חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לחסוך כסף על דלק?

על רקע עליית מחירי הדלק והנתח ההולך וגדל שהדלק תופס מההוצאות החודשיות שלנו, שווה לבחון את הדרכים לחיסכון. יש מי שמציעים לאמץ התנהגות שונה על הכביש - פחות האצה ובלימה, יותר "קרוז קונטרול", הוצאת שישיות מים מהבגאז' וכו'. יש מי שקוראים לממשלה להפחית את נטל המיסים, אך אם מסתכלים על אירופה אליה אנו שואפים להידמות, שם רמת המיסוי על הדלק דומה. בעשור האחרון המחירים עלו בצורה חדה גם בארה"ב, על כל הכבישים הבלתי נגמרים שלה שנסללו כגן עדן למכוניות פרטיות עם נפחי מנוע מגוחך .

הנה עוד כמה הצעות:

1. לגור קרוב למקום העבודה. אם אתם עובדים בעפולה, תגורו בעפולה... אם אתם עובדים בת"א, חבל לגור בחיפה. את מה שתחסכו על ההפרשים בשכר הדירה תבזבזו על הנסיעות והפקקים כל בוקר. אם אתם כבר גרים קרוב למקום העבודה – קחו אופניים. בתל אביב יש את התל-אופן, אפילו לא תצטרכו לדאוג שיגנבו לכם את הכיסא או שיהיה לכם פנצ'ר.

2. תחלקו רכב עם חברים, בארה"ב זה כבר מוסד, קוראים לזה קאר-פולינג. יודעים שחבר קופץ לסידורים בעיר, או שעובד קרוב אליכם? סכמו איתו שכל יום מישהו אחר מוציא את האוטו, וכבר חסכתם חצי מעלות הנסיעה. אם תהיו שלושה, ארבעה או חמישה תחסכו יותר. אולי תצא לכם מזה קבוצה לבאולינג.

3. קאר-שרינג. אם הקאר-פול הוא כבר מוסד, הקאר-שרינג הוא אחיו הצעיר. אתם לא חייבים לקנות מכונית, למה כל הכאב ראש של טסט, והוצאות ועצבים? הרעיון הוא להשכיר רכב לפי שעה, ויש לכל מיני צרכים – מיני, משפחתית, מיני-ואן וכו'.  גם החניות הן קבועות כך שלא תצטרכו לחפש אותן...

4. קחו אוטובוס, או רכבת. הם לא הכי נוחים, ובמיוחד כשתופסים אותם בתחנת ביניים קשה לחזות מתי יגיעו, אבל זה יחסוך לכם הרבה כסף ועצבים. בד"כ, ובמפתיע, זה יחסוך לכם גם זמן. הנה כתבה מביזפורטל שמראה כמה כסף אפשר לחסוך אם משתמשים באוטובוסים. הכתבה פורסמה בקיץ 2008, אז היו מחירי הדלק נמוכים הרבה יותר, והנה כמה דוגמאות ממחירי אותו קיץ: חיסכון חודשי בקו ת"א-אשדוד יכול להגיע עד 500 ₪ (תלוי בסוג הרכב). בקו ת"א-חיפה תוכלו לחסוך עד 900 ₪ בחודש. בקו ב"ש-ת"א האוטובוס יחסוך לכם 800 ₪ לפחות, אפילו אם אתם נוהגים ברכב דיזל. ולמרות שנדמה תמיד שהרכבת יקרה יותר, כרטיסי חופשי חודשי הופכים אותה לכדאית הרבה יותר בקווים מסוימים. בקו ת"א-חיפה היא זולה ב442 ₪ בהשוואה לאוטובוס! עכשיו תחשבו כמה תוכלו לחסוך בהשוואה למחירים היום...

חוץ מהכסף שתחסכו על רכישת הרכב והדלק, תחשבו כמה זיהום תוכלו לחסוך. כמה זמן פקקים תוכלו לחסוך. כמה תאונות דרכים יוכלו להימנע אם יהיו פחות מכוניות על הכביש. יאללה לחסוך!

רוצים לדעת עוד על תחבורה אלטרנטיבית? כנסו לאתר שלנו!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תחבורה היום ומחר

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213563 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica