיים פרטיים. תלמידי קורס מזכירות רפואית מקבלים ידע ורקע ברפואה וכמובן את הידע לנהל משרד גם בתנאים של עומס וריבוי משימות.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע01/09/141212 צפיות
למי שרוצה ללכת וללמוד ישנן כיום אין סוף אפשרויות לימוד. כמובן, שהאפשרות שהייתה פופולארית עד היום היא האפשרות ללמוד לימודים אקדמאיים, לימודים שמאפשרים להתקבל לעבודה עם תואר ראשון מה שנראה יותר רציני ויותר חשוב, וניתן כמובן להמשיך בעולם האקדמי לתארים נוספים וכן הלאה, אך ישנה גם אפשרות ללמוד לימודי תעודה בתחומים רבים ואחת האפשרויות היא לימודי הנדסאי תעשייה וניהול. בלימודים הללו ילמדו הסטודנטים את נבכי העולם התעשייתי, עולם שכל הזמן מתקדם ומחפש כוח אדם איכותי ומוחות חדשים ורעננים.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica