חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזכירות רפואית

מאת: אורטחוק ומשפט - כללי01/10/20141171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המוסדות הרפואיים בארץ הם רבים ומגוונים ובכולם יש צורך גדול בצוות גדול של מזכירות רפואית. ניתן לעבוד בתחום של מזכירות רפואית במגוון בתי חולים, בקופות החולים וגם בקליניקות פרטיות ומרכזים רפואיים פרטיים. תלמידי קורס מזכירות רפואית מקבלים ידע ורקע ברפואה וכמובן את הידע לנהל משרד גם בתנאים של עומס וריבוי משימות.

מגוון מסלולי לימוד באורט

ניתן ללמוד מזכירות רפואית כמסלול בוקר ובמסלול ערב וניתן לשלבו עם עבודה אחרת או עם טיפול במשפחה. בתחום של מזכירות רפואית ניתן למצוא משרות מגוונות וגמישות מאוד. יש משרות בתחום זה משרות חלקיות של 50-100 שעות עבודה חודשיות שהשכר עליהן נע בין 3000 ל 3500 ₪ בחודש יש משרות מלאות של כ 200 שעות שבועיות שהשכר עליהן הוא 6000 ₪ בחודש השכר משתנה כמובן לפי סוג המעסיק והיקף המשרה אך ברור שלמקצוע זה יש תמיד ביקוש בכול אזור בארץ. הנתונים מבוססים על סקר חיצוני. מכללות אורט אינן מתחייבות להעסקה בתנאים אלה לאחר סיום הלימודים.

למודים בכל רחבי הארץ

מכללות אורט מציעות לימודי מזכירות רפואית באזורים רבים בארץ תוכלו ללמוד מזכירות רפואית בכרמיאל, בנתניה, בכפר סבא וברחובות כדי להתקבל למסלול תדרשו להיות בעלי 12 שנות לימוד ולעבור מבדק התאמה ולגלות ידע בסיסי במחשב. במסגרת הלימודים תלמדו נושאים מעניינים כמו אנטומיה ופיזיולוגיה, ניהול משרד רפואי טוקסיקולוגיה ופרמקולוגיה, תלמדו על מחלות שונות, על אתיקה של מקצוע הרפואה וכן תלמדו לשלוט בתוכנות המחשב שנמצאות היום בשימוש במשרדים רפואיים.

לימודים מעשיים מעניינים

הלימודים כוללים שעות של התנסות מעשית - סטאז' בתחום של מזכירות רפואית. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבל פרטים נוספים ולבדוק איתנו אם תחום זה של מזכירות רפואית מתאים לכם. נשמח לתת לכם ידע נוסף על התחום ולכוון אתכם נכון לתחום שמתאים לכם.

 



תגיות המאמר: מזכירות רפואית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורט

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע29/10/14969 צפיות
לימודי מזכירות רפואית תוכלו ללמוד במכללות אורט במגוון אזורים בארץ. באזור כרמיאל, בנתניה בכפר סבא וברחובות. לימודי מזכירות רפואית נלמדים בלימודי ערב מה שמאפשר לכם לעבוד וללמוד בו זמנית. הלימודים נוחים ומרווחים ונלמדים במסגרת של שני מפגשים בשבוע בערב.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע29/10/14885 צפיות
לימודי הנדסאי חשמל הם לימודים מבוקשים במכללות אורט. הלימודים בתחום זה באורט נחשבים לימודים מעשיים איכותיים וברמה גבוהה. הנדסאי חשמל באורט לומד על מתקנים ומכשירים המונעים על ידי חשמל ומייצרים חשמל, הנדסאי חשמל יודע להפעיל ולתקן מכשירים המייצרים חשמל הוא מטפל בבקרים ובישומי מחשב הקשורים לרשת החשמל. הנדסאי חשמל יודעים לתפעל ולטפל ברכיבים אלקטרונים שונים במפעלי תעשיה. הנדסאי חשמל יודעים לתקן ולבקר ולהפעיל מערכות מורכבות של חשמל.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע29/10/14921 צפיות
מכללות אורט מלמדות לימודי הנדסאי אלקטרוניקה במסלול איכותי ומוביל בארץ. במסגרת לימודי הנדסאי אלקטרוניקה תלמדו יישום תחזוקה ותכנון של מערכות אלקטרוניות. יש מ ספר תחומים בהם תוכלו להתמחות בלימודים אלה. תוכלו למשל להתמחות בתחום התקשורת או בתחום המחשבים.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע01/10/141085 צפיות
קורס חשבי שכר מכשיר אתכם להיות אנשי מפתח בחברות אשר מטפלים בעריכה וחישוב של המשכורות בחברות ועסקים שונים. חשבי שכר מבצעים עבודה מורכבת ומתוחכמת ומתוגמלים על כך בהתאם. חשבי שכר מחשבים בתוך המשכורות את המיסים הנדרשים את ביטוח בריאות וביטוח לאומי את ההשלכות של דיני העבודה על משכורות וכיוצא בזה.

מאת: אורטחינוך ולימודים - כללי01/10/141702 צפיות
אם אתם מעוניינים ללמוד לימודי הנהלת חשבונות, מכללות אורט הן המקום המצוין עבורכם. לימודי הנהלת חשבונות באורט יובילו אתכם למקצוע נדרש שיש בו בסיס להתקדמות רבה ולמגוון תפקידים מעניינים ומשתלמים. רבים בוחרים בלימודי הנהלת חשבונות במכללת אורט כדי להיכנס לעולם החשבונאות או כדי להמשיך לתפקידי חשבות שכר ויעוץ מס.

מאת: אורטלימודי תעודה ומקצוע01/09/141212 צפיות
למי שרוצה ללכת וללמוד ישנן כיום אין סוף אפשרויות לימוד. כמובן, שהאפשרות שהייתה פופולארית עד היום היא האפשרות ללמוד לימודים אקדמאיים, לימודים שמאפשרים להתקבל לעבודה עם תואר ראשון מה שנראה יותר רציני ויותר חשוב, וניתן כמובן להמשיך בעולם האקדמי לתארים נוספים וכן הלאה, אך ישנה גם אפשרות ללמוד לימודי תעודה בתחומים רבים ואחת האפשרויות היא לימודי הנדסאי תעשייה וניהול. בלימודים הללו ילמדו הסטודנטים את נבכי העולם התעשייתי, עולם שכל הזמן מתקדם ומחפש כוח אדם איכותי ומוחות חדשים ורעננים.

מאת: אורטחינוך ולימודים - כללי01/09/141329 צפיות
רבים מהצעירים הישראלים מתלבטים בשאלה מה כדאי ללמוד, הרי יש כל כך הרבה אפשרויות לימוד ומצד שני אנו כל הזמן שומעים על מפוטרים כמעט בכל תחום, אז אילו לימודים יבטיחו להם עבודה לאורך זמן? אילו לימודים יהיו באמת מעניינים ויקיפו כמה שיותר חומר לימוד בתחומים מגוונים? אין ממש ערובה לעבודה בטווח הארוך בכל תחום שהוא אך אם כבר ללכת ללמוד אז עדיף מקצוע מעניין ומבוקש בשוק. לימודי הנדסאי בניין יכולים להיות אפשרות מצוינת, לאלו המחפשים עניין בעבודה, סיפוק, וכניסה לתחום שרק הולך ומתפתח עם השנים

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231579 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212063 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211918 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211245 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201788 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201518 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica